Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 20:59
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Update van mijn verhaal "boosdoener"

Voor de inside information graag topic boosdoener lezen.

Ik ben er dit weekend achter gekomen dat mijn ex, die mij van alles en nog wat beschuldigde, in de week dat ik in praag zat al met een ander meisje had gezoend. Hij had iedereen dringend verzocht dat stil te houden zodat hij het nog eens bij mij kon proberen.
Daarna heb ik die zaterdagavond voor het eerst met mijn huidige vriendje gezoend. De week erop heeft mijn ex met nog twee andere meisjes gezoend.
In principe geen probleem, ik vind het fijn voor hem als hij ook weer door kan met zijn leven. Maar ik vind het erg min van hem dat hij dit voor mij verborgen wil houden en dit aan anderen ook verzoekt stil te houden zodat hij mij zwart kan blijven maken.

Ik sprak daar later over met een meisje en zij vond dat ik alsnog de slechterik was en dat mijn ex niets foutdeed omdat die niet verliefd was Ik snap deze logica niet, ik vraag me opnieuw af wat jullie vinden van deze kwestie.

groetjes Zonnemeisje
Oud 14-05-2007, 21:04
Verwijderd
Heb je al eens van het begrip 'rebound' gehoord?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:08
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-05-2007 @ 22:04 :
Nee
Oud 14-05-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-05-2007 @ 22:04 :
rebound, ace
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:09
Bloem
Bloem is offline
Het is uit, klaar, get over it. Negeer hem als je vindt dat hij vervelend doet.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:11
gurl19
gurl19 is offline
Dit had volgens mij gewoon in het ander topic gekund.

Ik vind het knap achterlijk van je vriend. Want hij maakt je inderdaad een beetje zwart terwijl hij ook gewoon fout zit (in mijn ogen) Jij bent niet netjes tegen hem geweest door met zijn kameraad aan te pappen, maar hij is niet netjes geweest door dingen te verzwijgen.

Ik vind dat jullie het allebei niet handig hebben aangepakt. Probeer het uit te praten en ga allebei verder met je leven!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:21
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-05-2007 @ 22:08 :
rebound, ace
stom misschien, maar kan iemand nog ff uitleggen wat 'rebound' inhoud...voor de leken onder ons
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:22
Yerli
Yerli is offline
Dat wat je doet net zo hard weer terug kan komen, of nog harder.

Maar ik weet niet of dat wel zo van toepassing is op deze situatie, maar ik heb dan ook niet dat andere topic helemaal doorgelezen.
Oud 14-05-2007, 22:25
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
Yerli schreef op 14-05-2007 @ 23:22 :

Maar ik weet niet of dat wel zo van toepassing is op deze situatie, maar ik heb dan ook niet dat andere topic helemaal doorgelezen.
meer dus in de zin van: 'what goes 'round comes 'round'??
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
margreetjuuuuuh schreef op 14-05-2007 @ 23:21 :
stom misschien, maar kan iemand nog ff uitleggen wat 'rebound' inhoud...voor de leken onder ons
rebound zijn de scharreltjes vlak na de relatie die je zouden moeten helpen om eroverheen te komen, maar die in de praktijk het gemis alleen maar aandikken...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:26
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-05-2007 @ 23:25 :
rebound zijn de scharreltjes vlak na de relatie die je zouden moeten helpen om eroverheen te komen, maar die in de praktijk het gemis alleen maar aandikken...
okee....dankje
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:36
Nienna*
Nienna* is offline
Des te meer reden om hem links te laten liggen en te zeggen dat hij het nu echt helemaal heeft verpest. Jij bent eerlijk geweest, hij is boos; hij is niet eerlijk, maar jij mag niet boos zijn? Wat een klootzak. Wees blij dat je van hem verlost bent, negeer hem en leef lekker je leven
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 00:26
bamiPoep
bamiPoep is offline
hij is ex. laat m met rust
Oud 15-05-2007, 07:10
Mystina
Mystina is offline
Mijn ex heeft dit ook gedaan, mij gedumpt terwijl hij huilde, me toen nog geknuffeld. en toen al na 4 dagen een vriendin van me uitgevraagd, nog 2 dagen alter hadden ze n date en hebben ze gezoend. het heeft mij werkelijk gebroken. Ondanks dat heb ik toch geprobeerd om ze te helpen in hun situatie (vriendin van me was behoorlijk in de war geraakt), omdat ik nog veel te veel om mijn ex gaf.

Maar ik kan je nog meer vertellen. De eerste keer dat ik mijn ex zag na de breuk begon hij me al heel stevig te knuffelen etc. Zo ook heeft hij geprobeerd mij nog te zoenen en met me naar bed te gaan.

Je wil niet weten hoe ik me voelde, ik heb nu dan ook geen behoefte aan contact met hem of wat dan ook.

Het is je ex meid, maak je daar gaan zorgen over, ik weet dat het nog steeds pijn kan doen maar je zal het echt uit je hoofd moeten zetten, als hij de player uit wil hangen moet hij dat toch zelf weten? Jou heeft hij er niet mee
Oud 15-05-2007, 09:42
Zwoek
Zwoek is offline
Ik begrijp niet dat hij het geheim voor je wilde houden, dat vind ik dan weer verkeerd van hem.
Hoe weet dat meisje dat je ex niet verliefd was?
Oud 15-05-2007, 09:46
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Niet netjes van je vriend. En wat kon jij er nou aan doen dat je verliefd werd?
Oud 15-05-2007, 09:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Yerli schreef op 14-05-2007 @ 23:22 :
Euh, nee. Je snapt 'em kennelijk helemaal niet.

Iemand is op de 'rebound' als het net uitgegaan is. Veel mensen hebben dan de behoefte om met iemand anders te zoenen/seksen om zo z.s.m. over hun ex heen te komen.

Citaat:
Ik denk dat dit toch echt persoonlijk is, want ik vind het voor mezelf een prima manier om over iemand heen te komen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2007 @ 10:56 :

Ik denk dat dit toch echt persoonlijk is, want ik vind het voor mezelf een prima manier om over iemand heen te komen.
naja.. eigenlijk doet het voor mij beiden..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:35
dallie
dallie is offline
Jij wist dat niet toen jij op de manier handelde dus het is geen rechtvaardiging van je gedrag. Daarnaast, praat de hufterigheid van een ander je eigen hufterigheid niet goed. Het maakt het wel zeer begrijpelijk.

Maar uiteraard, dit is echt gewoon enorm zwak van hem. Laffe klootzak
Oud 15-05-2007, 12:45
stout!
stout! is offline
Als hij het niet vertelde omdat hij je nog terugwilde, vind ik het minder hufterig dan als het was om jou een slecht gevoel te laten houden.
Hoe dan ook snap ik niet waarom je hier nog bevestiging over nodig hebt. Het is toch uit?
Oud 15-05-2007, 12:56
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 15-05-2007 @ 13:45 :
Als hij het niet vertelde omdat hij je nog terugwilde, vind ik het minder hufterig dan als het was om jou een slecht gevoel te laten houden.
Hoe dan ook snap ik niet waarom je hier nog bevestiging over nodig hebt. Het is toch uit?
+ jij bent degene met een nieuwe vriend en die het uit heeft gemaakt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ja, maar ze zijn ook goede afleiding. Ik betwijfel of je er sneller je ex door vergeet, maar je denkt tenminste ook aan andere knullen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 13:06
dallie
dallie is offline
Citaat:
stout! schreef op 15-05-2007 @ 13:45 :
Precies, get over it!
Oud 15-05-2007, 14:48
juno
juno is offline
Dus hij rotzooide al eerder dan jij?
En iedereen wist het maar niemand zei wat, want hij wilde jou nog aan het lijntje houden? En dat vonden zij helemaal voor zijn roodkoperen? Terwijl het dus al slecht ging met jullie, anders was het nu niet uit geweest.

Ik zou niet alleen die ex uit mijn leven bannen, maar ook al die zogenaamde vrienden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten