Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik droom echt de meeste bizarre dingen als ik ziekjes ben. Normaal gesproken droom ik echter niet bewust (weet dan iig niet dat ik gedroomd heb). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben erg lang depressief geweest en heb me geestelijk van alles afgesloten, misschien de reden dat ik niet heb gedroomd of iig mn dromen niet meer kon herrinneren
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik droom - in periodes - vreemd en raar en meestal trek in gewoon de conclusie er uit dat de mensen uit die droom me heel erg bezig houden, of het onderwerp uit de droom. Ja, dan word je 's ochtends bevreemd wakker, "wtf?", maar ik denk ook dat je er niet te veel mee moet doen. Ik gebruik ze als inspiratie and that's it. |
![]() |
|
Je bent laat, je hebt het gevoel dat je snel iets zou moeten doen, terug zou moeten gaan naar een gevoel van 'thuis'. Dit kun je nog niet omdat je je bagage nodig hebt. Je zoekt naar wat je emotioneel nodig hebt, in je verstand en in je onderbewuste. Je hebt de beschikking over nogal wat 'bagage'. Alle rondslingerende bagage van anderen zijn meningen en standpunten van anderen, en je zoekt daarin die van jezelf, naar meningen die gevormd zijn in je jeugd en door je ervaringen. Hiervoor heb je een sleutel nodig, een nieuwe manier om naar de dingen te kijken, waardoor je de hindernissen die voor je liggen kan nemen (deuren). Helaas heb je meer hindernissen dan oplossingen op het moment. de kleine meestersleutel heb je al, maar de grote oude sleutel (misschien een oplossing die ligt in je jeugd?) nog niet.
Je reist terug naar huis, met het symbool voor intuitie en wijsheid. deze moet beschermd worden tegen agressie, de twee bandieten zijn onderdeel van jezelf, en vertegenwoordigen delen van jezelf die 'slecht' zijn en waar je onderzoek naar moet doen. Je kunt ze bevechten maar uiteindelijk moet je beseffen dat je dan tegen jezelf vecht. Je hebt je intuitie en (vrouwelijke) wijsheid nodig om terug naar huis, naar je echte zelf te komen. Het meisje staat voor aspecten van jezelf die je waardeerd. De emotionele bagage en standpunten die je zocht denk je te zien in haar. Het meisje is slechts een symbool dat je gebruikt om aspecten die je graag zelf zou hebben in je droom zichtbaar te maken. (misschien is hier wel de grotere sleutel te vinden?) De zoen is een bezegeling van de dingen die je in jezelf waardeerd. Als ik je zou kennen en een mening over je zou hebben zou ik er meer van kunnen zeggen, maar je weet zelf het beste wat de dingen in de droom voor je betekenen. Misschien heb je wel een bepaalde voorliefde voor Oost-Europa en ben je als kind wel eens een nacht op geweest om naar bagage te zoeken. Dan krijgen dingen natuurlijk een andere of intensere betekenis. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik droom over seks.. Brunette<3 | 42 | 22-09-2010 19:40 | |
Psychologie |
Vreemde droom Lima | 7 | 03-04-2006 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Droom] 12-06-04 - 13-06-04 Verwijderd | 7 | 13-06-2004 22:37 | |