Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2007, 16:31
Verwijderd
Ik heb toen ik in Londen was een zwart corset gekocht. Het betreft een (overbuste-)corset van hoogwaardige kwaliteit van dik zwart verlours met stalen baleinen. Ik wil het corset verkopen omdat ik nooit naar gelegenheden ga waar ik hem kan dragen en ik het zonde vind als hij alleen maar de in kast ligt.

Op bovenstaande foto zie je het corset dat ik heb. Dit is dus geen voorbeeld van een corset dat er op lijkt, ik heb hetzelfde corset. Voor meer foto's en informatie kun je hier kijken.

De nieuwprijs van het corset is 165 pounds, ofwel iets meer dan 240 euro. Het corset is twee keer een paar uurtjes gedragen en is dus zo goed als nieuw. Voor minder dan 100 euro (dat is minder dan de helft van de nieuwprijs!) doe ik hem niet weg. De maat is 26 of 28" en hij zit het mooiste met een meisje met maatje 38/40 en wat vollere borsten (maar niet groter dan een D cup). Indien er interesse is kan ik dit weekend foto's maken van mijn eigen concert en dan kan ik ook de precieze maat vertellen, het corset ligt namelijk bij mijn ouders. Het corset kan opgestuurd worden of worden opgehaald (en eventueel gepast) in Nijmegen of in de buurt van Venlo.

Graag serieuze reacties. Als iemand nog iets wil weten, vraag gerust!
Advertentie
Oud 23-05-2007, 17:21
Flowerless
Flowerless is offline
Ik ben zeker geinteresseerd alleen ik weet niet of hij mij zal passen. Ik heb maatje 42-44 ?

Ik zou een foto waar je hem zelf draagt (voor- en achterkant) ook zeer op prijs stellen, dan is het toch wat meer realistischer dan van een site.

Alvast bedankt voor je reactie
Oud 23-05-2007, 19:32
Verwijderd
Damn, die is gaaf. Helaas heb ik de maat er niet voor.
Oud 23-05-2007, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 23-05-2007 @ 20:32 :
Damn, die is gaaf. Helaas denk ik dat ik het geld er niet voor heb.
Oud 23-05-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Flowerless schreef op 23-05-2007 @ 18:21 :
Ik ben zeker geinteresseerd alleen ik weet niet of hij mij zal passen. Ik heb maatje 42-44 ?

Ik zou een foto waar je hem zelf draagt (voor- en achterkant) ook zeer op prijs stellen, dan is het toch wat meer realistischer dan van een site.

Alvast bedankt voor je reactie
Ik denk dat hij dan te klein is, tenzij je een slanke taille hebt. Je kunt hem waarschijnlijk wel dragen, maar dan is er erg veel van je rug bloot en dat ziet minder mooi uit. Je moet wel een beetje rug zien bij een corset, maar niet te veel.

Foto's maak ik dit weekend bij mijn ouders thuis, daar ligt hij namelijk.
Oud 23-05-2007, 21:14
Konijn
Konijn is offline
Oe wat gaaf, en precies mijn maat, maar te duur helaas..
En ik heb volgens mij ook geen gelegenheden om dit te dragen.
Ik vraag me altijd af waarom mensen zulke dure dingen kopen als ze het toch niet dragen. Ik zou over zoiets wel 100x nadenken voor ik zo'n bedrag neer zou leggen..

(En dit is offtopic en mag niet, maar de lokale fb doet het ook dus ik doe lekker mee )
Oud 23-05-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 23-05-2007 @ 22:14 :
(En dit is offtopic en mag niet, maar de lokale fb doet het ook dus ik doe lekker mee )
Jajaja
Ik als desbetreffende lokale forumbaas vind dat dat wel gezegd mag worden.
En ik ben er ook serieus nog over na aan het denken of ik hem wil
Oud 25-05-2007, 00:15
George
George is offline
Wauw. Zou je als je bij je ouders bent de taille-omtrek willen meten? Zou vet relaxed zijn, ik heb zeker interesse maar voor zoiets duurs wil ik natuurlijk wel weten of ie mooi zit.

Regels voor berichten