Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik dacht altijd dat ik op m'n vorige vriendjes echt verliefd was maar als ik nu naar mijn gevoelens kijk voor mijn huidige vriend kom ik er pas achter wat echt verliefd zijn is..en dit is dus eigenlijk ook bijna de eerste keer dat ik echt verliefd ben..
|
![]() |
hmm als k kijk naar welke jongens er voor mij nu nog echt speciaal zijn, dan zijn het er 2.
maar als k een ex tegen kom die ik al heel lang niet meer gezien heb, dan merk ik direct weer waarom ik eigenlijk ooit verliefd op hem ben geweest... maar goed, hou t maar bij 2. die 2 blijven speciaal. |
![]() |
||
Citaat:
Nooit een vriendin gehad, maar wel zó verliefd dat ik er ziek van werd. Nu ook... Zucht... Maar het is waar: telkens als ik terugkijk op een periode dat ik in mijn ogen echt verliefd was, denk ik: 'Huh? Wat nou verliefd?' Ach, verliefd, verliefd... het is wel energievretend. En als je dat kan zeggen, dan ben je verliefd. Maar hoeveel keer ik écht verliefd ben geweest? 4x. En quasi-verliefd/doorgaande periode van seksuele lust voor een meisje: 30x (hmm... ik heb het er maar druk mee.)
|
ik was in de kleuterklas al verliefd (en nee, niet op de juf... dat was in groep 4
![]() ik kan me het gevoel alleen herinnerren als verliefdheid en ik denk dat ik heel wat keren daarna ook verliefd ben geweest... idd tussen de 10 en 20 keer...
|
Verwijderd
|
Ik ben wel verliefd geweest op me exen, waarvan de laatste toch wel heel erg was haha, en vroeger heb ik welles zware chrushes gehad op jongens maar volgens mij stelt dat niet zo veel voor... was ook neit echt omdat ik zo zo aardig vond ofzo..
![]() |
![]() |
|
![]() |
1 keer heel echt,3 keer een beetje.Ik denk echt aan niks anders dan B.,en als ik hem zie dan word ik knalrood en durf ik hem niet aankijken,als ik denk aan hem krijg ik automatisch een grote grijns op m'n gezicht en laatst liep ik op de trappen in school en recht om de hoek liep ik bijna tegen hem en ik was zo van slag dat ik dan de trap ben afgedonderd...
![]() ![]() dan nog 3 keer half verliefd(eens op A.,S. en K.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag! #515 Verwijderd | 500 | 18-06-2012 20:05 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.. geef je mening -=M=-01 | 0 | 17-12-2005 10:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn 20marianne12 | 11 | 27-11-2002 18:56 |