Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als je gewoon een paar verschillende hobby's hebt, maar verder ook over veel dingen hetzelfde denkt, moet het wel gaan denk ik. Als je over alles maar net zo denkt als je lover, dan wordt het op den duur saai. Qua uiterlijk is het leuk om bij elkaar te passen, maar juist ook om te verschillen. Het ziet er dus bijvoorbeeld schattig uit als je beide in het zwart loopt ofzo, maar ook als jij in een rokje met hakken loopt terwijl hij er in een wijde broek achteraan slobbert. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn ouders zijn 26 jaar samen en hebben zelden ruzie. Ik denk dat ik ze toch maar eens ga adviseren te scheiden, want zo kan het natuurlijk niet langer. ![]()
|
![]() |
Mijn vriend en ik zijn in een aantal opzichten ook heel verschillend. Om maar wat voorbeelden te noemen, hij is rustig, ik ben druk. Hij is net, ik ben slordig. En zo zijn er nog wel wat dingen.
Toch passen we erg goed bij elkaar. Het is helemaal niet zo onoverkomelijk om je af en toe wat aan elkaar aan te passen. Nu we samenwonen, woont hij in een iets slordiger huis dan hij gewend is en ik ruim wat vaker op en ben wat netter geworden. Ik merk nu zelf ook dat dat soms helemaal niet onprettig is. Verder geeft hij mij ook de rust die ik zelf niet echt heb. Het is helemaal geen onmogelijke taak om samen te leven met iemand die in een aantal opzichten anders is, zolang je er gelukkig mee bent. Mijn vriend en ik hebben ook nog wel een heleboel dingen wél gemeen, trouwens. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Soort zoekt soort of tegenpolen trekken elkaar aan Shebaa | 9 | 26-09-2011 19:52 | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar passen? Mingster | 63 | 04-03-2005 20:07 | |
Lifestyle |
hoge hakken *oma* | 97 | 19-01-2005 23:42 | |
Psychologie |
Vragenlijst sociale psychologie. Scatterheart | 99 | 19-11-2003 21:31 | |
Liefde & Relatie |
Wie herkent dit? Verwijderd | 21 | 16-10-2003 16:31 |