Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze hebben vrienden en gaan eens winkelen e.d nah kweet niet precies eigenlijk ![]()
||
Citaat:
@Ts: Ik ben dan 17, maar ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ik doe ook wel leuke dingen, maar mijn leven is niet echt heel boeiend. Ik heb wel gemerkt dat het aan mijn discipline ligt. Ik was (nou alweer twee maanden geleden ongeveer) begonnen met hardlopen. Ik heb het een week volgehouden. (Onder andere ook omdat ik last van mijn benen kreeg.) Ik weet hoe goed het voelt als ik iets heb bereikt wat ik wilde bereiken. Ondanks dat ik weet hoe goed dat voelt, doe ik er nog niet veel aan om dat goede gevoel te krijgen. Ik wil ook graag goed in bijvoorbeeld wiskunde en scheikunde zijn, maar ik ben te lui om er wat aan te doen. Misschien helpt het idd wat Kruimel al zei, om een keer wat anders te gaan doen, iets waar je blij mee kunt zijn als je het gedaan hebt.
||
Citaat:
Het probleem is hier juist dat het zo ongeveer alle dagen zo is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alles is sneller tegenwoordig. En meisjes willen graag laten zien dat hun leven heel veel inhoud heeft tegenover anderen (-n meisjes). Wellicht lijkt het meer dan het is. Ze vervelen zich ws. ook wel te pletter afentoe. Vandaar dat ze zich laten neuken voor 3 breezahs. Of nemen met een neger. Omdat Rap en bling bling in is. En ze, door met een neher te nemen, het gevoel hebben erbij te horen en iets voor te stellen. Meedoen. Mee te tellen. Mischien ben jij gewoon veel te gevoelig. Of te kritisch. Of mischien moet jij ook met een neher nemen. En je uitleven als een booty-shakende hoer. Het mag tegenwoordig allemaal omdat het zo gemeengoed is. Serieus: Je bent nog 18 Ik ben 29. Op mij 18e ging het heel slecht met mij en voelde ik mij ook ontztetend leeg. Het is belangrijk dat jeje leven nu invult. En niet op je 29e terrugkijkt en denkt, shit alweer10 jaarvoorbij en nog niets. Het is een stuk erger op je 29e dan op je 18e hoor. Ik wou dat ik nog 18 was, echt. Als je dit besseft. Er kan heel veel gebeuren in een paar jaar tijd. Maarje moet wel nu beginnen. probeer uit te zoeken waar die leegte vandaan komt. Mischien is je familie heel vlak en saai? Mischien doe jij geen uitdagende dingen? Of mischien droom jij ook wel van een snel leven? Als je er goed uitziet als meisje is dat laatste zo voormekaar. Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 16:29. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet je proberen te focussen op het leven dat je nu hebt en zorgen dat je daar nu mee gelukkig bent, dan hoef je je daar later niet ongelukkig over te voelen en geen spijt te hebben.
||
Citaat:
Btw TheCreator, je hebt gelijk dat ik nog zat te doen heb en dat ik nog lang niet oud ben, maar ik vind 29 ook niet echt oud hoor. ![]() Ik ga er nog eens goed over nadenken, bedankt voor de reacties, heb er echt veel aan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En zoals Leonoor zegt, geen afwachtende houding nemen, maar gewoon doen waar je je goed bij voelt. Het wordt niet beter, je maakt het beter ![]()
||
Citaat:
Het betekent dan dat ik allerlei leuke dingen heb gedaan. En is dus iets positiefs. Ik houd daarom, omdat ik geen tijd en leuke dingen onthou, een dagboek bij. Maar ben ook weer te laks (of te moe) om elke avond een paar zinnetjes op te schrijven .. (echt he) ![]() Mischien is ons bestaan wel 1 grote droom. En is ons van hogerhand opgelegd en vooraf bepaald wat wij wel mogen of kunnen. Maar sommigen van ons hebben een 'fout' in de software waardoor wij ons bewust worden van ons bestaan en meer willen dan we eigenlijk kunnen. En de dingen die wij willen niet kunnen verwerkelijken in ons leven. Dat zou dan komen doordat we de daarvoor benodigde gaven niet voor hebben ingeprogrammeerd. The Matrix ![]() Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 17:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
LAT. Malossi | 25 | 22-06-2010 08:07 | |
Psychologie |
Hoe ga je om met 'relativiteit' ? Verwijderd | 21 | 18-06-2007 22:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 | |
Psychologie |
Waarom? Sterretje* | 29 | 08-06-2004 14:52 | |
Psychologie |
humeur vriend... ~Black Rose264~ | 23 | 29-08-2003 09:50 | |
Psychologie |
2 dagen uit mij leven *huilt* Somebody Special | 68 | 05-03-2002 11:49 |