Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om t kort te maken.: hij maakt me gelukkiger dan ooit en ik wil hem gelukkig maken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We're lucky girls ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: liefde rationaliseren FTL. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al interesseert dat jou waarschijnlijk weinig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij ziet er goed uit, heeft gevoel voor humor, is eerlijk en zachtaardig en je kunt goed met hem praten en hij staat altijd voor iedereen klaar!
||
Citaat:
![]() Ontopic: Nouja veel dingen zijn inderdaad al genoemd. Maar verder Omdat.. * we erg verschillen, maar toch heel goed bij elkaar passen. * het, als we ruzie hebben, altijd weer goed komt, en dat dat zo goed voelt. * hij zulke mooie bruine ogen heeft, met lange wimpers. * hij slim is maar geen nerd. En natuurlijk omdat hij gewoon mijn mannetje is ![]()
Laatst gewijzigd op 11-07-2007 om 18:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als "bot" en "eerlijk" hetzelfde was geweest, hadden het geen twee verschillende woorden hoeven zijn. eer·lijk (bn.) 1 (van mensen) wars van leugen en bedrog, betrouwbaar => openhartig, op mijn woord van eer, rechtdoor, rechtdoorzee, rondborstig, trouwhartig, waarheidlievend; <=> oneerlijk 2 (van zaken, gedrag) op gepaste, eervolle wijze => rechtvaardig bot (bn.) 1 door veelvuldig gebruik niet scherp meer => stomp; <=> scherp 2 op een onbeleefde manier kortaf Hoe zit het dan met oneerlijk? Is een oneerlijk persoon dan ook het tegenovergestelde van een botte klootzak? Anyways, offtopic. Ga de discussie graag verder aan via PM, mocht je interesse hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alleen mezelf als vergelijkingsmateriaal.. en ik zou niet weten waar ik dan over lieg. Ik heb gewoon niet zoveel negatieve gedachten over mensen, ik denk niet "wat een vetklep" ofzo. Zo zit ik gewoon niet in elkaar. Ik krijg vaak terug dat ik eerlijk ben en nooit dat ik bot ben. Wil ik over dergelijke dingen na gaan denken, moet er expliciet naar worden gevraagd, en in zo een geval zal ik ook een eerlijk antwoord geven. Misschien is ons meningsverschil dus puur gebaseerd op de definities die wij beiden hebben gevormd naar onze eigen karakter. Aangezien ons karakter blijft verschillen, kunnen we het dan ook niet eens worden denk ik. ![]() Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 08:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn punt is dus dat jij dat niet kunt beoordelen. Mijn karakter is anders dan het jouwe, en ook in gedachte ben ik geen botte klootzak. Ik vind mezelf ook eerlijk. Er is praktisch niets wat ik bewust niet zeg en ik kan me mijn laatste leugen niet herinneren. Maar aangezien jij "eerlijk" ziet als "niet zo oneerlijk" heb je genoeg reden me niet te geloven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dingen van mensen die ik niet zo goed ken nooit afgrijselijk lelijk, ook niet stiekem. Ik kan ze wel 'niet mooi' vinden. Bij mensen die ik beter ken, zie je heel snel of het bij iemand past of niet, en als het compleet niet bij iemand past - dat kan alles zijn; nieuwe schoenen, maar ook gedragingen - dan ben ik daar eerlijk over. Dat kan dus 'afgrijselijk lelijk' zijn. Hoe beter je iemand kent, hoe uitgesprokener je mening is over zaken die met die persoon te maken hebben, denk ik. Ik ben altijd even eerlijk, maar m'n mening is gewoon verschillend bij verschillende personen. Klinkt fout, maar 't is toch echt zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 18:26. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |