Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Af en toe zijn we gwoon met z'n 2n ongelooflijk melig en gestoord aan het doen en dan krijg ik buikpijn van het lachen, haha!
Hij kan in z'n eentje ook lekker melig doen en dan moet ik lachen en word ik van zelf ook melig. We hebben lekker veel lol met z'n 2n, vind ik ook best belangrijk in een 'relatie'.
|
Iets liefs te brabbelen (ja te brabbelen). Daar moet ik altijd zo erg van lachen, of als hij me kietelt. Ow, daar kan ik toch zo absouut niet tegen!
Hij moet altijd om mij lachen als ik de hik heb en als ik heel erg moe ben. Dan ga ik ook altijd heel zachtjes brabbelen, dat vind ie dan snoezig ofzo. En als ik een vreemde blik heb ofzo. E natuurlijk nog veel meer dingen. We lachen wel wat af iig! ![]()
|
uhh tsjah.. ik en mijn vriend hebben een appart lachje die we altijd doen, en als 1 van ons dan boos is doen we die
![]() of we gaan gekke woorden verzinnen ghehe of als we bij hem thuis zitten, beneden bij zijn moeder gaan we altijd om haar lachen we zijn eigenlijk nooit boos op elkaar we hebben altijd lol ![]()
Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 11:57. |
![]() |
|
|