Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2009, 00:23
Dreadful
Dreadful is offline
Ik ben Romana, ik ben 15 jaar oud. En ja, ik zou dus graag model willen worden. Niet dat ik enorm knap ben, maar wel fotogeniek. Maar op google vind ik dus eigenlijk alleen maar modellen bureaus voor kinderen, en dan vooral voor kinderen van 2 tot 14. En laat ik nu net de 14 gepasseerd zijn. Dus misschien dat iemand suggesties heeft? Uit eigen ervaring of gewoon gevonden op google of iets.

http://img33.imageshack.us/img33/5204/romanax.png
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2009, 10:00
cenerentola
cenerentola is offline
Als je zegt dat je niet heel erg knap bent, maar wel fotogeniek bent, dan is misschien een castingbureau wel iets voor jou. Via een castingbureau kan je ook modellenwerk doen. Ik heb goede ervaringen bij dutch casting en bij hollands glorie.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 10:20
Alyssia
Alyssia is offline
Ik denk ook niet dat je bij kindermodellenbureau's moet gaan kijken, maar bij 'gewone' bureau's. 15 schijnt een uitermate geschikte leeftijd te zijn om te beginnen. Ehm, ik weet niet precies wat er is qua bureau's, maar zoek eens een bekender Nederlands model en kijk waar zij is begonnen? Misschien dat je daardoor wat vindt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 12:07
Allochthony
Allochthony is offline
Ik ook!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 22:11
Verwijderd
je bent inderdaad oud genoeg voor een gewoon modellenbureau. goede modellenbureaus zijn o.a. max models, elite models, ford models en ulla models.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 15:42
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ben Romana, ik ben 15 jaar oud. En ja, ik zou dus graag model willen worden. Niet dat ik enorm knap ben, maar wel fotogeniek.
Je ziet er anders heel goed uit hoor!
Oud 24-05-2009, 17:02
sabrosa
sabrosa is offline
Wat Urm zegt, gewoon mailen naar bovenstaande modellenbureaus en als ze je wat vinden reageren ze op je en zullen ze je uitnodigen, maarja je moet er wel wat voor doen en blijven mailen en stalken en laten zien dat je graag wilt!
Reageren

Regels voor berichten