| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 11:56. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 12:10. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Ik denk dat je wel gelijk hebt met dat afstand nemen. Dat is alleen verdomd moeilijk op een moment waarop hij twijfelt.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je komt hoe dan ook ná hem en zijn leven, dus op de tweede plaats. Mag ik hopen, tenminste, want mensen bij wie de relatie vóór zichzelf komt, die staan niet echt gezond in het leven. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Nala: Het ís ook vaag, dat is het probleem Maar ik vind het elkaar niet tegenspreken. Ik denk ook dat het meer afvragen is dan twijfelen, omdat hij zeker is dat hij het niet uit wil maken, maar dat ligt aan je definitie. Goede gesprekken werken zeker, maar erover beginnen vindt hij erg moeilijk, de vorige keren was het ook opgelost na een goed gesprek. Ik ben het ook wel een beetje zat, vandaar ook denk ik dit topic. Constant onzeker ben ik niet, dan hadi k het allang niet meer getrokken en het uitgemaakt. Maar naja, de eerste 2 dagen nadat we het erover gehad hebben wel. Ik zal vanavond vragen of hij kan aangeven wat die twijfel wegneemt @Morgan: Bedankt, ik wil ook zeker dat hij naast mij zijn eigen leven houdt, en mij het mijne laat hebben. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus wie weet waar jullie nog uitkomen! Gehe. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn vorige relatie zat er een heleboel twijfel, dat was toch een heel ander gevoel. Maar goed.. het zal elkaar ergens wel raken ja. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet zeker dat ik voor hem ga en zelfs dan nog twijfel ik wel eens, al is dat zoals ik zeg nooit op de manier van 'zal ik het gaan uitmaken'. En ik ben soms wel bang dat het uitgaat, maar dat komt omdat dat al eens gebeurd is. Híj zegt dat ik moet ophouden daar bang voor te zijn
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Bindingsangst.!? dal | 3 | 09-05-2016 21:43 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
| Liefde & Relatie |
van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl de abt van sion | 27 | 10-10-2003 12:01 | |