Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2007, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 20:16 :
Gister nog, haha. Tegen mijn huisgenoot, hij heeft 5 jaar jiu-jitsu gedaan. Het probleem is dat die jiu-jitsu vechters je altijd gelijk tegen de grond proberen te werken (wat hij dan ook probeerde, en dat lukte uiteindelijk, en toen kwam ik maar met moeite los) en dan kun je bijzonder weinig meer. Gelukkig kan ik wel een beetje worstelen. En ik ben met wing tsun nu nog niet echt met grondtechnieken bezig, binnenkort komt er een inleidend seminair en vanaf dan gaan we ons daar meer bezig mee houden. Maar volgende week gaan hij en ik dus sparren en nu hadden we geen hoofdbeschermers dus ik kon niet stoten en trappen. Ik zal het wel filmen ofzo.

En een sporttopic is een goed idee, want we lullen zo heel het topic vol.
Goed idee van Metal, zo'n sport topic.

Moet je idd ff filmen, ben erg benieuwd om dat te zien. Ik ben een groot liefhebber van vechtsport, zeker om naar te kijken, daarom ook zo dol op de Pride MMA toernooien, lange rondes, eerlijke gevechten en niet een stelletje opgeschoten pittbulls in een kooi (UFC anybody?). Ook vind ik het erg vet dat de underdog ineens de topdog kan worden door een simpele grapple of whatever. Misschien moet ik er toch maar eens aan beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2007, 20:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik rijd paard
Oud 28-05-2007, 20:30
Escapism
Escapism is offline
eigenlijk zou er gewoon een heel deelforum voor sport moeten komen...
Oud 28-05-2007, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 28-05-2007 @ 21:30 :
Is wel een goed idee idd.

Citaat:
Tonsillitis schreef op 28-05-2007 @ 21:30 :
ik rijd paard
Is ook heel ruig hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 20:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
Haha^

Squash, hardlopen en incidenteel tennis.
Tegenwoordig zo'n uurtje of 5 per week.
Oud 28-05-2007, 20:38
Verwijderd
Ik probeer een beetje te fitnessen/krachttraining te doen, maar ik verzaak de boel een beetje. Ach ja, ooit...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 20:40
Carn
Carn is offline
normaal 2x1,5 uur taekwondo en 1 a 2x nog n kilometertje of 8 hardlopen. Momenteel amper wat ivm stage.
Oud 28-05-2007, 20:42
Broeder
Broeder is offline
Ik heb wel betere dingen te doen en zelfs dat niet.
Oud 28-05-2007, 20:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 28-05-2007 @ 21:32 :

Is ook heel ruig hoor.
ja eigenlijk wel, ik rijd niet op een of ander suf manegebrakkie. mijn pony is redelijk richting de rodeobronco-richting heb eigenlijk behoorlijk veel blessures gehad de afgelopen jaren. en het is natuurlijk na een uurtje rijden niet afgelopen, ben vaker buiten de rijbak over de voet gelopen dan erin eigenlijk.
Oud 28-05-2007, 20:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik fiets doorgaans 6 keer per week 30 kilometer (naar school en naar m'n werk), omdat het openbaar vervoer hier te beroerd is, daar maak ik me liever niet afhankelijk van. verder niets eigenlijk, behalve af en toe een paar kilometer lopen met m'n hond en stokjes voor d'r weggooien, als ik me verveel.

oh en soms nog een extra 12 km fietsen als ik even op bezoek ga bij een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 20:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja fietsen, dat doe ik ook wel elke dag maar dat is maar 50 minuten in totaal dus dat stelt niks voor.
Oud 28-05-2007, 20:58
Hakuna
Hakuna is offline
Maak iedere dag wandeltochten van minstens 2 uur, in de zomermaanden 3 tot 4 keer per week op de racefiets een 50/60 km tocht maken. Momenteel ben ik bezig met upgraden en groot onderhoud aan mijn racefiets, maar zodra dat allemmaal af is ga ik toch eens een 100 km tocht rijden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:06
Metal
Metal is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-05-2007 @ 21:30 :
Ik zal het jon even voorleggen op beleidszaken.
Oud 28-05-2007, 21:07
Verwijderd
Ik doe ook aan jiu-jitsu, 3 tot 4.5 uur in de week En soms nog wat dansen (buik/paal/afrikaanse). Ben pas net begonnen, dus nog maar gele band, maar ik vind het wel ontzettend gaaf.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:07
Verwijderd
En er is toch al een sport subforum? Verder kijken dan je neus lang is
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 28-05-2007 @ 22:07 :
En er is toch al een sport subforum? Verder kijken dan je neus lang is
is volgens mij opgeheven , maar het was er idd wel ooit
Oud 28-05-2007, 21:08
Verwijderd
Het bestaat nog steeds

[edit] maar het is natuurlijk wel interessant om te weten hoe je sport en lifestyle combineert
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:10
Metal
Metal is offline
Damn, nu je het zegt! Ik heb er ook al vaker gepost, zie ik net.
Oud 28-05-2007, 21:14
Verwijderd
ik volleybalde tot een maand geleden vier keer per week. Na 12 jaar ben ik gestopt en vooralsnog mis ik het totaal niet. Wel ga ik deze zomer weer beachvolleyballen en is over een aantal weken het NK

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:16
capibara
capibara is offline
Ik ben nog steeds bezig het internet uit te spelen.
Oud 28-05-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 22:10 :
Damn, nu je het zegt! Ik heb er ook al vaker gepost, zie ik net.
Haha

Ik heb trouwens vroeger op ballet gezeten, en op paardrijden. Dat was i.t.t. tonsillitis wél op een suffe manege dus ik hield het na 6/7 jaar weer voor gezien.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 28-05-2007 @ 21:30 :
ik rijd paard
en net als tonsillitis niet op een manege want dat is suf
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
fulgrim schreef op 28-05-2007 @ 22:16 :
Bij google, zoeken op 'whatever' en dan op pagina 9 derde pixel links onder klikken, zit een shortcut naar een bonus wereld en dan kom je uit bij wereld 5, level 1.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik rijd wel op een manege hoor, maar een westernmanege dat scheelt echt een hoop in het sufheidsgehalte als ik het vergelijk met de maneges waar ik heb gelest en stage heb gelopen. ook omdat mijn pony helemaal over de zeik raakt als ze stops, rollbacks en spins enzo doen. gaat ze lopen kutten hahahaha.
Oud 28-05-2007, 21:30
vixen
vixen is offline
Ik rij paard, wel op een manege. En de manege is suf, en de instructrice is ook een dik mormel, maar toch zou ik het paardrijden missen als ik het niet zou doen.
Oud 28-05-2007, 21:31
Metal
Metal is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 28-05-2007 @ 22:16 :
Fuck WoW en Second Life, the netsz is de ultieme uitdaging.
Oud 28-05-2007, 21:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 28-05-2007 @ 22:07 :
Ik doe ook aan jiu-jitsu, 3 tot 4.5 uur in de week En soms nog wat dansen (buik/paal/afrikaanse). Ben pas net begonnen, dus nog maar gele band, maar ik vind het wel ontzettend gaaf.
Ik wil ook ooit nog jiu-jitsu gaan doen. En dan het liefst BJJ (brazilian jiu-jitsu)
Oud 28-05-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 22:33 :
Ik wil ook ooit nog jiu-jitsu gaan doen. En dan het liefst BJJ (brazilian jiu-jitsu)
Idd, als je dat doet, moet je het ook goed doen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:35
capibara
capibara is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 28-05-2007 @ 22:20 :
Bij google, zoeken op 'whatever' en dan op pagina 9 derde pixel links onder klikken, zit een shortcut naar een bonus wereld en dan kom je uit bij wereld 5, level 1.
arpanet bonus level!!!
Oud 28-05-2007, 21:35
Carn
Carn is offline
hapkido .
Oud 28-05-2007, 21:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-05-2007 @ 22:35 :
hapkido .
Oftewel aikido op zn koreaans, met wat andere invloeden.

(edit wegens foutje!)

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:44
Crimson
Crimson is offline
ben met zeilen t/m cwo 3 kielboot gekomen, dus dat kan ik wel aardig, van de zomer waarschijnlijk golfsurfen of windsurfen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:50
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-05-2007 @ 22:38 :
Oftewel aikido op zn koreaans, met wat andere invloeden.

[filmpje]

(edit wegens foutje!)
oeh, dat ziet er wel gaaf uit.

Ik wil zelf misschien ook weer op een vechtsport, maar dat weet ik nog niet zeker. Heb 9 jaar gejudoo't en af en toe nog meegelopen met wat jiu-jitsulessen, maar ik doe er eigenlijk helemaal niks mee.
Oud 28-05-2007, 21:59
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Broeder schreef op 28-05-2007 @ 21:42 :
Ik heb wel betere dingen te doen en zelfs dat niet.
Oud 28-05-2007, 22:01
Escapism
Escapism is offline
hadden jullie echt niet door dat ik een grapje maakte?
Oud 28-05-2007, 22:01
kuik
kuik is offline
ik speelde altijd tennis, maar daar ben ik vorig jaar mee gestopt, maar ik wil het zeker weer oppakken. voor de rest doe ik wel eens aan longboarden hier, maar de heuvels zijn niet zo mooi hier en bovendien vind ik er eigenlijk niet zoveel aan om in mn eentje te boarden, maar met veerle is het wel tof. in de zomer ga ik meestal golfsurfen. voor de rest fiets ik als een malle door heel amsterdam heen, wat op dit moment mijn belangrijkste bron van vetverbranding is.
Oud 28-05-2007, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 28-05-2007 @ 23:01 :
Nope.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 22:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 28-05-2007 @ 21:29 :
Goed idee van Metal, zo'n sport topic.

Moet je idd ff filmen, ben erg benieuwd om dat te zien. Ik ben een groot liefhebber van vechtsport, zeker om naar te kijken, daarom ook zo dol op de Pride MMA toernooien, lange rondes, eerlijke gevechten en niet een stelletje opgeschoten pittbulls in een kooi (UFC anybody?). Ook vind ik het erg vet dat de underdog ineens de topdog kan worden door een simpele grapple of whatever. Misschien moet ik er toch maar eens aan beginnen.
MMA is heel gaaf. Daardoor is BJJ zo groot geworden (gracies anyone?). Alleen is die ene Gracie het toen gaan onderwijzen aan anderen dan zijn familie, commercieel je weet. Daardoor zijn er nu vechters die beter zijn dan hij.

Ik squashte altijd intensief, maar sinds ik op kamers zit gaat dat niet meer. Verder mountainbiken, van mijn 6de tot mijn 8ste judo (dat was meer kinderlijk) en van mijn 15de tot mijn 19de muay thai. En ik motorcross al sinds mijn 14de maar in de zomer van 2005 is mijn crosser overleden (waarschijnlijk te veel olie, gebeurt snel aangezien het mengsmering is) maar dat ga ik deze zomer waarschijnlijk weer oppakken.
Oud 28-05-2007, 22:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-05-2007 @ 23:01 :
Nope. Thnx voor het happen anyway.
Oud 28-05-2007, 22:10
Verwijderd
Ik ben best goed in badminton.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 22:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 28-05-2007 @ 23:10 :
Ik ben best goed in campingbadminton.
Oud 28-05-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 23:03 :
MMA is heel gaaf. Daardoor is BJJ zo groot geworden (gracies anyone?). Alleen is die ene Gracie het toen gaan onderwijzen aan anderen dan zijn familie, commercieel je weet. Daardoor zijn er nu vechters die beter zijn dan hij.

Ik squashte altijd intensief, maar sinds ik op kamers zit gaat dat niet meer. Verder mountainbiken, van mijn 6de tot mijn 8ste judo (dat was meer kinderlijk) en van mijn 15de tot mijn 19de muay thai. En ik motorcross al sinds mijn 14de maar in de zomer van 2005 is mijn crosser overleden (waarschijnlijk te veel olie, gebeurt snel aangezien het mengsmering is) maar dat ga ik deze zomer waarschijnlijk weer oppakken.
Muay Thai full contact?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 22:39
Metal
Metal is offline
Is alleen full-contact.
Maar het is saai, en hakkelig, er zit geen sier en souplesse in. Ik heb er wel taekwon-do benen door gekregen, voordat je uberhaupt doorhebt dat je geraakt bent heb je er al 3 hangen. En je pijngrens stijgt gigantisch. Dat zijn de voordelen.
Oud 28-05-2007, 22:39
Verwijderd
Shotokan karate en wil Kendo gaan doen maar nog opzoek naar een leuke vereniging.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 23:39 :
Is alleen full-contact.
Ik dacht dat je ook kon kiezen voor de variant zonder ellebogen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 22:57
Metal
Metal is offline
Ik zeg het fout, ofja, het wordt fout onderwezen/genoemd. Alleen in thailand wordt muay thai gegeven, waar je dus ook echt in wedstrijden ellebogen mag gebruiken. In nederland is het gewoon kickboksen, maar het wordt muay thai genoemd. Sanda is ook wel leuk.
Oud 28-05-2007, 23:01
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ben te zeer een eitje voor vechtsport. Te lui voor atletiek. Niet stoer genoeg om op een paard te durven. Twee linkervoeten dus voetballen zit er ook niet in. En op weg naar mijn werk lig ik vooral te slapen in bus/trein. Dat is wel genoeg sport voor mij.
Oud 28-05-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 23:57 :
Ik zeg het fout, ofja, het wordt fout onderwezen/genoemd. Alleen in thailand wordt muay thai gegeven, waar je dus ook echt in wedstrijden ellebogen mag gebruiken. In nederland is het gewoon kickboksen, maar het wordt muay thai genoemd. Sanda is ook wel leuk.
Sanda ken ik niet, maar Pankras (schrijf ik dat zo goed?) is oo kde shit, vooral Bas Rutten met z'n liver kick was erg leuk om te zien (ik ben een groot Bas liefhebber, maar mijn ultieme held is Mirko Crocop).
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 23:09
Metal
Metal is offline
Pancrase? Daar heb ik me ook even mee bezig gehouden. Pancrase hybrid wrestling. Submission fighting is altijd goed. En dat filmpje van Bas Rutten op youtube, te vet. Die speedo slip van hem ook altijd, damn.
Oud 28-05-2007, 23:30
June bug
June bug is offline
Ik heb 14 jaar klassiek ballet gedaan en toen ik noodgedwongen (bitch van een lerares) dat in eindhoven moest gaan doen ben ik na een jaar gestopt omdat ik langer bezig was erheen te gaan dan dat ik aan t dansen was. Paar maanden geleden begonnen met streetdance omdat ik toch wel een grote dansfreak ben, t miste en een sportkaart bij de uni heel goedkoop is. Komend schooljaar ga ik klassiek ballet wel weer oppakken omdat ik t dus toch wel mis en het is een goede training voor je spieren enzo. Bovendien zit er nu weer een balletschool dichtbij aangezien ik op kamers ben gaan wonen.
Reageren

Regels voor berichten