Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik weet niet of het wel een zomerstop is, want in onze gids (NCRV-gids) stond dat een paar dagen geleden het slot was.. Dus dan lijkt het me raar dat ze na de zomer verder gaan, of ze moeten nog een nieuwe serie hebben
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er zitten altijd van die boodschappen in. En er komen altijd van die typische problemen in voor dat het me aan SOAP (voor jongeren) doet denken. Weinig fictie, veel realisme. Dat oudste meisje vind ik btw niet eens zo verkeerd om naar te kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja maar er zit altijd zo'n moraal in, en dan vooral de Amerikaanse en godsdienstige moraal. Daar erger ik me vooral aan, maar goed ik erger me ook aan soaps dus... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zij is overigens niet het oudste meisje... het meisje wat haar zusje (lucy) speelt is ouder als mary in het echt!
|
![]() |
Ja we lopen vet achter hier is alles 'rustig' maar in US is Simon een hele grote jongen,Mary en Luc zijn beide verloofd geweest en Matt is er wel.
Er was zo'n funny aflefering met Simon hij was auto aan het rijden en toen kwamen er politie achter hem aan maar hij mocht nie stoppen van die opa en de tweeling en ruthie waren oook in de auto uiteindelijk stoppten ze toen er een stuk of 7 politie autos achter ze waren en ze waren ook op tv (iedereen keek) toen heeft de vader hem ingehaald en hem gestopt echt lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! |
![]() |
|
er zal wel vervolg komen idd, en we lopen zeker achter met de VS iig al 2 series denk ik want dit was serie 1, maar die werd herhaald, want ik had ze allemaal al gezien want ongeveer een jaar geleden is het ook al op tv geweest...vorig jaar vond ik het wel leuk, maar nu kijk ik het laatst nog een x en toen vond ik er toch niet zo heel veel aan, beetje TEveel moraal ofso kweenie pcies...maar dat kleine meisje blijft schattig
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke serie wil jij graag terug zien? hasseltboy | 376 | 23-08-2007 11:50 | |
Films, TV & Radio |
Joan of Arcadia JackieZ | 500 | 20-03-2005 22:55 | |