Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 17:11
Gothic
Gothic is offline
Weet iemand over het toevallig zomerstop is? Want op dit moment is ene serie Bills bezig... Komt er nog een seizoen van 7th Heaven?
Oud 26-06-2002, 17:39
Verwijderd
ik denk dat ze zomerstop hebben ofzoow.. en ik weet niet of er nog een seizoen komt, aangezien die persoon die Matt speelt kanker heeft enzoow..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
ik denk dat ze zomerstop hebben ofzoow.. en ik weet niet of er nog een seizoen komt, aangezien die persoon die Matt speelt kanker heeft enzoow..
dat weet ik, maar lopen we niet achter op de VS?
Oud 26-06-2002, 19:34
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
owz, dat wist ik nog niet... Maar volgens mij lope we ook achter op Amerika dus dan zouden dr nog wel meer afleveringen moeten kome lijkt me
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Das idd ook wel waar ja.. hmmz... dan denk ik dat dit gewoon zomerstop is ofzoow..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 23:40
marlies
marlies is offline
ik weet niet of het wel een zomerstop is, want in onze gids (NCRV-gids) stond dat een paar dagen geleden het slot was.. Dus dan lijkt het me raar dat ze na de zomer verder gaan, of ze moeten nog een nieuwe serie hebben
Oud 27-06-2002, 10:14
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
het is volgens mij wel een zomer stop, want dit was de laatste aflevering van seizoen 4 en in Amerika gaan ze naar de zomer beginnen met seizoen 7 (zonder Matt) dus er zouden eigelijk nog nieuwe afleveringen moeten komen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 18:11
Åññúhtjúh
Åññúhtjúh is offline
we zullen moeten w8en tot t nieuwe seizoen we lopen hier een paar seizoenen 8er dus t zal nix te maken hebben met die ziekte van barry watson (matt)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:35
Verwijderd
*kotst over serie* een serie met een dominee als vader
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 05:28
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef:
*kotst over serie* een serie met een dominee als vader
Ja, kan toch? Ik weet niet of je het weet ofzo, maar godsdienst staat in de VS hoog in het vaandel.

Er zitten altijd van die boodschappen in. En er komen altijd van die typische problemen in voor dat het me aan SOAP (voor jongeren) doet denken. Weinig fictie, veel realisme.

Dat oudste meisje vind ik btw niet eens zo verkeerd om naar te kijken marie ofzo heet ze.
Oud 02-07-2002, 08:24
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Ja, kan toch? Ik weet niet of je het weet ofzo, maar godsdienst staat in de VS hoog in het vaandel.

Er zitten altijd van die boodschappen in. En er komen altijd van die typische problemen in voor dat het me aan SOAP (voor jongeren) doet denken. Weinig fictie, veel realisme.

Dat oudste meisje vind ik btw niet eens zo verkeerd om naar te kijken marie ofzo heet ze.

ja maar er zit altijd zo'n moraal in, en dan vooral de Amerikaanse en godsdienstige moraal. Daar erger ik me vooral aan, maar goed ik erger me ook aan soaps dus...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 09:17
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef:

ja maar er zit altijd zo'n moraal in, en dan vooral de Amerikaanse en godsdienstige moraal. Daar erger ik me vooral aan, maar goed ik erger me ook aan soaps dus...
*helemaal mee eens*
Oud 02-07-2002, 14:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
dystopia schreef:
volgens de troskompas wilde zij uit de serie en omdat de schrijvers haar weigerden eruit te schrijven is ze toen maar naakt gaan poseren voor een blad. maar omdat later haar carrière maar niet op gang wou komen kwam ze d'r weer in ofzo

zij is overigens niet het oudste meisje... het meisje wat haar zusje (lucy) speelt is ouder als mary in het echt!
Oud 02-07-2002, 15:44
Verwijderd
Die Lucy is ook wel lekker hoor.. Maar het idee zuigt toch wel.. Een dominee met 40000 kinderen die allemaal anders zijn en dan wil die ze nog op allerlei manieren bespioneren.. Maarre ik wil die naaktfoto's dan wel eens zien.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 15:53
Cinamon
Cinamon is offline
Ja
Nieuw seizoen na zomerstop
dat is het dus gewoon
zomerstop
net als buffy, charmed en angel
Oud 03-07-2002, 17:47
sublime
sublime is offline
ik vind het een geweldige serie juist omdat het zo walgelijk is.... vinnik geweldig dat overdreven gedoe

jammer dat t er nu niet meer op is...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:31
little lady
little lady is offline
enorm foute eo-serie..

maar wel zeer verslavend
Oud 04-07-2002, 10:05
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Ik vind dat een na oudste meisje lekker
Oud 04-07-2002, 17:27
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Redman schreef:
Maarre ik wil die naaktfoto's dan wel eens zien.
www.google.com

Type: jessica biel gear magazine

Oud 05-07-2002, 09:00
ZHAzha
ZHAzha is offline
hm.. ik dacht al waar issut gebleven???

TIS idd FLINK overdreven.. die kids krijgen straf omdat ze een zuigzoen maken ?????? tsss

maargoed... wel leuk om naar de kijken
Oud 06-07-2002, 11:55
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Gothic schreef:

ja, we lopen vet achter op de VS
Oud 18-07-2002, 01:42
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Ja we lopen vet achter hier is alles 'rustig' maar in US is Simon een hele grote jongen,Mary en Luc zijn beide verloofd geweest en Matt is er wel.
Er was zo'n funny aflefering met Simon hij was auto aan het rijden en toen kwamen er politie achter hem aan maar hij mocht nie stoppen van die opa en de tweeling en ruthie waren oook in de auto uiteindelijk stoppten ze toen er een stuk of 7 politie autos achter ze waren en ze waren ook op tv (iedereen keek) toen heeft de vader hem ingehaald en hem gestopt echt lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:08
Blubje
Blubje is offline
er zal wel vervolg komen idd, en we lopen zeker achter met de VS iig al 2 series denk ik want dit was serie 1, maar die werd herhaald, want ik had ze allemaal al gezien want ongeveer een jaar geleden is het ook al op tv geweest...vorig jaar vond ik het wel leuk, maar nu kijk ik het laatst nog een x en toen vond ik er toch niet zo heel veel aan, beetje TEveel moraal ofso kweenie pcies...maar dat kleine meisje blijft schattig hihi
Reageren

Regels voor berichten