Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2002, 20:24
_koetje_
_koetje_ is offline
is dat waar?
vandaag zei een man dat ik niet bij die jongen pas omdat ie wa 'slordig' en tja...zogezegd wa 'getikt' is!
maar als je volkomen anders bent...kan je dan een relatie hebben?
volgens mij moet het kunnen............

vele xxx-jes _koetje_ *beu*
Oud 18-07-2002, 20:30
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik heb altijd gedacht dat je niet zo snel een relatie begint met iemand die totaal anders is dan jijzelf bent. Maar sinds kort heeft een goede vriendin van mij een vriendje die dus echt TOTAAL anders is in elk opzicht. Dus het kan wel, waarom ook niet. Of tegenpolen elkaar echt aantrekken weet ik niet, vaak zie je toch wel mensen samen die ook wel beetje hetzelfde zijn... maar goed hieruit blijkt maar weer ALLES kan
Oud 18-07-2002, 20:31
martijn1985
martijn1985 is offline
Volkomen anders...k denk het niet. Ik ben ooit eens verliefd geweest op een meisje dat de drukte zelf was (ik ben vrij rustig) maar we hadden wel weer dezelfde soort humor. Ik denk niet dat dat kan, twee absolute tegenpolen.
Oud 18-07-2002, 20:34
Gothic
Gothic is offline
Ik zou geen relatie met mezelf kunnen hebben...

En 2 mensen die erg koppig en eigenwijs zijn is ook lastig. Ik weet niet goed hoe het is. Als je elkaar tegenpollen bent, kun je elkaar aanvullen (cliché gezegd)
Oud 18-07-2002, 20:35
CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Mijn vriend en ik zijn ook twee heke verschillende mensen... En we hebben dan ook best wel vaak ruzie..

Maar hje weey ruzie versterkt de band en zorgt dat de s*x beter wordt!
Oud 18-07-2002, 20:42
Verwijderd
m'n lief en ik zijn ook nogal verschillend..maar 'k moe zegge... 'k begin me steeds meer een beetje zoals hem te gedragen...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 20:56
Dminor
Dminor is offline
Qua uiterlijk klopt het meestal wel, uitzonderingen daar gelaten. Maar qua innerlijk? Nee. Ik heb ooit zelfs wel eens mijn persoonlijkheid en muzieksmaak voor de buitenwereld veranderd om dichter bij de wereld van het meisje waarop ik verliefd was te komen!

Weinig overeenkomsten is weinig interesse in elkaar.
Oud 18-07-2002, 22:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Weinig overeenkomsten is weinig interesse in elkaar.
Dat denk ik ook. Heb ooit gezoend met een meisje waarmee ik echt niet overweg kon. Nou dat is de enige keer dat ik spijt heb dat ik met iemand gezoend heb.
Oud 19-07-2002, 07:51
_koetje_
_koetje_ is offline
tis waar......maar je kunt het ook anders bekijken...
als je veel dezelfde interesses hebt kun je er makkelijk over babbelen.
toch vind ik het leuker als je verschilt van elkaar!!!

*beu* -xxx-
Oud 19-07-2002, 07:54
Verwijderd
Je moet elkaar gewoon liggen. Tegenpolen waarbij het werkt, zijn meestal dan ook geen èchte tegenpolen qua gevoel, maar lijken enkel zo te zijn vanwege hun uiterlijke verschijning en bezigheden
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 08:27
the exploding boy
the exploding boy is offline
Op zich vind ik dezelfde soort humor en op 1 golflengte zitten belangrijker dan dezelfde interesses, want daar draait het uiteindelijk om. (tenminste vind ik )
Dan kun je voor de rest nog zo verschillend zijn, als je elkaar maar begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 09:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
_koetje_ schreef:

maar als je volkomen anders bent...kan je dan een relatie hebben?
Ik denk dat als je écht totaal 100% verschilt van elkaar, dat het dan niet zal lukken. Je denkt tenslotte over alles anders en dat gaat teveel botsen.
Maar als je gewoon een paar verschillende hobby's hebt, maar verder ook over veel dingen hetzelfde denkt, moet het wel gaan denk ik.
Als je over alles maar net zo denkt als je lover, dan wordt het op den duur saai.
Qua uiterlijk is het leuk om bij elkaar te passen, maar juist ook om te verschillen. Het ziet er dus bijvoorbeeld schattig uit als je beide in het zwart loopt ofzo, maar ook als jij in een rokje met hakken loopt terwijl hij er in een wijde broek achteraan slobbert.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 10:03
ABrules
ABrules is offline
ik ben van mening dat het enige dat je hetzelfde moet hebben is dat je van elkaar moet houden. voor de rest kan het alleen maar interessant zijn, om ook te doen wat je lief interesseert enzo. maar goed alleen het houden van moet je gelijk hebben volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:21
Verwijderd
Een vriend van mij is ongelooflijk druk, en zijn vriendin is precies tegenovergesteld, ontzettend rustig. Tot nu toe loopt t prima
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:52
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
CurLyGuRLy schreef:

Maar hje weey ruzie versterkt de band en zorgt dat de s*x beter wordt!

Mijn ouders zijn 26 jaar samen en hebben zelden ruzie. Ik denk dat ik ze toch maar eens ga adviseren te scheiden, want zo kan het natuurlijk niet langer.
Oud 21-07-2002, 13:03
Angeles
Angeles is offline
Mijn vriend en ik zijn in een aantal opzichten ook heel verschillend. Om maar wat voorbeelden te noemen, hij is rustig, ik ben druk. Hij is net, ik ben slordig. En zo zijn er nog wel wat dingen.

Toch passen we erg goed bij elkaar. Het is helemaal niet zo onoverkomelijk om je af en toe wat aan elkaar aan te passen. Nu we samenwonen, woont hij in een iets slordiger huis dan hij gewend is en ik ruim wat vaker op en ben wat netter geworden. Ik merk nu zelf ook dat dat soms helemaal niet onprettig is. Verder geeft hij mij ook de rust die ik zelf niet echt heb.

Het is helemaal geen onmogelijke taak om samen te leven met iemand die in een aantal opzichten anders is, zolang je er gelukkig mee bent. Mijn vriend en ik hebben ook nog wel een heleboel dingen wél gemeen, trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten