Citaat:
loveless schreef op 15-05-2007 @ 16:36 :
heej mensen
zit met een probleempje als jullie uitgaan he en je benaderd een meisje hoe begin je het gesprek.. ik dans gewoon en vraag dr naam
|
Ik zou niet meteen d'r naam vragen.
Domme vraag
Citaat:
<- daarna weet ik niet meer over wat ik moet praten in een discotheek..
|
Euhm, d'r zijn zo veel onderwerpen? Eentje die ik de laatste weken (nouja, voordat het weer kutweer werd) was iets als "Hey, tof dat het weer super lekker weer is he? Kom maar door met die global warming!" Zij: "Uhuh! *grijns*" Ik: "Krijg al helemaal zin in de zomer!" Zij: "Ja, echt wel!" Ik: "Al leuke plannen voor de zomer?" dan gaat ze vertellen over waar ze op vakantie gaat, etc., en heb je gewoon iets waar je over kunt kletsen.
Citaat:
wat waar willen meisjes over hebben in een disco.. ?? vind enzo.. daarna vraag ik dr telefoon nummer of msn en dan geeft ze die.. en op msn of telefoon gesprek.. hoe houd je je gesprekken boeiend.. dat het niet saai word... over wat praten jullie meestal dan?
|
Ik denk dat je het iets te serieus neemt. Het maakt niet uit waar je over praat, je moet gewoon iets vertellen over wat je interessant vindt, en kijken of ze reageert. Als ze reageert kun je weer verder gaan op dingen in haar verhaal. Als ze zelf niet reageert behalve met ja en nee is het een saaie doos die je tijd niet waard is.