Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() www.dpreview.com www.stevesdigicams.com www.letgodigital.org |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor als je de kwaliteit van de foto's wil vergelijken:
http://www.lesnumeriques.com/duels.p...6&p2=1842&ph=2 |
![]() |
|
www.dpreview.com geeft meestal wel genoeg info
||
Citaat:
De Olympus E-410 is momenteel nog niet te koop...(en kost waarschijnlijk over de 800€) En Ik denk dat je dan beter af bent met de Olympus E-400... Zelfde specificaties maar enkel die live functie niet. Maar naar wat ik begrepen heb vertraagt die live functie het hele gedoe en kun je niet automatisch focussen, hetgeen je spiegelreflex eigenlijk weer minderwaardig maakt. (Vorige maand ook de E410 willen bestellen en dan om deze redenen toch voor de E400 gekozen.) De E400 kost dacht ik ongeveer 750€
||
Citaat:
Flitser springt eruit als je foto trekt. Prijs was voor fototoestel + zoomkit + bescherming voor screen + flash card 4 gig ongeveer 1000 € Weet niet wat hij apart kost, ga gewoon eens in een fotozaak uitleg vragen, hou het toestel eens vast, doe een test in de winkel enz. ![]() Hmmm blijkbaar zijn er met de E410 toch aantal lichte wijzigingen met scene programma's enz.
Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 13:52. |
![]() |
||
Citaat:
Bij hoge isowaarden: veel ruis Bij tele: rotslechte close-ups. Minimale sluitertijd: veel te lang. Zoeker: waardeloos. LCD-monitor: gebruikte ik amper, maar slecht zichtbaar bij veel licht. Kortom: prutcamera. In de prijsklasse waar jij voor gaat kan je inderdaad beter voor een low-end spiegelreflex gaan. Tweedehands EOS 300D of ev. nog ergens een (nu goedkope) EOS 350D of tweedehands EOS 400D. Koop zo'n body, een fatsoenlijke zoomlens (20-200mm of iets in die aard) je bent voor niet veel meer geld véél beter geholpen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://tweakers.net/pricewatch/10792...-EOS-350D-Kit-(8.0MP-EF-S-18-55mm-f-3.5-5.6-II).html |
![]() |
||
Citaat:
Bij kamera express staat ie er wel tussen, je moet naar fotocams dan spiegelreflex en dan sorteren op prijs. Staat ie bovenaan voor 529. Of je kunt de zoekfunctie gebruiken.. Die link van tweakers werkt idd niet naar behoren, moet je even de complete link kopieeren en plakken in de adresbalk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer tegenwoordig sowieso alles direct zelf met de fabrikant te regelen, voordeel daarvan is dat je zelf de diagnose kunt overbrengen naar de fabrikant en geen vertraging hebt (bijv KE ontvangt je cam terug van reparatie, maar vergeet jou te laten weten dat ie terug is.. weer een week verder). Heb zelf wel eens defect gehad aan een Canon Ixus 430 (door eigen toedoen), toen werd ik ook doorverwezen naar de reparatie dienst van Canon zelf. Kan je een formuliertje uitprinten en aangetekend opsturen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Minolta lenzen op een canon kan wel bij bepaalde modellen met een soort verloop. Maar dan heb je beperkte mogelijkheden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|