Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het een beetje een lay-out waardoor het examen er makkelijk/simpel uit ziet. Terwijl er dan toch best moeilijke vragen staan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Erg irritant om te lezen aangezien je de tekst niet meer in 1 oogomslag kunt zien! Gelukkig had ik zo'n gele stift bij me..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind die nieuwe lay-out ook echt helemaal niks. Ik raakte er helemaal van in de war. Heb zoveel oefenexamens geoefend in die oude lay-out....had totaal geen overzicht met dat grote lettertype. Ook dat er geen nietjes in zaten...echt onhandig
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder vond ik het behoorlijk rommelig, niet dat ze er ff een mooi pakketje van make. Op m'n tafel leek het net een bom aanslag van Al-Qaida ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het blijft kut dat ze nog steeds niet op het vreselijk handige idee zijn gekomen om er wat nietjes doorheen te jassen. Verder vind ik de nieuwe lay-out maar wat kut, omdat ik door dat achterlijk grote lettertype nauwelijks de tekst kon scannen.
![]()
||
Citaat:
![]() Wel veel pagina's. Ik was steeds kwijt waar m'n tekst was. ![]()
|
ik kan er niet wakker van liggen... voor de opgaven vond ik het eigenlijk wel makkelijk, voor de tekst misschien een beetje onhandig omdat je zo'n afstand hebt voor verder lezen (en ik heb alle examens geoefend op A5 dus het was een heel verschil
![]() verder dus best fijn ik wilde alleen heel blij aan anderen gaan vertellen dat het anders was en dat kan dus niet meer als je het examen al hebt ![]() ![]() .. en wat betreft de nietjes, je hebt dan wel wat meer overzicht maar nu kun je ze uit elkaar halen enzo, (elek voordeel heb z'n nadeel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de lettergrootte en het lettertype niet zo storend.
Wel erger ik me helemaal dood aan dat gladde papier zonder nietjes! Het is één grote bende op mijn tafel ![]() En omdat dat papier zo glad is gaan al die papiertjes ook lekker glijden (bij voorkeur richting tafelrand). Wat mij betreft mogen ze er wel eens nietjes in doen en minder glad papier gebruiken! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Vraag maar raak#2 Miekje* | 500 | 14-12-2008 16:53 | |
Psychologie |
vorig leven, zelfde ziel happyyeahhhhh | 41 | 09-10-2004 16:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |