Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2007, 13:08
RNG
RNG is offline
Meiden gezocht voor het invullen van een vragenlijst over anticonceptie

De pil, het spiraaltje, het condoom, de NuvaRing, het staafje, de prikpil, en ga zo maar door. Er zijn tegenwoordig een hoop verschillende anticonceptieproducten op de markt. Rutgers Nisso Groep (kenniscentrum seksualiteit) is benieuwd waarom vrouwen voor een bepaalde anticonceptiemethode kiezen. Aan de hand van de resultaten kunnen we vrouwen dan helpen met het kiezen voor een anticonceptiemethode die bij hen past.

Wil jij ons helpen en de vragenlijst invullen? Wij zijn vooral op zoek naar meiden die een ander middel gebruiken dan de pil.

De link naar de vragenlijst is: http://survey.eyefi.nl/anticonceptie1

Je bijdrage aan het onderzoek blijft volledig anoniem. Niemand komt te weten dat je hebt meegedaan of wat je hebt ingevuld. Gemiddeld kost het invullen van de lijst je ongeveer twintig minuten. Alvast enorm bedankt voor je tijd!

Heb je vragen over de vragenlijst, mail dan naar l.vanderleest@rng.nl.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 16:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoort dit niet meer op contact gezocht of eventueel lichaam & gezondheid?
Oud 07-09-2007, 17:16
Verwijderd
Done.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 18:44
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hoort dit niet meer op contact gezocht of eventueel lichaam & gezondheid?
Ik heb er toestemming voor gegeven om het hier en op L&G te posten.
Oud 07-09-2007, 19:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gedaan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 21:10
Verwijderd
Done
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 22:16
Nona
Nona is offline
Yow
Oud 08-09-2007, 03:32
Verwijderd
done, alleen begreep ik niet wat je bedoelde met 'Geheim kunnen houden voor mijn partner ' onder partnerrelatie.
Wat dan geheim houden? Dat je anticoneptie gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 12:25
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik heb er toestemming voor gegeven om het hier en op L&G te posten.
Komt dat dan in feite niet neer op crossposting? Het gaat namelijk om een zelfde topic dat op 2 verschillende fora staat. Zelf zou ik het, als ik forumbaas of -beheerder zou zijn geweest, eerder op Lichaam en Gezondheid hebben geplaatst, omdat het daar naar mijn mening qua onderwerp beter thuishoort.
Oud 08-09-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
done, alleen begreep ik niet wat je bedoelde met 'Geheim kunnen houden voor mijn partner ' onder partnerrelatie.
Wat dan geheim houden? Dat je anticoneptie gebruikt?
In sommige culturen is het not done om anticonceptie te gebruiken. Bij bijvoorbeeld moslims of streng-gelovige christenen (en vast bij nog veel meer verschillende religies) komt het wel voor dat een vrouw vind dat ze genoeg kinderen heeft, maar van d'r man/geestelijk leider geen anticonceptie mag. Dan kun je het dus wel eens handig vinden om stiekem aan de prikpil te gaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 16:48
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Komt dat dan in feite niet neer op crossposting? Het gaat namelijk om een zelfde topic dat op 2 verschillende fora staat. Zelf zou ik het, als ik forumbaas of -beheerder zou zijn geweest, eerder op Lichaam en Gezondheid hebben geplaatst, omdat het daar naar mijn mening qua onderwerp beter thuishoort.
Tuurlijk is dat crossposting, maar wat boeit dat? Ik vond het bij uitzondering prima dat het op 2 fora gepost wordt en de fb's van beide fora zijn er ook van op de hoogte. Ik snap dat je zegt dat het opzich prima op L&G past, daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar opzich past het hier ook wel.
Oud 08-09-2007, 16:49
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Done
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 01:51
Verwijderd
gedaan
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:54
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Tuurlijk is dat crossposting, maar wat boeit dat? Ik vond het bij uitzondering prima dat het op 2 fora gepost wordt en de fb's van beide fora zijn er ook van op de hoogte. Ik snap dat je zegt dat het op zich prima op L&G past, daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar op zich past het hier ook wel.
Als zowel de forumbazen van dit forum als dat van het lichaam- en gezondheidsforum ervan op de hoogte zijn dat er bij wijze van uitzondering eenzelfde topic op beide fora wordt geplaatst met jou toestemming ligt de zaak anders, en is er wat dat betreft niet echt sprake van crossposting. Je had wel vermeld dat je toestemming had gegeven om het op beide fora te posten, maar het was mij niet duidelijk dat de forumbazen op het lichaam- en gezondheidsforum ook hiervan op de hoogte zijn, vandaar dus mijn reactie.

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Done
Oud 09-09-2007, 18:49
Fantôme
Fantôme is offline
ook gedaan
Oud 09-09-2007, 19:15
Verwijderd
nou, ik had snel gedaan
* woont niet in Nederland *
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 10:39
Ireth69
Ireth69 is offline
Klaar Gedaan.
Oud 10-09-2007, 11:01
Verwijderd
Citaat:
In sommige culturen is het not done om anticonceptie te gebruiken. Bij bijvoorbeeld moslims of streng-gelovige christenen (en vast bij nog veel meer verschillende religies) komt het wel voor dat een vrouw vind dat ze genoeg kinderen heeft, maar van d'r man/geestelijk leider geen anticonceptie mag. Dan kun je het dus wel eens handig vinden om stiekem aan de prikpil te gaan ofzo.
Oh ja, wat ben ik toch een verwende westerling af en toe ;x
niet aan gedacht!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten