Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 14:24
Verwijderd
Als je een gaatje hebt in je kies/tand, dan wordt dat (gel) in het gaatje gegoten en dat lost het zieke tandbeen op, daarna kan het gaatje gevult worden. Er hoeft dan alleen nog maar geboord te worden om het gaatje te bereiken, verder is de boor overbodig.

Ik ben benieuwd of dit echt werkt en of er ook tandartsen zijn die het gebruiken, of dat ze allemaal toch op de oude (vertrouwde) boor blijven hangen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:29
Verwijderd
Hoe lang duurt zoiets? Even een gaatje wegboren en dan vullen, gaat toch een stuk sneller geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hoe lang duurt zoiets? Even een gaatje wegboren en dan vullen, gaat toch een stuk sneller geloof ik.
Waarom zou het snel moeten? Als je er dan toch bent kun je er toch net zo goed wat langer blijven? En 'even een gaatje wegboren', zo werkt het ook lang niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Waarom zou het snel moeten? Als je er dan toch bent kun je er toch net zo goed wat langer blijven?
Omdat tandartsen in Nederland meestal 'vol' zijn .. ze nemen bijna allemaal geen patienten meer om die reden, dus het lijkt me sterk dat zij er interesse aan hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Omdat tandartsen in Nederland meestal 'vol' zijn .. ze nemen bijna allemaal geen patienten meer om die reden, dus het lijkt me sterk dat zij er interesse aan hebben.
Bij mij duurt het langer zonder dat spul, hoor, en ik weet zeker dat er meer van dat soort patienten zijn. Het zou dus juist een goede investering zijn. Plus dat je niet weet of het nou echt wel laner duurt. En ze verdienen enkel aan je, je moet er grof voor betalen, waarom dan niet doen wat de patient wil?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Bij mij duurt het langer zonder dat spul, hoor, en ik weet zeker dat er meer van dat soort patienten zijn.
'dat soort patienten' .. ?

Je moet hem wel zijn werk laten doen he

Ik ben nou ook niet bepaald een fan van de tandarts, maar goed *moet binnenkort weer*

Citaat:
En ze verdienen enkel aan je, je moet er grof voor betalen, waarom dan niet doen wat de patient wil?
De behandeling zelf is ook duurder, dus de winst is gering.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:51
Verwijderd
De verzekering betaalt toch, als het duurder is betalen ze gewoon meer. Is dus niet het probleem van de tandarts, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
De verzekering betaalt toch, als het duurder is betalen ze gewoon meer. Is dus niet het probleem van de tandarts, lijkt me.
*zucht*

Als een tandarts nou gewoon liever zijn methodes aanhoudt?

Nja, ik heb vandaag het lef gehad om mij bij een nieuwe tandarts aan te melden en heb voor maandag a.s. een afspraak

*is al 3 jaar oid niet meer geweest*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 12:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
******** schreef:
[B*is al 3 jaar oid niet meer geweest* [/B]
Dat zal me een leuke rekening worden dan...
Sterkte voor maandag in ieder geval.
Oud 17-07-2002, 12:48
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Dat zal me een leuke rekening worden dan...
Hmmz, ff denken .. mijn verstandskiezen zijn rot en moeten er hoogstwaarschijnlijk uit, 1 kies begeeft het .. misschien wel weer een zenuwbehandeling *yuck* en ik heb nog een paar gaatjes. Daarnaast krijg ik een gebitsreiniging ofzo :/

God have mercy on my poor soul

Citaat:
Sterkte voor maandag in ieder geval.
Jah dank je, zal het nodig hebben

Ben nu speciaal naar een nieuwe moderne tandartspraktijk met meerdere tandartsen gegaan .. ze doen echt alles

Tsja, het moet gebeuren..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 13:17
Joris
Joris is offline
hoe meer tijd, hoe minder winst, tandartsen zullen bvoor de snelste manier gaan, dan kunnen ze meer patienten inroosteren.

maar wat nu sneller is ben ik uit deze post niet duidelijk
Oud 17-07-2002, 19:48
ekki
ekki is offline
hoe lang duurt dat dan?

mijn gaatjes zitten niet altijd aan de bovenkant van een tand, ook wel 'ns aan de zijkant.
Oud 17-07-2002, 22:34
@pie
@pie is offline
is dit iets wat je zelf kunt aanschaffen of niet?

en hoelang duurt de ingreep met dit spul?

Regels voor berichten