Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voortaan daarom maar nooit meer op vakantie gaan? Of toch liever dingen rationeel benaderen?
||
Citaat:
Serieus, waarom zouden ze? Niet dat ze er uberhaupt zomaar mee wegkomen want er hangen beveiligingscameras en je kunt helemaal niet bij de bagagebanden komen als je niet vliegt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik maak me er niet zo'n zorgen over over wat ze er allemaal instoppen, ik ben altijd opgeluchter als ik mijn tas gewoon aan zie komen op zo'n band. En wat ik zou doen: als ik het merk voordat er iemand naar me toe is gekomen: het weggooien of naar de douane/politie gaan. Als ik al bestolen ben, dan valt er weinig meer aan te doen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
in Thailand tja, of de doodstraf
||
![]() |
Citaat:
![]() maar wel knap, van buiten de eu komen, maar toch onder het schengenverdrag vallen; dat geldt alleen voor noorwegen en ijsland
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien bewaren sommige mensen (een deel van) hun geld in hun koffer zodat het 'verdeeld' is, kan er electronica in zitten, designerkleren, bij vrouwen vaak ook sieraden, etc. Genoeg dingen die een koffer interessant maken voor dieven. Neemt natuurlijk niet weg dat de kans alsnog behoorlijk klein is, maar toch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Tuurlijk, je kunt het dan gewoon niet tegenkomen op de bagageband, maar om om dat kleine risico nou niet te gaan vliegen... Citaat:
![]() Vanuit niet schengen landen kom je als het goed eerst eerst door de paspoortcontrole en kun je daarna je bagage claimen waarna je door de douane gaat. Eenmaal 'buiten' kun je niet meer terug. Dit is, met een enkele variant, eigenlijk altijd zo als je van/naar het buitenland vliegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen (dus ook AL het aanwezige personeel) word gecontroleerd voordat ze naar binnen mogen. Dus dingen in je tas stoppen zal er niet bij zijn...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind 't allemaal maar een beetje paranoide.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Smokkelen kamp supersilverdees | 1 | 20-11-2014 18:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
[Gisteren in netwerk] Kindersmokkel door Nederlandse Somaliërs Melpomene | 23 | 17-02-2006 13:24 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de luchtvaart/het toerisme Pan Am | 5 | 19-10-2003 07:37 | |
Drugs & Alcohol |
smokkelen very drunk driver | 62 | 06-04-2003 20:49 |