Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2007, 21:39
bamboocha
bamboocha is offline
Hoi allemaal!

Ik zit met een klein probleempje.. Nouja.. probleempje.. probleempje..
Het zit zo. Ik heb een vriend, een best wel goeie vriend zeg maar. Ik ken hem nu ongeveer 4 jaar. Hij is een aantal keer al behoorlijk verliefd op me geweest, en heeft hij dus toen tegen me verteld. In de hoop natuurlijk dat het wederzijds was. Maar dat was niet zo, want ik vond hem gewoon een hele leuke jongen en hele goeie vriend maar verder als míjn vriend niet.
Nu heb ik al een aantal weken dat ik hem toch steeds leuker ga vinden. Als ik hem zie is mijn dag weer helemaal goed. Waar ik die dag schagerijnig of boos over was, lijkt opeens niks meer voor te stellen! Maar dan.. een paar uur later.. slaan de twijfels toe! Dan ga ik er over nadenken of ik het wel echt wil en of ik hem wel echt leuk genoeg vind! En of ik wel echt verliefd ben! Bij eerdere verliefdheden zat ik vol vlinders enz. Maar dat heb ik nu niet! Maar wat weer wel zo is, is dat als hij met een andere meid zit te lachen.. of ze zitten dicht bij elkaar (beetje intiem) ben ik verschrikkelijk jaloers!! Het is ZO verwarrend! Die andere verliedheden die ik bedoel, zijn gewoon losse fladdertjes. Ik heb ook nog nooit echt een hele serieuze relatie gehad. Ik zou het misschien wel willen. Maar ik weet niet of ik het met hém wil. Als ik hem zie vind ik hem ZO geweldig enzo. Maar een paar uur later slaan de twijfels weer toe. M'n zus zei dat ik het anders misschien moest proberen en als ik het dan toch niks vond, het altijd nog kon uitmaken. En een vriendin zei me dat ik het ook kon vertellen van te voren aan hem. Als het wederzijds is zeg maar.. dat ie toch een beetje weet waar ik mee zit.

Ik ga nu niet aan jullie vragen wat ik moet doen, want dat zal ik uiteindelijk toch zelf moeten beslissen. Maar hebben sommige misschien ook zoiets meegemaakt? en wat deden jullie in die situatie? Misschien ook tips?

Ik wil hem trouwens ook een beetje subtiele hintjes geven om te kijken of het een beetje wederzijds is.. Want voordat ik ergens aan begin (áls ik dat ga doen dan) wil ik natuurlijk wel dat het wederzijds is. En flirten is niks voor mij want dat durf ik niet.. Met subtielere hints kan ik denk ik wel overweg

Ik hoop een beetje op normale helpende reacties! In ieder geval heel erg bedankt alvast!

(En degene die mijn topic over 'Verlegen' hebben gelezen en dus over de bankjongen weten.. Dat is niks Ja.. leuk als ik wisselgeld ga halen om hem te zien en beetje aandacht te krijgen maar verder niet.. Dus niet dat er nu misverstanden komen haha!)

alvast bedankt!
Oud 22-06-2007, 06:54
Dott
Dott is offline
Oke, ik kan je inderdaad niet vertellen wat je moet doen, maar ik heb hetzelfde meegemaakt..

Een goede vriend van me was verliefd op me, en ik kende hem eigenlijk al wel een tijd, maar hij was as sinds 3 maanden ofzo echt een goede vriend waar k ook regelmatig heen ging enzo.
nou ja, goed ik begon wel dingen aan hem te merken, en op een gegeven moment vertelde hij me ook gewoon dat hij heel erg gek op me was.

Ik ben toen heel erg na gaan denken want in eerste instantie was ik helemaal niet toe aan een nieuwe vriend enz.
Na een weekje vol twijfels, en veel met mn beste vriendin praten (die ook kwam met vragen als, als hij een ander zou krijgen zou je dan jaloers worden enz. vraag waar jij al antwoord op geeft)
kwam ik er eigenlijk toch wel achter dat ik hem niet kwijt zou willen aan een ander, en heb ik besloten het toch te proberen.

Eenmaal hieraan begonnen twijfelde ik ook nog wel eens, maar ik werd uiteindelijk met de dag verliefder, en het is nog een hele fijne relatie geworden ook nog. dus ja, dat is mijn verhaal, wat je ermee doet.. tja, het bljft jouw keuze.

Heel veel succes
Oud 22-06-2007, 19:24
bamboocha
bamboocha is offline
Hardstikke bedankt voor je post! Jaa het helpt me toch wel een beetje eigenlijk. Zo zie je maar dat je met proberen nog veel kan bereiken.
Ik hoop dat het bij mij ook zo zal lopen haha. Ik heb volgende week vrijdag een feest waar hij ook zal komen.. (hij zei dat ik moest bellen als ik ook zou gaan).
Ik zit eraan te denken om het hem dan te vertellen. En naja.. misschien word het wat.. misschien ook niet.
Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje.. Want het stelt me toch wel een beetje gerust
Oud 22-06-2007, 22:03
gekkedoos
gekkedoos is offline
heey,

ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten.. alleen was ik degene die in eerste instantie stapelgek op mn beste vriend was.
En dat die vriend ondertussen wel een vriendin had. Hij is op een gegeven ook verliefd op mij geworden...maar wist niet of het genoeg was... en dat is een zeg maar heel onzekere tijd geweest..
Wij hebben uiteindelijk besloten niks met elkaar beginnen, omdat we de vriendschap die we hebben niet willen riskeren in het geval dat het fout loopt...wqant eigenlijk kunnen we niet zonder elkaar..Het is een tijdje moeilijk geweest.. maar ik en uiteindelijk toch wel blij dat het zo gelopen :$..

wil niet die geruststelling weer wegnemen :$.. maar denk ook dat je het via die kant moet bekijke..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 06:54
Dott
Dott is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 22-06-2007 @ 20:24 :
Hardstikke bedankt voor je post! Jaa het helpt me toch wel een beetje eigenlijk. Zo zie je maar dat je met proberen nog veel kan bereiken.
Ik hoop dat het bij mij ook zo zal lopen haha. Ik heb volgende week vrijdag een feest waar hij ook zal komen.. (hij zei dat ik moest bellen als ik ook zou gaan).
Ik zit eraan te denken om het hem dan te vertellen. En naja.. misschien word het wat.. misschien ook niet.
Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje.. Want het stelt me toch wel een beetje gerust
Graag gedaan, ik denk dat het we goed komt
vee succes in ieder geval en hou me/ons op de hoogte
Oud 23-06-2007, 17:50
bamboocha
bamboocha is offline
@ gekkedoos : Jaa is ook zo.. Zal het zeker ook zo moeten bekijken. Maar dat is eerlijk gezegd ook de enige kant vanwaar ik het bekeken had.. Ik weet niet of het genoeg voor mij én hem is zoals ik me nu voel. En ik wil hem ook niet kwijt als vriend.. Maar proberen kan denk ik toch geen kwaad?
Ja je kan er vriendschap mee verpesten.. maar.. als je goeie afspraken maakt.. Achja.. zulke dingen blijven altijd lastig!

@ Dott : Jaa zal ik zeker doen! ik zou vanavond misschien met hem en andere vrienden uitgaan, maar hij had wat anders. Dus ik zie hem waarschijnlijk vrijdag pas ivm werk en school enzo. Dus ik denk dat ik het hem vrijdag maar ga vertellen.. En ik zie wel hoe hij erop reageert.. toch?
Ben je trouwens nog steeds met die jongen of niet?

Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 17:52.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 18:59
Dott
Dott is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 23-06-2007 @ 18:50 :
@ gekkedoos : Jaa is ook zo.. Zal het zeker ook zo moeten bekijken. Maar dat is eerlijk gezegd ook de enige kant vanwaar ik het bekeken had.. Ik weet niet of het genoeg voor mij én hem is zoals ik me nu voel. En ik wil hem ook niet kwijt als vriend.. Maar proberen kan denk ik toch geen kwaad?
Ja je kan er vriendschap mee verpesten.. maar.. als je goeie afspraken maakt.. Achja.. zulke dingen blijven altijd lastig!

@ Dott : Jaa zal ik zeker doen! ik zou vanavond misschien met hem en andere vrienden uitgaan, maar hij had wat anders. Dus ik zie hem waarschijnlijk vrijdag pas ivm werk en school enzo. Dus ik denk dat ik het hem vrijdag maar ga vertellen.. En ik zie wel hoe hij erop reageert.. toch?
Ben je trouwens nog steeds met die jongen of niet?
haha, mijn situatie is een week oud :$ dus ja
Oud 23-06-2007, 20:01
bamboocha
bamboocha is offline
Oooooh okee! nou.. Ben ik in ieder geval op dit moment niet de enige haha! Ik hou je op de hoogte!.. ikw il het nu echt graag vertellen omdat ik van het gevoel af wil zijn of ik het nu wel moet vertellen of niet.. Maarja.. vrijdag dan maar denk ik
Oud 23-06-2007, 20:42
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 23-06-2007 @ 21:01 :
Oooooh okee! nou.. Ben ik in ieder geval op dit moment niet de enige haha! Ik hou je op de hoogte!.. ikw il het nu echt graag vertellen omdat ik van het gevoel af wil zijn of ik het nu wel moet vertellen of niet.. Maarja.. vrijdag dan maar denk ik
Kan hij niet eerder iets afspreken dan? Anders bel 'm of stuur hem een mailtje. Het is ook okay om dat via de telefoon of een mailtje te zeggen hoor. Want anders nemen je twijfels deze week misschien alleen maar toe of word je gewoon gek omdat hij niet weet dat jij hem óók leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 21:16
bamboocha
bamboocha is offline
Citaat:
Faerie schreef op 23-06-2007 @ 21:42 :
Kan hij niet eerder iets afspreken dan? Anders bel 'm of stuur hem een mailtje. Het is ook okay om dat via de telefoon of een mailtje te zeggen hoor. Want anders nemen je twijfels deze week misschien alleen maar toe of word je gewoon gek omdat hij niet weet dat jij hem óók leuk vindt.
Nou ík kan niet eerder afspreken ivm m'n werk. En hij ook niet omdat hij in een tentamenweek zit..
En ja.. telefoon kan inderdaad ook wel.. maar dat vind ik júist eng om te doen haha! Ik wil het liever zeggen als ik hem zie.. en vrijdag hebben we een feestje.. waar we allebij heen gaan.. en ik denk dat dat wel een mooie gelegenheid is?.. als ik zeg dat ie even moet meelopen naar een rustiger plekje ofzo?.. En ik weet juist niet of hij mij nog steeds leuk vind haha

Heb jij hier ook ervaringen mee? of niet?
Oud 25-06-2007, 01:38
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 23-06-2007 @ 22:16 :
Nou ík kan niet eerder afspreken ivm m'n werk. En hij ook niet omdat hij in een tentamenweek zit..
En ja.. telefoon kan inderdaad ook wel.. maar dat vind ik júist eng om te doen haha! Ik wil het liever zeggen als ik hem zie.. en vrijdag hebben we een feestje.. waar we allebij heen gaan.. en ik denk dat dat wel een mooie gelegenheid is?.. als ik zeg dat ie even moet meelopen naar een rustiger plekje ofzo?.. En ik weet juist niet of hij mij nog steeds leuk vind haha

Heb jij hier ook ervaringen mee? of niet?

Ga iets met hem eten/drinken, zeg dat je gewoon zin hebt om wat te babbelen, en vraag, nadat je al een tijdje in het gesprek bezig bent 'hoe is het met jou in relatie naar mij toe?'

Zo is het ongeveer gelopen met mijn vriendje...

Ik herken de situatie een beetje, enkel was de mijne wat ingewikelder.
Eerst waren we minnaars, dan pas goede vrienden en tenslotte werd ik verliefd, en dan hij ook...

Ik weet dat ik heel veel heen en weer geslagen werd in mijn gevoelens 'wil ik of wil ik niet?' Vooral omdat het begonnen was als een spelletje en ik eigenlijk niet wist of ik zo genoot van zijn aandacht, en de 'macht' die ik over hem had, of dat ik wel degelijk iets voor hem voelde.

Aangezien ik de 'vragende partij' was, confronteerde ik hem met mijn gevoelens. Ik zei hem dat ik verliefd was, maar geen relatie wou, dat ik enkel wou weten of het zin had verliefd te zijn of hij dacht dat we een kans hadden...

En zo hebben we een paar maanden doorgedaan als vrienden/lovers, en de gevoelens bleven groeien. Op een bepaald moment was de twijfel weg bij mij en begon zijn verliefdheid te groeien...

In mijn geval was tijd het antwoord op alle twijfels
Oud 25-06-2007, 06:53
Dott
Dott is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 23-06-2007 @ 21:01 :
Kan ik me heel goed voorstellen, toen ik er eenmaal achter was dat ik igenlijk best verliefd was heb ik hem ook meteen een smsje gestuurd, zo van: als ik ook verliefd op jou zou zijn zou je het dan willen proberen met me? (hij zat namelijk ook met nog wat twijfels) en het is eigenlijk via de sms 'aan' gegaan.

Ach ja, wat er al niet kan komen van 1 keer dronken zoenen
Oud 25-06-2007, 07:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap eigenlijk niet goed hoe je zeer goed bevriend kan zijn met een jongen. Ja, tuurlijk heb ik ook wel jongens vrienden, maar daar ben ik niet zo close mee als met mijn beste vriendin, aan wie ik alles kan vertellen.
Bij een jongen komt er dan al gauw meer gevoelens bij kijken, al is het niet van jouw kant, dan wel van zijn kant.
Ik vind dat je het moet proberen. Een vriendschap is toch al niet helemaal goed meer als een gevoelens voor de ander heeft, omdat dan toch niet meer alles verteld wordt.
Kortom, grijp je kans, mocht het niets worden dan kun je na een tijdje altijd je vriendschap weer oppakken
Oud 25-06-2007, 10:29
bamboocha
bamboocha is offline
Ja jullie hebben alle 3 eigenlijk wel heel erg gelijk..

@ x-spekkie-x : Ja je hebt toch wel een heel goed punt.. het is ook zo dat je met vriendinnen vaak closer bent.. Want hij kreeg al best snel gevoelens voor me wat heel lang heeft geduurd.. En ja.. dan neem je toch een beetje afstand idd in dingen aan elkaar vertellen.. En je hebt inderdaad gelijk.. Ik kan altijd nog de vriendschap oppakken.. omdat het nu toch niet meer is zoals in het allerbegin..

Ja.. ik word nu toch wel een beetje over de streep getrokken om het te doen.. Maar ik denk dat áls ik het doe.. het toch vrijdag word.. Ik ben best verlegen.. en durf het denk ik niet zo goed aan om hem uit te nodigen voor iets en het dán te zeggen/vragen..
sms kan ook.. maar dat vind ik denk ik te onpersoonlijk..
maar in ieder geval heel erg bedankt! En ik hou jullie zeker op de hoogte!
Oud 25-06-2007, 14:47
Dott
Dott is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-06-2007 @ 08:01 :
Ik snap eigenlijk niet goed hoe je zeer goed bevriend kan zijn met een jongen. Ja, tuurlijk heb ik ook wel jongens vrienden, maar daar ben ik niet zo close mee als met mijn beste vriendin, aan wie ik alles kan vertellen.
Bij een jongen komt er dan al gauw meer gevoelens bij kijken, al is het niet van jouw kant, dan wel van zijn kant.
Ik vind dat je het moet proberen. Een vriendschap is toch al niet helemaal goed meer als een gevoelens voor de ander heeft, omdat dan toch niet meer alles verteld wordt.
Kortom, grijp je kans, mocht het niets worden dan kun je na een tijdje altijd je vriendschap weer oppakken
Ik heb ook veel vrienden hoor meer jongens dan meiden maar idd die hebben allemaal wel eens gevoelens voor me gehad..
Oud 25-06-2007, 22:42
Alistar
Alistar is offline
Ik zoende anderhalf jaar geleden met een jongen, gewoon voor 1 keer, zonder dat er van mijn kant gevoelens waren. Van zijn kant wel.
Wij bleven toen bevriend met elkaar, want we konden heel goed met elkaar overweg.
Na een half jaar zoenden we weer, waarna ik weer dacht dat het eenmalig was. Toen ik hem echter weer zag, ontdekte ik toch meer te voelen dan vriendschap. Ik wist alleen niet zeker of ik wat wilde.
We hebben toen iets van 2 weken een beetje aangeklooit, en uiteindelijk werd het wat.....................en het is nog steeds wat, al 14 maanden
Dus in mijn geval ging het om tijd. Want hij vond mij al leuk voor die 1e keer, en tijdens dat half jaar vond hij mij ook leuk. Ik dacht nooit op hem te kunnen vallen, maar had dus ongelijk.
Oud 26-06-2007, 05:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 25-06-2007 @ 11:29 :
Ja.. ik word nu toch wel een beetje over de streep getrokken om het te doen.. Maar ik denk dat áls ik het doe.. het toch vrijdag word.. Ik ben best verlegen.. en durf het denk ik niet zo goed aan om hem uit te nodigen voor iets en het dán te zeggen/vragen..
sms kan ook.. maar dat vind ik denk ik te onpersoonlijk..
maar in ieder geval heel erg bedankt! En ik hou jullie zeker op de hoogte!
Ik zou ook tot vrijdag wachten Dan zie je hem in persoon en kun je de boodschap toch beter overbrengen (vind ik zelf) en kan hij makkelijker reageren.
Succes
Oud 26-06-2007, 06:52
Dott
Dott is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-06-2007 @ 06:36 :
Ik zou ook tot vrijdag wachten Dan zie je hem in persoon en kun je de boodschap toch beter overbrengen (vind ik zelf) en kan hij makkelijker reageren.
Succes
ben ik het geheel mee eens, en inderdaad, hee veel succes
Oud 30-06-2007, 18:53
mara18
mara18 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-06-2007 @ 08:01 :
Ik geloof ook niet zo in die jongen-meisje vriendschappen. Tenzij één van beide echt lelijk is of niet te vertrouwen op liefdesvlak ofzo.

OT: Hoe is het vrijdag afgelopen??
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 02:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
mara18 schreef op 30-06-2007 @ 19:53 :
Ik geloof ook niet zo in die jongen-meisje vriendschappen. Tenzij één van beide echt lelijk is of niet te vertrouwen op liefdesvlak ofzo.
Als je er zelf geen ervaring mee hebt, is het ook moeilijk voor te stellen, maar geloof me, het is zeker mogelijk.
Oud 01-07-2007, 11:57
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-07-2007 @ 03:26 :
Als je er zelf geen ervaring mee hebt, is het ook moeilijk voor te stellen, maar geloof me, het is zeker mogelijk.
Ik heb er zelf ervaring mee, vandaar dat ik het me niet kan voorstellen Maar ik zal je dan maar geloven
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 01-07-2007 @ 03:26 :
Maar jij valt niet op jongens, dat maakt het weer een stuk gemakkelijker denk ik. Ik merk tenminste bij mij dat er eigenlijk áltijd een bepaalde spanning is met jongens, zelfs al wil ik helemaal níks met ze en zij ook niks met mij, gewoon omdat het zou kúnnen. Met meiden heb ik dat nooit, of ze nou hetero zijn of niet, domweg omdat dat voor mijzelf geen optie is. Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen zo is met het geslacht waar ze op vallen, ongeacht of die persoon in kwestie nou aantrekkelijk is of niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 19:30
Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2007 @ 13:13 :
Met meiden heb ik dat nooit, of ze nou hetero zijn of niet, domweg omdat dat voor mijzelf geen optie is. Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen zo is met het geslacht waar ze op vallen, ongeacht of die persoon in kwestie nou aantrekkelijk is of niet.
Ik heb dat ook helemaal niet met meisjes. Misschien omdat ik weet dat ik geen kans maak en vriendschap en liefde van elkaar wil scheiden. Overgens is het niet zo dat ik nooit problemen met jongens heb gehad. Vooral op het begin vind ik moeilijk om in te schatten of een jongen met je omgaat voor de vriendschap of omdat die je leuk vindt.
Oud 01-07-2007, 21:39
bamboocha
bamboocha is offline
Nou.. vrijdag.. heb ik het dus niet verteld haha.. Ik wou het wel.. maar toen ik dacht.. NU ga ik het zeggen.. Kwam er weer wat tussen en dat gebeurde dus een paar keer. En steeds had ik dan weer even nodig om me voorbereiden en dan stond ik weer op het punt.. en kwam er wéér iets of iemand tussen. En toen had ik gister dus ook een feest waar hij ook was maar ging eerst uit eten en kwam pas kwart over 11/half 12 dus hij belde me wel een paar keer om te vragen waar ik bleef.. dus toen ik er uiteindelijk was.. wastie helemaal lazerus.. En toen dacht ik 'hmmm nee niet nu' En toen ik naar huis moest.. brachten hij en nog een vriend mij en een vriendin naar huis.. Maar die andere 2 waren er dus ook bij (hij was een klein beetje genuchterd zeg maar).. Dus dat werd hem ook niet. Ik hem vanochtend wakker gebeld.. Want ik wou het dus zeggen.. Hij kater enzo.. dus ik weer een ander smoesje verzinnen waarom ik belde.. En zo heb ik hem dus 4 keer gebeld.. steeds weer om iets anders.. behalve waarom ik eigenlijk echt belde..
Dinsdag zie ik hem weer op een feest.. dus eigenlijk wil ik het morgen wel zeggen.. Maar ik bel dan denk ik toch maar liever..
Maar ik kan de stap gewoon NIET zetten om het te zeggen.. en dan word ik gek in me hoofd over hoe ik het ga zeggen.. en dan verzin in maar weer iets anders.. heeft iemand ENIG idee hoe ik die stap kan zetten Het is gewoon niet denken gewoon doen.. Maar NU lukt het me niet.. help? haha
Oud 02-07-2007, 00:06
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 01-07-2007 @ 22:39 :
Dinsdag zie ik hem weer op een feest.. dus eigenlijk wil ik het morgen wel zeggen.. Maar ik bel dan denk ik toch maar liever..
Maar ik kan de stap gewoon NIET zetten om het te zeggen.. en dan word ik gek in me hoofd over hoe ik het ga zeggen.. en dan verzin in maar weer iets anders.. heeft iemand ENIG idee hoe ik die stap kan zetten Het is gewoon niet denken gewoon doen.. Maar NU lukt het me niet.. help? haha
schrijven?

een brief schrijven, zeggen waarom je die schrijft (dus dat je te onzeker bent om het te zeggen), en natuurlijk dat je verliefd op hem bent. Dan kan je erin ook je twijfels verwerken, rechtuit eerlijk zijn ermee: dat je bang bent zijn vriendschap te verliezen als het niet zou werken, maar dat je gevoelens de laatste tijd enorm aan het groeien zijn, en dat je wil weten of hij het geduld heeft met te kijken wat er tussen jullie kan groeien...

zoiets
Oud 02-07-2007, 08:39
Dott
Dott is offline
Daar zat ik inderdaad ook weer aan te denken, maar dan kun je het net zo goed in een mail doen, een mail en een brief is praktisch hetzelfde, alleen verschijnt het ene op een computerscherm, en twijfel je vaak minder lang om een mail te sturen.

Heel veel succes meis

Laatst gewijzigd op 02-07-2007 om 08:42.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 21:04
bamboocha
bamboocha is offline
Ja.. heel koppig.. maaaar het word geen mail/brief..
Al vond ik het wel een heel goed idee!!
Heb er nog over nagedacht, en een paar keer geprobeerd te maken.. maar.. het wilde niet echt.
Ik heb hem maar gewoon laten weten dat ik morgen met hem moest praten..
Hij zei 'praten?' en ik zei 'Ja.. morgen'
Ennnn verder ben ik er niet op in gegaan.. want morgen is morgen.. En dan kan ik me nog even voorbereiden
Dus hopen, dat als ik toch weer dichtklap op 'moment supreme' dat hij er zelf naar vraagt..
Maar in ieder geval.. morgen MOET het gewoon gebeuren van mezelf anders blijf ik het uitstellen.. dus ik denk.. dat jullie het overmorgen horen.. Nogal een drukke week komende week.. dus ik durf niet te zeggen wanneer maar ik probeer woensdag
Oud 04-07-2007, 18:24
bamboocha
bamboocha is offline
Okeeee mensen.. haha het is gebeurt.. Ik heb het gezegd..
haha! en het was echt OPEENS.. want ik durfde het niet.. en toen die even weg wilde lopen pakte ik z'n arm en zei ik het.. maar ik was zo zenuwachtig dat ik zelf begon te lachen kon mezelf wel voor me kop slaan.. Dus hij keek me aan en moest zelf ook wel lachen (niet hardop met geluid uitlachend enzo.. maar dat ie het wel leuk/grappig vond).. Toen zei die 'hahaha ja ehhhh dat moet ik even door laten dringen hoor'
Maaaar hij zou me thuis brengen gisteravond.. en hebtie ook gedaan.. en toennn hebben we gezoend
Oud 05-07-2007, 09:13
Dott
Dott is offline
Nou mooi zo

haha, bij mij is het inmiddels uit, niet dat ik je bang wil maken hoor.. het lag niet aan hem of aan gevoelens.
Maar goed, gefeliciteerd enzo!!
Oud 05-07-2007, 13:12
vedetje
vedetje is offline
mooi zo

Nu komt het spannende moment van alles te ontdekken haha

@ Dott, zonde! aan wat lag het dan? als ik het mag vragen?

en om het evenwicht wat te behouden en geen angst in te boezemen: bij mij gaat het nog altijd goed
Oud 08-07-2007, 19:01
bamboocha
bamboocha is offline
@ Dott : Ja! Waarom is het uit gegaan??

Ennn in ieder geval jaa.. ik heb verder niks meer gehoord.. ook niet meer gebeld.. omdat ik toch niet echt meer verliefde gevoelens heb ofzo.. ik denk dat het gewoon meer spanning was van 3 jaar bij elkaar Jezus wat doe ik moeilijk!
Maar goed.. ik bel niet.. ennnnn als hij het zelf wel ziet zitten hoor ik vanzelf wel wat van hem.. maar ik ga er zelf maar niet achteraan
Oud 08-07-2007, 19:09
Dott
Dott is offline
Citaat:
vedetje schreef op 05-07-2007 @ 14:12 :
mooi zo

Nu komt het spannende moment van alles te ontdekken haha

@ Dott, zonde! aan wat lag het dan? als ik het mag vragen?

en om het evenwicht wat te behouden en geen angst in te boezemen: bij mij gaat het nog altijd goed
2 en halve week, er is nog te veel in mijn hoofd bezig.. dacht dat hij me kon helpen, maar hij werkt het juist tegen, niet bewust hoor..
Reageren

Regels voor berichten