![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb toen ik in Londen was een zwart corset gekocht. Het betreft een (overbuste-)corset van hoogwaardige kwaliteit van dik zwart verlours met stalen baleinen. Ik wil het corset verkopen omdat ik nooit naar gelegenheden ga waar ik hem kan dragen en ik het zonde vind als hij alleen maar de in kast ligt.
![]() Op bovenstaande foto zie je het corset dat ik heb. Dit is dus geen voorbeeld van een corset dat er op lijkt, ik heb hetzelfde corset. Voor meer foto's en informatie kun je hier kijken. De nieuwprijs van het corset is 165 pounds, ofwel iets meer dan 240 euro. Het corset is twee keer een paar uurtjes gedragen en is dus zo goed als nieuw. Voor minder dan 100 euro (dat is minder dan de helft van de nieuwprijs!) doe ik hem niet weg. De maat is 26 of 28" en hij zit het mooiste met een meisje met maatje 38/40 en wat vollere borsten (maar niet groter dan een D cup). Indien er interesse is kan ik dit weekend foto's maken van mijn eigen concert en dan kan ik ook de precieze maat vertellen, het corset ligt namelijk bij mijn ouders. Het corset kan opgestuurd worden of worden opgehaald (en eventueel gepast) in Nijmegen of in de buurt van Venlo. Graag serieuze reacties. Als iemand nog iets wil weten, vraag gerust! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Foto's maak ik dit weekend bij mijn ouders thuis, daar ligt hij namelijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik als desbetreffende lokale forumbaas vind dat dat wel gezegd mag worden. ![]() En ik ben er ook serieus nog over na aan het denken of ik hem wil ![]() |
|
|