Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2007, 16:43
TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind het kut.
Oud 16-05-2007, 16:44
Caps
Caps is offline
ach ik vind dat echt onzin. Wat is er nou slecht aan die lay-out. Kvond het prima zo. eerder beter dan die vorige.
Oud 16-05-2007, 16:46
Sanctus
Sanctus is offline
Kut.
Oud 16-05-2007, 16:47
Sanctus
Sanctus is offline
Wat is er eigenlijk precies veranderd?
Oud 16-05-2007, 16:50
Verwijderd
Ik vond het alleen vervelend dat de teksten van Nederlands nu 3 kantjes in beslag namen in plaats van 2. Het overzicht was hierdoor een beetje weg, maar verder had ik geen moeite met de nieuwe lay-out
Oud 16-05-2007, 16:51
Verwijderd
Is er een nieuwe layout?
Oud 16-05-2007, 16:52
Ann
Ann is offline
Zitten die blaadjes nooit aan elkaar? Vrij irritant, het was een zootje op mijn tafeltje
Oud 16-05-2007, 16:54
Verwijderd
De layout is íetsje anders, maar nog steeds overduidelijk eindexamen-achtig. Ik zie niet in wat je er kut aan kan vinden

En er zitten nooit nietjes is, soms erg irritant inderdaad. Dingen die ik niet nodig had, legde ik altijd onder m'n tafel, zodat ik alle ruimte had voor de examenblaadjes.
Oud 16-05-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ann schreef op 16-05-2007 @ 17:52 :
Zitten die blaadjes nooit aan elkaar? Vrij irritant, het was een zootje op mijn tafeltje
*Herkenning*
Oud 16-05-2007, 16:57
Verwijderd
Lettertype was zó groot waardoor het lange teksten werden, 3 kantjes, waardoor het voor mij onoverzichtelijk werd. Net alsof ik in mn oma's grootletterboek zit te kijken

Kut lay-out.

En ja, dat geknisper en gerommel van die losse shit was ook erg onprettig.
Oud 16-05-2007, 17:13
joelintveld
joelintveld is offline
er stonden geen rondjes ( gesloten vragen) of vierkantjes (open vragen) voor de vragen...

dat vond ik wel irritant, want daar maar ik veel gebruik van.
Oud 16-05-2007, 17:19
TopDrop
TopDrop is offline
Mijn grootste irritatie was dat ik die ouwe gewoon gewend ben. Ik heb veel examens gemaakt met die layout. En dan moet je tijdens je eindexamen wennen aan een nieuwe layout. Daardoor vond ik het onoverzichtelijk (lees: kut). Misschien valt het wel mee als je er verder niet aan hoeft te wennen ofzo..
Oud 16-05-2007, 17:30
Knots
Knots is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-05-2007 @ 17:54 :
De layout is íetsje anders, maar nog steeds overduidelijk eindexamen-achtig. Ik zie niet in wat je er kut aan kan vinden
Ik vind het best behoorlijk anders dan de oude lay-out hoor. Die letters zijn echt afschrikwekkend groot. Ik moest eerst een paar minuten voor de tekst staren voor ik kon beginnen met lezen .

Ik vind het een beetje een lay-out waardoor het examen er makkelijk/simpel uit ziet. Terwijl er dan toch best moeilijke vragen staan.
Oud 16-05-2007, 17:39
iess
iess is offline
Citaat:
Knots schreef op 16-05-2007 @ 18:30 :

Ik vind het een beetje een lay-out waardoor het examen er makkelijk/simpel uit ziet. Terwijl er dan toch best moeilijke vragen staan.
Jaa dat vond ik ook zo! Het leek zo makkelijk maar ja dat viel wel tegen...en er was ook niet zo'n mooi overzicht, maar goed het is wel beter denk voor als je niet zo goed kan zien
Oud 16-05-2007, 17:42
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vond het wel prettig, dat grotere lettertype. Van dat hele kleine word ik zo snel moe, hiervan niet
Oud 16-05-2007, 17:44
Milll
Milll is offline
Ik vond het wel lekker dat de letters zo groot waren, dan kreeg ik iig bij nederlands niet meteen het gevoel dat de tekst 'toch te moeilijk voor mij' was Het is idd wel een nadeel dat er geen open of gesloten vragen-vierkantjes meer zijn...
Oud 16-05-2007, 17:51
Verwijderd
Huh is er een nieuwe lay-out
Oud 16-05-2007, 18:02
claassen_ester
claassen_ester is offline
Het lettertype was echt veel te groot, en bij Nederlands was het overzicht inderdaad minder.. de layout van vorige jaren vond ik beter
Oud 16-05-2007, 18:10
yavanna
yavanna is offline
Zoiets is mij dus echt niet opgevallen het enige dat ik irritant vond was dat die blaadjes niet aan elkaar zaten en mijn hele tafel een onoverzichtelijke rotzooi werd
Oud 16-05-2007, 18:23
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ik zat me ook al af te vragen, of er iets veranderd was, het was inderdaad een groter lettertype.
En ik had inderdaad het gevoel, dat het makkelijk zou zijn, wat toch wel een beetje tegenviel.
Oud 16-05-2007, 18:34
wouterkolk
wouterkolk is offline
ook de kleuren zijn iets anders ik vond die oude lay-out veel fijner maar uiteindelijk moet die geen invloed hebben gehad op hoe je het gemaakt hebt

de tekst was wel sneller te lezen zo
Oud 16-05-2007, 20:20
Jinte
Jinte is offline
Ik wist niet dat er een neiuwe lay-out was, maar ik vind het papier zeer irritant. Liever heb ik gewoon printerpapier oid, daar kan je tenminste gewoon op schrijven/strepen/etc.
Oud 16-05-2007, 21:49
Verwijderd
ik vond het iets grotere lettertype heel fijn eigenlijk, het las naar mijn gevoel beter :$

en verder, die lay-out, ach, t gaat toch gwoon om de inhoud, en die bolletjes en hokjes enzo heb ik nooit helemaal gesnapt :$
Oud 16-05-2007, 22:30
Hanneke
Hanneke is offline
Lettertype is me niet opgevallen. Ik miste wel de open/gesloten vraag blokjes.
Oud 17-05-2007, 13:07
steefos
steefos is offline
Ik vond de letters eigenlijk te groot in het begin, moest al het ware iets meer "uitzoomen" om lekker snel door te kunnen lezen, maar het went wel snel. Nadeel vind ik wel dat je zoveel kantjes hebt nu...
Advertentie
Oud 17-05-2007, 13:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 16-05-2007 @ 23:30 :
Lettertype is me niet opgevallen. Ik miste wel de open/gesloten vraag blokjes.
Ja, ik dacht bij Nederlands eerste: "Uh, geen open vragen?" En toen zag ik dat de blokjes geheel misten.
Oud 17-05-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
steefos schreef op 17-05-2007 @ 14:07 :
Ik vond de letters eigenlijk te groot in het begin, moest al het ware iets meer "uitzoomen" om lekker snel door te kunnen lezen, maar het went wel snel. Nadeel vind ik wel dat je zoveel kantjes hebt nu...
Ja, en de plaatjes zien er anders uit Ik vind het maar niets.
Oud 17-05-2007, 22:30
timajax
timajax is offline
Prima lay-out, alleen morgen ze een iets kleinere lettergrootte gebruiken.
Oud 17-05-2007, 23:04
rensd
rensd is offline
Citaat:
Lettertype was zó groot waardoor het lange teksten werden, 3 kantjes, waardoor het voor mij onoverzichtelijk werd.
Dat dus, bij Nederlands moest je dan de hele tijd terugbladeren, waardoor je weer andere vellen op een andere plaats moest leggen waardoor je eigenlijk nooit genoeg ruimte had.
Oud 18-05-2007, 14:38
almighty
almighty is offline
letters waren heel wat groter, mja, uitvergrote versie
Oud 18-05-2007, 18:14
Sanctus
Sanctus is offline
Die nieuwe lay-out gebruikten ze @ VMBO al langer. Het ziet er zo basisschoolachtig uit
Oud 18-05-2007, 22:37
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
De lettertype was wel lekker groot, maar wat me tegen viel was dat er geen nietjes in zaten
Oud 18-05-2007, 22:50
ook hallo
ook hallo is offline
Ik vind die grote letters wel relaxt. Het ziet er nu ook minder 'belangrijk' uit en dat vind ik eigenlijk wel fijn
Oud 19-05-2007, 09:58
RodeKrab
RodeKrab is offline
Citaat:
Sarfessas schreef op 16-05-2007 @ 17:50 :
Ik vond het alleen vervelend dat de teksten van Nederlands nu 3 kantjes in beslag namen in plaats van 2. Het overzicht was hierdoor een beetje weg, maar verder had ik geen moeite met de nieuwe lay-out
Precies!!
Erg irritant om te lezen aangezien je de tekst niet meer in 1 oogomslag kunt zien! Gelukkig had ik zo'n gele stift bij me..
Oud 19-05-2007, 10:29
dutchfrank
dutchfrank is offline
een woord: Kut
Oud 19-05-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Sanctus schreef op 18-05-2007 @ 19:14 :
Die nieuwe lay-out gebruikten ze @ VMBO al langer. Het ziet er zo basisschoolachtig uit
volgens mij niet hoor, onze leraar vertelde dat er een nieuwe layout kwam, met groter lettertype
Oud 19-05-2007, 13:03
Zonnetje89
Zonnetje89 is offline
Ik vind die nieuwe lay-out ook echt helemaal niks. Ik raakte er helemaal van in de war. Heb zoveel oefenexamens geoefend in die oude lay-out....had totaal geen overzicht met dat grote lettertype. Ook dat er geen nietjes in zaten...echt onhandig . Op een gegeven moment was ik meer bezig met de juiste pagina weer terugvinden En die papiersoort was ook echt heel raar....kreeg mijn potlood nauwelijks uitgegumd op die bijlage bij wiskunde Kortom: een en al ellende die lay-out!
Oud 19-05-2007, 14:21
Verwijderd
mij is serieus niets opgevallen wat anders was behalfe dat de tekst 3 kantjes dacht gewoon dat het lange tekst was
Oud 19-05-2007, 14:34
Diageo
Diageo is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 16-05-2007 @ 18:19 :
Mijn grootste irritatie was dat ik die ouwe gewoon gewend ben. Ik heb veel examens gemaakt met die layout. En dan moet je tijdens je eindexamen wennen aan een nieuwe layout. Daardoor vond ik het onoverzichtelijk (lees: kut). Misschien valt het wel mee als je er verder niet aan hoeft te wennen ofzo..
Dat had ik nu ook!!!

Verder vond ik het behoorlijk rommelig, niet dat ze er ff een mooi pakketje van make. Op m'n tafel leek het net een bom aanslag van Al-Qaida
Oud 19-05-2007, 16:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het blijft kut dat ze nog steeds niet op het vreselijk handige idee zijn gekomen om er wat nietjes doorheen te jassen. Verder vind ik de nieuwe lay-out maar wat kut, omdat ik door dat achterlijk grote lettertype nauwelijks de tekst kon scannen.
Oud 19-05-2007, 21:43
Verwijderd
Stuk fijner! Groter lettertype en dat is wat rustiger. En ja van die nietjes begrijp ik ook nog steeds niet......
Oud 19-05-2007, 21:54
CoalChamber
CoalChamber is offline
Bij Nederlands vond ik de nieuwe lay-out niet echt werken, je had nu teveel kantjes tekst.
Verder ben ik de oude lay-out echt gewend, en is het dus even wennen. Ze hadden van mij nog wel een jaartje mogen wachten met het veranderen van de lay-out.
Oud 19-05-2007, 22:41
Verwijderd
Ik dacht serieus even dat ik een uitgave voor slechtzienden had gekregen. Ik vond het niet echt fijn, inderdaad omdat het overzicht weg was bij Nederlands en je veel moest terugbladeren.
Oud 20-05-2007, 00:17
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ikzelf100 schreef op 19-05-2007 @ 15:21 :
mij is serieus niets opgevallen wat anders was behalfe dat de tekst 3 kantjes dacht gewoon dat het lange tekst was
Idd, ik ook niet.
Wel veel pagina's. Ik was steeds kwijt waar m'n tekst was.
Oud 20-05-2007, 20:48
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
ik kan er niet wakker van liggen... voor de opgaven vond ik het eigenlijk wel makkelijk, voor de tekst misschien een beetje onhandig omdat je zo'n afstand hebt voor verder lezen (en ik heb alle examens geoefend op A5 dus het was een heel verschil )
verder dus best fijn
ik wilde alleen heel blij aan anderen gaan vertellen dat het anders was en dat kan dus niet meer als je het examen al hebt

.. en wat betreft de nietjes, je hebt dan wel wat meer overzicht maar nu kun je ze uit elkaar halen enzo, (elek voordeel heb z'n nadeel )
Oud 21-05-2007, 17:09
HMV
HMV is offline
Ik werd wel weer aardig gek van alle letters
Dat nieuwe lettertype is echt gewoon zwaar klote..!
Oud 22-05-2007, 15:45
Knots
Knots is offline
Ik kreeg weer wurgneigingen van die mega letters bij engels. Het was een heel boekwerk!
Oud 22-05-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Knots schreef op 22-05-2007 @ 16:45 :
Ik kreeg weer wurgneigingen van die mega letters bij engels. Het was een heel boekwerk!
ja, en ik kreeg tegenzin van het lezen want teksten werden opeens onwijs lang terwijl dat helemaal nie tnodig was
Oud 22-05-2007, 17:41
TopDrop
TopDrop is offline
IK MISTE DE OPEN EN GESLOTEN VRAGEN BLOKJES
Oud 22-05-2007, 18:28
Verwijderd
Ik vind de lettergrootte en het lettertype niet zo storend.
Wel erger ik me helemaal dood aan dat gladde papier zonder nietjes! Het is één grote bende op mijn tafel
En omdat dat papier zo glad is gaan al die papiertjes ook lekker glijden (bij voorkeur richting tafelrand). Wat mij betreft mogen ze er wel eens nietjes in doen en minder glad papier gebruiken!
Advertentie

Regels voor berichten