Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh, wat een leuk topic.
![]() ![]() Ik vind het wel jammer dat er zoveel landen meedoen dit jaar, ik vond het vroeger leuker toen er 23-25 landen waren, nu is het zo vol enzo, zeker met een halve finale erbij. Wil je favorieten? Dan krijg je favorieten! ![]() ![]() ![]() De presentatrice! Van de mannelijke presentator kan ik even geen plaatje vinden. ![]() Sopho Khalvashi uit Georgië! ![]() Alenka Gotar uit Slovenië! En mijn favorieten-om-een-andere-reden uit Andorra, Anonymous! ![]() Wie nu plots behoefte krijgt de videoclips te bekijken kan dat doen op http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=2776 , maar ik heb weinig hoop. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het engste aan dat hele plaatje is dat die monsieur links sandalen aanheeft.... OT: Kan niet wachten. <3 En dan vooral het commentaar van Terry Wogan. Ben mn vriendinnen aan het overhalen om er een avondje van te maken.
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik de kwaliteit van de liedjes dit jaar beter dan vorig jaar!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond Lordi ook helemaal niets, ben blij dat er dit jaar niet zoiets bij zit. Kanshebbers volgens de polls zijn trouwens dit jaar: Wit-Rusland, Oekraine, Griekenland, Zwitserland en Cyprus. ![]()
||
Citaat:
Sowieso al die oostbloklanden. Die stemmen allemaal op elkaar. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Qua act vond ik ze overigens wel spraakmakend.
||
Citaat:
Het is best leuk als iedereen zijn eigen liedje opvoert, maar als we dan met vriendjespolitiek gaan werken, heeft het nog weinig nut. Zo wordt de beste niet uitgekozen, maar de meest 'geliefde'. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() turkije was ook leuk, en verder weet ik niet meer wie wat had ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In Finland leren ze wel, getuige Lordi, in Israël ook, getuige de manier waarop ze een paar jaar terug wonnen. Veel andere landen sturen ook wat flitsendere dingen.. Sommigen gaan daarin te ver en sturen zoals Zweden doet een soort mislukte Scissor Sisters-variant, maar punt is dat er variatie in zit. Maar nee, Nederland moet zo nodig kansloze smartlappen bijdragen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had eigenlijk gehoopt dat Nederland dit jaar echt wat meer lef had getoond. Vorig jaar, na de afstraffing met Treble, leek het immers wel duidelijk dat er in 2007 eindelijk eens iets totaal anders gedaan moest worden. Veel mensen pleitten ervoor een act in te sturen die gegarandeerd de meest opvallende, verrassende en creatieve inzending van allemaal zou worden. Dat klinkt ingewikkeld, maar dat hoeft het niet te zijn. Wees creatief, toon wat lef. Andere landen kunnen het toch ook. Dat Nederland nu met Edsilia op de proppen komt is geen verkeerde keuze, maar van lef en creativiteit getuigt het helaas ook niet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Denk je dat we goed gaan scoren?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
Je zal je kind maar Saairah noemen #652 Verwijderd | 500 | 16-07-2009 10:59 | |
De Kantine |
Saaiksuele moraal #513 Verwijderd | 500 | 01-02-2009 18:54 | |
Films, TV & Radio |
wie is er wel eens op tv geweest? cenerentola | 36 | 20-10-2008 18:51 | |
De Kantine |
DK meet # 15 Verwijderd | 500 | 20-01-2008 21:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' T_ID | 500 | 10-02-2007 00:38 |