Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2007, 00:11
alys
alys is offline
Hey iedereen

kzit mijn hoofd te breken over iets en ik dacht misschien heeft iemand wat raad of inzicht..
Vele zullen het wel al eens hebben meegemaakt: een ex die ineens je gaat haten en je weet niet waarom hij je haat.
Nu ja die van mij had het uitgemaakt door twijfels, en heeft daarna alles gedaan zodat iedereen ging geloven dat het aan mij lag.
Ik had het er heel moeilijk mee, maar had besloten niet meer tegen hem te praten.Uiteindelijk geloofde ik gewoon dat hij me niet meer kon hebben en dat het zo ging blijven.

Als je de situatie dan eindelijk aanvaardt, besluit hij eens op een avondje opstap met de groep om tegen jou te beginnen. Ineens na al die maanden , zelfs over zijn fouten in onze relatie.
Ik snap niets van deze actie, en ik zou er niet over mogen piekeren, maar ik doe het toch.Hij zei dat als ik verder wou praten ik het maar moest laten weten, en dat had hij ook tegen zijn vriend gezegd.
Nu dat wou ik gerust, gewoon om wat dingen te verhelderen, dus vroeg ik hem om mij iets te laten weten als hij tijd had deze week.

Nu heb ik een naar voorgevoel dat hij niks gaat laten weten en ik mij weer stom ga voelen... Kweet niet wat ik nu het beste kan doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2007, 00:15
Qimm
Qimm is offline
je gaat dus nog steeds (intensief?) om met je ex? Ik zie het probleem
Oud 06-07-2007, 00:16
alys
alys is offline
Intensief? We hebben gezamelijke vrienden dus ik zie hem wel eens om de paar weken bij het uitgaan....We hebben al maanden niet gepraat, niet in het echt en niet op msn...maar ik kan niet echt rond hem
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 00:22
Qimm
Qimm is offline
Dat is een lastig iets.

Aangezien hij niet wil praten, kun je zijn rare gedrag denk ik maar het beste negeren.
Oud 06-07-2007, 02:40
Luna
Luna is offline
waarschijnlijk was ie dronken die avond en is ie het allang weer vergeten. hij komt over als een onvolwassen lulletje dus laat hem lekker voor wat hij is.
Oud 06-07-2007, 09:43
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-07-2007 @ 01:22 :
Dat is een lastig iets.

Aangezien hij niet wil praten, kun je zijn rare gedrag denk ik maar het beste negeren.
Hij wil toch juist wel praten nu? En waarom - god, als ie een beetje op mijn vriendje lijkt, dan bedenkt hij pas na een maand of twee dat hij misschien toch niet altijd gelijk had of dat ie iets stoms gedaan heeft. Kan best zijn dat hij nu pas wat meer overzicht heeft over hoe toen alles is gelopen en dat hij het dus ook nog aan het verwerken is, ietwat laat misschien.

Maar goed, dat ie jou liep te beschuldigen enzo klinkt niet echt positief, dus ik zou me er maar niet te veel mee inlaten. Klinkt als 'de moeite niet waard'.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 21:58
Sade
Sade is offline
Lekker laten lullen, en niets meer mee afspreken. Mannen met twijfels
Oud 07-07-2007, 10:16
Jones
Citaat:
Luna schreef op 06-07-2007 @ 03:40 :
waarschijnlijk was ie dronken die avond en is ie het allang weer vergeten. hij komt over als een onvolwassen lulletje dus laat hem lekker voor wat hij is.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 02:50
TheCreator
TheCreator is offline
Als het waar is wat je zegt. Hij geeft jou van alles de schuld, dan is het gewoon een labiele sukkel. Wat trek jeje nog wat van hem aan?
En dit is advies van een jongen..
Ik hou niet van die kinderachtige types. Dat zulke 'jochies' uberhaupt een vriendin kunnen krijgen daar keert mijn maag van om.

Ik snap vrouwen weer niet, maar als jongen snap ik de jongens wel. En geloof me het is gewoon een over-emotioneel kinderachtig typje. Dat hij jou heeft mogen neuken. Ik ga es flink op me bed inrammen vannacht, anders kan ik niet slapen.
(rammen met mijn vuist dus)

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 23:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten