Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2007, 15:47
Verwijderd
Weet iemand waar ik soms een goedkope vakantie kan vinden
Ik zat te denken aan turkije, egypte, tunesie, griekenland, kroatie of zo iets.

het liefst wil ik 2 weken all inclusive voor rond de 500 euro, met vertrek tussen 28 en 9 augustus
iemand een tip, owjaah is voor 1 persoon!!!
en kom het liefst zo weinig mogelijk nederlanders tegen hihi, ff helemaal weg...(dus daarom ook niet de costa's van spanje en zuid frankrijk, want daar barst het van de NL'ers..)
Advertentie
Oud 01-07-2007, 15:52
palindrome
palindrome is offline
In die andere landen die je noemt, stikt het ook van de Nederlanders.
Oud 01-07-2007, 16:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het nadeel is, als je alleen gaat, dat je vaak een toeslag van 100 of 200 euro op je totale reis betaalt. Reissommen op websites zijn namelijk gebaseerd op twee personen
Oud 03-07-2007, 17:24
DZHAW
DZHAW is offline
Ga naar de site van Ryanair, Easyjet of een andere goedkope vliegmaatschappij. Kijk waar je goedkoop heen kunt vanaf NL of Duitsland (kun je gelijk nog even Duitsland bekijken) Vlieg ergens heen en ga in een jeugdherberg of nog goedkoper camping. Ik reken even voor de uit.

Vliegen niet meer dan 100 euro voor heen en terug. (met geluk onder de 50)
Komt nog wat bij om naar het vliegveld te komen en weer weg.

14 dagen keer 20 euro herberg of zo'n 8 euro camping is ongeveer 120 euro tot 300 euro.

Hou je nog zo'n 10 euro per dag voor eten over.

Zo kan je bijvoorbeeld naar Barcelona vliegen, rondreizen en dan via Madrid of Marseille weer terug.
Oud 05-07-2007, 15:09
Nyawa
Op het Griekse vasteland ben ik twee jaar geleden geen Nederlander tegengekomen, maar dan kom je waarschijnlijk op een camping en niet op all inclusive hotel uit. Ik denk trouwens sowieso dat je in all inclusive hotels voor die prijs toch wel behoorlijk wat Nederlanders tegenkomt, omdat die over het algemeen toch in de wat toeristischer plaatsen liggen.
Oud 21-07-2007, 16:56
Verwijderd
Heb het roer toch maar even drastisch omgegooid, zit nu te denken om naar groot brittanie te gaan, eerst 4 daagjes londen, dan ene dag reizen naar cardiff, dan 3 dagen cardiff, dan door naar Liverpool, daar 2 dagen, en dan door naar glascow en weer terug richting huis!

Nu zat ik dus te kijken voor treinkaartjes. Ik keek voor een kaartje van londen paddington naar cardiff central, en dan kost dit bij het kaartsoort advance maar 11 pond. kan ik dit kaartje wel nemen, heb ik dan niet een of of andere voordeel kaart nodig??

dit staat er bij:
Advance
These tickets are sold subject to availability and must be purchased in advance. Reservations are required for the journey and you must travel on the train shown on your ticket or reservation confirmation.

begrijp ik het npu goed dat ik dit kaartje zou kunnen kopen, maar ik laat maar zeggen geen garantie heb op een zitplek in de trein???

alvast bedankt!
Oud 21-07-2007, 17:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je moet perse van te voren je kaartje kopen en reserveren en dus hopen dat er plek is en dat het kaartje nog voor dat tarief beschikbaar is. Dat zal waarschijnlijk wel het grootste struikelpunt zijn.

Regels voor berichten