Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Plus, hoe oud ben je? En hoe lang heb je al een relatie met dat meisje? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gaat niet werken dus.
||
![]() |
Citaat:
zo lijkt het mij ook vreemd om op café te zitten... en daar een hele tijd te zitten zonder wat tegen elkaar te zeggen... anderzijds wanneer je thuis zit of ligt... kan je uren samen zijn zonder veel te zeggen... misschien is zijn vriendin iemand die introvert is? die van nature uit heel timide is.. en/of gewoon geen interesse's heeft... mensen die veel meemaken.. die veel doen... hebben meestal ook veel te vertellen.. of het dan interessant is is iets anders... maar mensen die zo goed als niet doen en geen interesses hebben... dan is't hartstikke moeilijk om een zinnige conversatie te voeren... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyways, ik denk dat dat niet gaat werken zo. Ik heb nog nooit bij mijn vriend naar 'gespreksstof' moeten zoeken, dr komt altijd wel iets waar we 't over kunnen hebben. En als we niet praten, heb ik niet 't gevoel dat ik iets moet zeggen ofzo. Stil zijn kan ook heel fijn zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verlegen, Alleen we hebben al met elkaar Anoniem77259. | 5 | 12-02-2017 12:23 | |
Liefde & Relatie |
twee beste vriendinnen ruzie met elkaar floorzub | 6 | 13-05-2006 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met relaties ... KsE | 10 | 17-05-2004 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Vragen, praten Verwijderd | 22 | 18-07-2003 20:17 | |
Liefde & Relatie |
Hij zoent met een ander.. ~*InDo SHorTy*~ | 4 | 11-03-2002 20:50 |