Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Klinkt lekker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ot: ontbijt: - 2 boterhammen met kaas, 1 boterham met vruchtenhagel - kop thee lunch: - grote beker yoghurt met bosvruchtenjam en banaan
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook iets dergelijks gezien in een nederlandse supermarkt (geloof c1000 maar kan ok AH zijn geweest) maar dan met pizza-smaak, die waren toch wel iets minder lekker. Ohja en je hebt ook iets dergelijks maar dan met platte schijfjes het merk ben ik vergeten, maar die vind ik persoonlijk lekkerder, zijn wat kleiner en kruimelt minder enzo
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() sorry als dit niet mag ![]() ontbijt: -2 boterhammen appelstroop -peer -kop thee lunch: -grote salade van gemengde sla, tomaat, olijfolie en pitjes en zaden -pakje volkoren crackertjes -glas soyamelk tussendoor: -sinaasappel -muesli met soyamelk avondeten: net op pasta met ui, spinazie, tomaat en stukjes walnoot
|
![]() |
||
Gisteren:
Citaat:
- een stroopkoek - een appel - een halve zak paprika chips want dat ging me toch snel - veel water Vandaag: - 2 boterhammen met smeerworst - 2 boterhammen met smeerworst - 4,5 chocoladekoekje - mini-tosti met kaas - veel water straks nog: - twee appels in stukjes gesneden - avondeten is nog een verrassing, ik ga uit eten - water en vast wel wijn
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat eten we vandaag? #9 Bloem | 500 | 22-05-2007 14:54 | |
Psychologie |
Eetprobleem? girl-in-trouble | 180 | 20-09-2006 00:27 |