Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vee succes in ieder geval en hou me/ons op de hoogte ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja.. telefoon kan inderdaad ook wel.. maar dat vind ik júist eng om te doen haha! Ik wil het liever zeggen als ik hem zie.. en vrijdag hebben we een feestje.. waar we allebij heen gaan.. en ik denk dat dat wel een mooie gelegenheid is?.. als ik zeg dat ie even moet meelopen naar een rustiger plekje ofzo?.. En ik weet juist niet of hij mij nog steeds leuk vind ![]() Heb jij hier ook ervaringen mee? of niet?
||
![]() |
Citaat:
Ga iets met hem eten/drinken, zeg dat je gewoon zin hebt om wat te babbelen, en vraag, nadat je al een tijdje in het gesprek bezig bent 'hoe is het met jou in relatie naar mij toe?' ![]() Zo is het ongeveer gelopen met mijn vriendje... Ik herken de situatie een beetje, enkel was de mijne wat ingewikelder. Eerst waren we minnaars, dan pas goede vrienden en tenslotte werd ik verliefd, en dan hij ook... Ik weet dat ik heel veel heen en weer geslagen werd in mijn gevoelens 'wil ik of wil ik niet?' Vooral omdat het begonnen was als een spelletje en ik eigenlijk niet wist of ik zo genoot van zijn aandacht, en de 'macht' die ik over hem had, of dat ik wel degelijk iets voor hem voelde. Aangezien ik de 'vragende partij' was, confronteerde ik hem met mijn gevoelens. Ik zei hem dat ik verliefd was, maar geen relatie wou, dat ik enkel wou weten of het zin had verliefd te zijn of hij dacht dat we een kans hadden... En zo hebben we een paar maanden doorgedaan als vrienden/lovers, en de gevoelens bleven groeien. Op een bepaald moment was de twijfel weg bij mij en begon zijn verliefdheid te groeien... In mijn geval was tijd het antwoord op alle twijfels
||
Citaat:
Ach ja, wat er al niet kan komen van 1 keer dronken zoenen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Succes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Hoe is het vrijdag afgelopen?? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
een brief schrijven, zeggen waarom je die schrijft (dus dat je te onzeker bent om het te zeggen), en natuurlijk dat je verliefd op hem bent. Dan kan je erin ook je twijfels verwerken, rechtuit eerlijk zijn ermee: dat je bang bent zijn vriendschap te verliezen als het niet zou werken, maar dat je gevoelens de laatste tijd enorm aan het groeien zijn, en dat je wil weten of hij het geduld heeft met te kijken wat er tussen jullie kan groeien... zoiets
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
spijt / of toch niet ?! chaos love-in-the-air | 2 | 13-04-2016 06:45 | |
Liefde & Relatie |
Verward maar verliefd en wil niet opgeven! Potonga | 13 | 28-08-2011 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid en toch doet het pijn... JustM700 | 5 | 16-06-2011 23:38 | |
Liefde & Relatie |
Onmogelijk..of toch niet?! JustOneLove | 21 | 26-05-2006 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Wil hij me nou jaloers maken of net niet? Angel Of Faith | 8 | 18-07-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
verliefd of lichamelijk/sexueel aangetrokken honey | 6 | 04-02-2003 11:32 |