Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2007, 00:00
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ongeveer 2 jaar geleden brak ik op vakantie mijn rechtersarm. Bovenaan, dichtbij me schouder. Dit was in Turkije en men maakte er een enorm circus van. Ik zou daar 2 weken moeten liggen volgens hun en ik zou pas woensdag geopereerd worden (het gebeurde zaterdagmiddag). Gelukkig was er iemand uit het hotel mee gegaan naar het ziekenhuis en die heeft het voor elkaar gekregen dat het nog zaterdagavond werd. Er werden 2 pinnen ingebracht om het herstel te bevorderen. Weer in Nederland aangekomen werd mij verteld dat een operatie eigenlijk helemaal niet nodig was, mjah ze willen geld aan je verdienen. Paar weken erna gingen de pennen er operatief uit en een week later kon ik gaan beginnen met fysiotherapie om het "gevoel" weer terug te krijgen etc. Nou had ik nooit echt het idee gehad dat die fysiotherapie echt veel geholpen heeft, wel wat natuurlijk. Nadat dat afgelopen was, bewoog ik me arm al stukken makkelijker maar had nog een heel klein beetje last maar dacht dat vanzelf wel over zou gaan naarmate je meer beweegt met je arm. Nu 2 jaar later heb ik er dus nog steeds een klein beetje last van, ben er eigenlijk via het boksen achtergekomen. Soms lijkt het alsof me rechter bovenarm "op slot"/gedraaid zit. Als ik sla voel ik het dus af en toe. Ook het strekken en draaien en alles verloopt niet precies even makkelijk als met me linker arm. Ik voel het af en toe nog een klein beetje trekken.
Met opdrukken voel ik het ook bij me rechter elleboog een beetje trillen als ik omhoog kom, terwijl dat bij me linker elleboog niet het geval is.
Wat zou ik hieraan kunnen doen? Sorry voor de lap tekst, maar moest het ff goed uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 08:04
Metal
Metal is offline
Even langs het ziekenhuis gaan (via dokter), uitleggen en foto's laten maken. Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 19:50
Bertje B.
Bertje B. is offline
Zal het inderdaad proberen te regelen. Heb net ook ff geprobeerd om plafond in me kamer aan te raken. Bij me linkerarm hoef ik slechts ietsje omhoog met hielen, bij me rechterarm moet ik zowat springen om het plafond aan te raken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten