Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2007, 15:36
loveless
loveless is offline
heej mensen
zit met een probleempje als jullie uitgaan he en je benaderd een meisje hoe begin je het gesprek.. ik dans gewoon en vraag dr naam, of ze het leuk vind <- daarna weet ik niet meer over wat ik moet praten in een discotheek.. wat waar willen meisjes over hebben in een disco.. ?? vind enzo.. daarna vraag ik dr telefoon nummer of msn en dan geeft ze die.. en op msn of telefoon gesprek.. hoe houd je je gesprekken boeiend.. dat het niet saai word... over wat praten jullie meestal dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2007, 15:39
dallie
dallie is offline
Ben je interessant?
Oud 15-05-2007, 15:40
Verwijderd
Praten in een discotheek?

Op msn of aan de telefoon hou je een gesprek interessant door het gewoon vanzelf te laten gaan. Op dezelfde manier als waarop je met vrienden praat, gewoon, over dingen die je mee maakt en wat je van dingen vindt, en dingen die zij mee maakt en wat zij van dingen vindt enzo. Als dat niet vanzelf gaat, dan klikt het niet. Hoewel dat op msn wat moeilijk te bepalen kan zijn.

Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 15:47
Smokin'
Smokin' is offline
Ik open altijd met de vraag 'hoe heet deze tent/hoe heet het hier'..blabla ik doe net alsof ik er nog nooit bent geweest. Dan zegt ze altijd; kom je hier dan niet vandaan? dan zeg ik..jewel maar ik heb 16 jaar lang aan de bouw van mijn eigen supercomputer gewerkt/nee ik heb jarenlang alleen maar playstation gespeeld...iets doms waar ze om lacht. Dan vervolg ik gewoon met iets als..maar jij.. jij bent ook wel een playstation type of niet? blabla.. dan gewoon auwehoeren.. er zijn duizenden varianten te bedenken..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 15:55
kruizer
kruizer is offline
Dat lachen zal niet echt positief zijn, vriend.
Met je supercomputer.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:18
Bloem
Bloem is offline
Doe inderdaad maar een van die duizenden varianten, anders denkt ze dat je een nerd bent die zelfs in een discotheek alleen maar aan computers kan denken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:21
dallie
dallie is offline
Zeg maar dat je full time egeltjes verzorger was, doordat vele moeders gestorven zijn aan de hand van McFlurry's
Oud 15-05-2007, 16:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
loveless schreef op 15-05-2007 @ 16:36 :
heej mensen
zit met een probleempje als jullie uitgaan he en je benaderd een meisje hoe begin je het gesprek.. ik dans gewoon en vraag dr naam
Ik zou niet meteen d'r naam vragen.

Citaat:

, of ze het leuk vind
Domme vraag

Citaat:

<- daarna weet ik niet meer over wat ik moet praten in een discotheek..
Euhm, d'r zijn zo veel onderwerpen? Eentje die ik de laatste weken (nouja, voordat het weer kutweer werd) was iets als "Hey, tof dat het weer super lekker weer is he? Kom maar door met die global warming!" Zij: "Uhuh! *grijns*" Ik: "Krijg al helemaal zin in de zomer!" Zij: "Ja, echt wel!" Ik: "Al leuke plannen voor de zomer?" dan gaat ze vertellen over waar ze op vakantie gaat, etc., en heb je gewoon iets waar je over kunt kletsen.

Citaat:

wat waar willen meisjes over hebben in een disco.. ?? vind enzo.. daarna vraag ik dr telefoon nummer of msn en dan geeft ze die.. en op msn of telefoon gesprek.. hoe houd je je gesprekken boeiend.. dat het niet saai word... over wat praten jullie meestal dan?
Ik denk dat je het iets te serieus neemt. Het maakt niet uit waar je over praat, je moet gewoon iets vertellen over wat je interessant vindt, en kijken of ze reageert. Als ze reageert kun je weer verder gaan op dingen in haar verhaal. Als ze zelf niet reageert behalve met ja en nee is het een saaie doos die je tijd niet waard is.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kruizer schreef op 15-05-2007 @ 16:55 :
Met je supercomputer.
Vrouwen kunnen wat zelfspot en humor anders enorm waarderen. Als ze niet snapt dat 't een geintje is dan..tja...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 17:21
juno
juno is offline
Nou ja, dan weet je maar meteen dat dit meisje niet jouw type is.

(De humor test, heel belangrijk. Minstens net zo belangrijk als de vleeskeuring.)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 17:37
Verwijderd
Over de muziek. Als in afkraken als het volgens haar overduidelijk niks is (als ze ineens stopt met dansen of zo, of chagrijnig gaat kijken). Of juist het tegenovergestelde. Mij werd eens gevraagd of ik een Lowlands-ganger was omdat ik bijna alles meeblèrde, dat is op zich wel een basis voor een leuk gesprek.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2007 @ 17:33 :
Vrouwen kunnen wat zelfspot en humor anders enorm waarderen. Als ze niet snapt dat 't een geintje is dan..tja...
Ik wilde al zeggen. Ik zou het grappig op de positieve manier vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:08
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2007 @ 17:32 :
Ik zou niet meteen d'r naam vragen.
Dat is idd geen goed idee, wacht met het vragen van de naam tot je wat verder in het gesprek bent.
Oud 15-05-2007, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2007 @ 17:33 :
Idd, als ie het leuk doet. Hoewel spontane zelfspot beter is Maar zeggen dat je een tent niet kent terwijl je er vaker komt, vind ik dan wel een beetje stom. Dat komt vast uit en het is te onbenullig om over te liegen, eerlijk gezegd. Zeg dan iets als "Nogal veranderd sinds ik hier laatst was", als je per se die grap erbij wil doen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:51
Verwijderd
sowieso niet meteen haar naam vragen idd, kijk eerst maar of het klikt tussen jullie.

probeer een standaard (cliché) openingszin te vermijden, heb het niet alleen over jezelf en ga zeker geen dingen uitbundig afzeiken.

verder moet je het een beetje spannend/ uitdagend houden..

ach

meestentijds gaan die gesprekken nergens over en grossieren ze in oppervlakkigheid..

maar het draait allemaal om die klik!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:53
Jochemska
Jochemska is offline
precies wat ik me ook afvraag en waarom niet meteen haar naam voorstellen/jezelf voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 19:09
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
kruizer schreef op 15-05-2007 @ 16:55 :
Met je supercomputer.
Als je het leuk brengt wel degelijk, makker. Zeker als je gewoon op je gemak bent er niet werkelijk uitziet als iemand die echt jaren aan zo'n computer zou werken..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 21:01
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Jochemska schreef op 15-05-2007 @ 19:53 :
precies wat ik me ook afvraag en waarom niet meteen haar naam voorstellen/jezelf voorstellen?
Ik vraag een naam ook pas verder in het gesprek, als ik hem leuk vind. Als hij me niet boeit, hoef ik zijn naam ook niet te weten. Ik weet niet juist waarom, het lijkt alsof ik iemand zijn naam pas vraag als ik de persoon erachter wel wil leren kennen ofzo. En zo neem ik het ook op als ze mijn naam vragen.
Oud 15-05-2007, 21:21
Bloem
Bloem is offline
Als je direct iemands naam vraagt lijkt het meer of je mensen komt ronselen voor een of ander goed doel en door het vragen van een naam een vertrouwensband wil kweken dan dat je gewoon gezellig met iemand een praatje wilt maken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 22:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-05-2007 @ 22:21 :
Als je direct iemands naam vraagt lijkt het meer of je mensen komt ronselen voor een of ander goed doel en door het vragen van een naam een vertrouwensband wil kweken dan dat je gewoon gezellig met iemand een praatje wilt maken.
Het lijkt ook alsof je geinteresseerder bent in de persoon zelf als je op een gegeven moment ergens halverwege het gesprek vraag 'hoe heet je eigenlijk?', dan wanneer je daar direct mee begint.
Oud 15-05-2007, 23:37
DvoorA
DvoorA is offline
tsja in een discotheek praten gaat niet zo makkelijk, het gaat daar meer om body-language, tenzij je erg hard kunt praten en het ook leuk vindt half te schreeuwen. Je kunt altijd praten over de muziek, wat veilige vragen stellen over wat voor opleiding ze doet ofzo en dan daarover doorvragen zodat je al wat te weten komt waar je later op terug kunt komen. Mix die aandacht met een flirterige houding en het komt wel goed. En als je echt uitgepraat bent kun je altijd nog een of andere domme opmerking maken over de aardappeloogst dit jaar ofzo en de relatie tussen dat en een prijs van een patatje (been there, heard that).
Oud 16-05-2007, 00:24
bamiPoep
bamiPoep is offline
vragen of ze maagd is
Oud 16-05-2007, 10:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jochemska schreef op 15-05-2007 @ 19:53 :
Omdat je dan meteen persoonlijk wordt, lijkt het alsof je haast hebt.

Citaat:
TopDrop schreef op 15-05-2007 @ 23:13 :
Het lijkt ook alsof je geinteresseerder bent in de persoon zelf als je op een gegeven moment ergens halverwege het gesprek vraag 'hoe heet je eigenlijk?', dan wanneer je daar direct mee begint.
Precies. Daarbij komt ook nog eens dat als ik het aan het begin van 't gesprek haar naam vraag deze waarschijnlijk heel snel weer vergeet
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 10:50
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-05-2007 @ 11:37 :
Precies. Daarbij komt ook nog eens dat als ik het aan het begin van 't gesprek haar naam vraag deze waarschijnlijk heel snel weer vergeet
Ja, en hoe kom je dan over "Ik kwam eigenlijk enkel een praatje met je maken omdat je lekkere tieten hebt en tijdens het gesprekje dacht ik alleen maar aan hoe seks met je zou zijn. Maar je bent echt wel leuk, wat was je naam ook alweer?" Ofzow
Oud 16-05-2007, 10:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 16-05-2007 @ 11:50 :
Ja, en hoe kom je dan over "Ik kwam eigenlijk enkel een praatje met je maken omdat je lekkere tieten hebt en tijdens het gesprekje dacht ik alleen maar aan hoe seks met je zou zijn. Maar je bent echt wel leuk, wat was je naam ook alweer?" Ofzow
Hey, ik ga d'r vanuit dat ze leuk is EN dat de seks lekker is hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2007, 12:16
juno
juno is offline
Iemand die meteen mijn naam vraagt, daar ben ik juist een beetje terughoudend tegen. Zo van WTF moet die rare snuiter met mijn naam, ik ken hem niet eens. Wil-ie me bekeren ofzo?

Eerst even kletsen, kijken of het klikt, en dan pas namen uitwisselen. Kan al na een paar minuten hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten