Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze tennist alleen erg dom vaak, maakt de verkeerde keuzes en ik heb in het verleden wel vraagtekens gezet bij haar motivatie om te blijven tennissen.. ik zie haar liever niet als nr1 van de wereld, denk ook dat henin, wanneer ze weer helemaal terug is, de beste speelster ter wereld is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij gaat Youzhny hoge ogen gooien dit seizoen. hij liet vorig jaar op de US open al zien wat hij kon en denk dat hij die lijn dit jaar doorzet. tis jammer dat hij stukken minder is op gravel.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook dit weekend? nee toch, kon het iig niet vinden op livescore |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Belgie is trouwens goed begonnen, Vliegen heeft Hewitt verslagen in 5 sets, wat een geweldig publiek toch daar in Belgie ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Henin speelde natuurlijk wel haar 1e toernooi van dit jaar, dat scheelde misschien wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze heeft in verhouding al een stuk meer gepresteerd dan Pioline lijkt me ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ok, doet niet terzake |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben gisteren naar Rotterdam geweest. Er speelden niet echt grote namen maar het was wel leuk. Ik sta ook nog met Davydenko op de foto ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
youznhy is ook outsider.. haha jesus dennis van scheppingen in het hoofdtoernooi.. prutser!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dennis van scheppingen, waar ikzelf nog mee getraind heb en punten tegen gepakt, wint gewoon van gael monfils... erg knap van hem! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
schouder leek in orde te zijn, stond zijn service aardig door te hakken wel Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 12:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|