Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2005, 16:38
Mingster
Mingster is offline
Vinden jullie dat 2 mensen bij elkaar moeten passen? En dan qua uiterlijk? (groot/klein, dik/dun, verschillende culturen etc..)

Natuurlijk gaat het om de inhoud, of je het met elkaar kunt vinden. Maar vinden jullie dat het toch wel een rol speelt? Je ziet elkaars uiterlijk dan ook als eerst. Vind je ook stiekem dat je samen een mooi 'plaatje' moet vormen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2005, 16:45
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:54
Innocence
Innocence is offline
Citaat:
zuster schreef op 25-02-2005 @ 17:45 :
Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:55
Verwijderd
Als 2 mensen het 'inhoudelijk' goed met elkaar kunnen vinden, vormen de meesten bijna automatisch samen al 'qua uiterlijk' een goed plaatje, omdat je aan ze kan zien dat ze zich op hun gemak voelen bij elkaar.
Op zo'n manier vind ik wel dat je qua uiterlijk bij elkaar kan horen en dat het goed is als dat zo is.

Maar verder maakt het niet uit.
Mijn broer bijvoorbeeld, Nederlands uiterlijk 180cm lang, kalend, beetje een buikje, samen met een Chinees meisje, 160cm lang, vol bruin haar, ziet er goed uit.
Uiterlijk zien ze er zo verschillend uit als maar kan, maar als 'plaatje' passen ze goed bij elkaar.

Nee, uiterlijk doet er niet toe.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, al vind ik wel dat een jongen groter moet zijn dan het meisje. ja, het klinkt debiel, maar dat komt misschien ook dat ik vroeger groot was en kleinere vriendjes had en zij waren niks. en nu ben ik juist een van de kleinsten en heb een grotere vriend
Oud 25-02-2005, 16:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Olafant schreef op 25-02-2005 @ 17:55 :
Als 2 mensen het 'inhoudelijk' goed met elkaar kunnen vinden, vormen de meesten bijna automatisch samen al 'qua uiterlijk' een goed plaatje, omdat je aan ze kan zien dat ze zich op hun gemak voelen bij elkaar.
Op zo'n manier vind ik wel dat je qua uiterlijk bij elkaar kan horen en dat het goed is als dat zo is.

Maar verder maakt het niet uit.
Mijn broer bijvoorbeeld, Nederlands uiterlijk 180cm lang, kalend, beetje een buikje, samen met een Chinees meisje, 160cm lang, vol bruin haar, ziet er goed uit.
Uiterlijk zien ze er zo verschillend uit als maar kan, maar als 'plaatje' passen ze goed bij elkaar.

Nee, uiterlijk doet er niet toe.
My thoughts exactly.
Oud 25-02-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 25-02-2005 @ 17:56 :
nee, al vind ik wel dat een jongen groter moet zijn dan het meisje. ja, het klinkt debiel, maar dat komt misschien ook dat ik vroeger groot was en kleinere vriendjes had en zij waren niks. en nu ben ik juist een van de kleinsten en heb een grotere vriend
Ik vind grote meiden over het algemeen een beetje 'afstotend'. Alsof er een soort concurentie is, om het zo maar te noemen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
zuster schreef op 25-02-2005 @ 16:45 :
Nee.
Oud 25-02-2005, 21:58
yapo
yapo is offline
nee, mensen passen bij elkaar omdat ze op elkaars karakter vallen. Maar door hun karakter kiesen stelletjes vaak wel een zelfde soort stijl, dus in principe lijken ze dan ook weer op elkaar, maar dat hoeft niet per definitie zo te zijn.
Oud 25-02-2005, 22:07
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Nee, ik vind het er juist leuk uitzien als twee heel verschillende mensen een stelletje vormen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:21
Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind niet dat uiterlijk er toe doet. Het gaat erom dat ze gelukkig zijn met elkaar en dat ook uitstralen. Of de één nou heel knap is en de ander heel lelijk, het zij zo, dat veranderd niets aan hun gevoelens voor elkaar.

Citaat:
Ik vind het er juist leuk uitzien als twee heel verschillende mensen een stelletje vormen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:27
Verwijderd
Lelijke en mooie mensen samen is natuurlijk geen gezicht.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 00:27 :
Lelijke en mooie mensen samen is natuurlijk geen gezicht.
Zoals een goede vriendin van me, die echt, laten we het maar gewoon plat zeggen, superlekker is -nee, dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van m'n vrienden en de talloze jongens die achter haar kont aanlopen- en haar überlelijke vriendje -wederom niet alleen mijn mening-.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:39
Verwijderd
Tuurlijk moet je bij elkaar passen, je moet elkaar mooi vinden, het goed met elkaar kunnen vinden, enz. Maar dan gaat het erom wat je er samen van vindt en niet wat de rest van de wereld ervan vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:34 :
Zoals een goede vriendin van me, die echt, laten we het maar gewoon plat zeggen, superlekker is -nee, dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van m'n vrienden en de talloze jongens die achter haar kont aanlopen- en haar überlelijke vriendje -wederom niet alleen mijn mening-.
What a waste.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 00:43 :
What a waste.
Oh man, je moest eens wéten.. Precies de juiste 'maten' en 'verhoudingen', mooi gezichtje. En dan zo'n vriendje. En dat is al de tweede keer.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:47 :
Oh man, je moest eens wéten.. Precies de juiste 'maten' en 'verhoudingen', mooi gezichtje. En dan zo'n vriendje. En dat is al de tweede keer.
Het jammere is gewoon dat uit zo'n mooie meid en zo'n lelijke knul dus hooguit een heel gemiddeld kind komt, zodat in principe de mooie mensen uitsterven als er teveel lelijkerds met mooierds voortplanten
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 01:07
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 01:35 :
Het jammere is gewoon dat uit zo'n mooie meid en zo'n lelijke knul dus hooguit een heel gemiddeld kind komt, zodat in principe de mooie mensen uitsterven als er teveel lelijkerds met mooierds voortplanten
Alleen domme mooie mensen gaan voor de lelijkerds, de slimme mooie mensen zoeken andere mooie mensen op. Hierdoor zijn in de toekomst alle mooie mensen ook slim en dat is dan weer mooi.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 26-02-2005 @ 02:07 :
Alleen domme mooie mensen gaan voor de lelijkerds, de slimme mooie mensen zoeken andere mooie mensen op. Hierdoor zijn in de toekomst alle mooie mensen ook slim en dat is dan weer mooi.
Nou, geloof me vrij dat zij, die nu in 5 vwo zit en het vwo+ succesvol heeft doorlopen, allesbehalve dom is.

Nare Man, goede theorie had je daar.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:17
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:23
Verwijderd
Nee, waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:25
Verwijderd
Ik denk niet dat mijn vriend en ik op elkaar lijken (uiterlijk). Qua uiterlijk zijn we echt heel anders. Ik heb alles goed in proportie zeg maar, m'n neus is niet te groot, niet te klein etc. Hij is echt het tegenover gestelde; hij heeft niets in proportie. Rare kleine oogjes, een enorme neus, dikke lippen, een enorme baard... Ghehe, nee, we lijken echt niet op elkaar.

Maar qua innerlijk lijken we wel op elkaar. We hebben misschien niet precies dezelfde mening, maar dat is natuurlijk niet erg. We begrijpen elkaar en qua karakter liggen we ook wel dicht bij elkaar. Hij is alleen helemaal niet verlegen, en ik wel een beetje...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:26
snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:38
shibby almighty
shibby almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 25-02-2005 @ 23:07 :
Nee, ik vind het er juist leuk uitzien als twee heel verschillende mensen een stelletje vormen.
Oud 26-02-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Olafant schreef op 25-02-2005 @ 17:58 :
Ik vind grote meiden over het algemeen een beetje 'afstotend'. Alsof er een soort concurentie is, om het zo maar te noemen.
Ik vind een kleine jongen.. Ik weet niet.. Maar dan voel ik me (klinkt stom ) meteen zo ouder .. Ik wil lekker weg kunnen kruipen, lekker beschermd en veilig..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2005, 13:52
yapo
yapo is offline
jah, kheb ook liever een wat kleiner meiske, hoofdje tegen m'n borst en lekker op de bank liggen
Oud 26-02-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2005 @ 00:34 :
Maar ja voor haar is dat natuurlijk wel de mooiste en leukste jongen, en krijgen ze de mooiste en leukste kinderen samen, dus wat maakt het uit.

Verder is mooi zijn gelukkig heeel subjectief en zal het ook niet snel uitsterven.

Ontopic. Ik vind dat je wel een beetje bij elkaar moet passen. Maar ja ik en mijn vriend zijn daar dan mss weer niet een standaard voorbeeld van, want mijn vriend is redelijk klein, mwah zolang we blij met elkaar zijn .
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 01:35 :
Hahahaha! Echt weer iets voor jou om het zo te benoemen <3 haha

Ik vind het ook wel grappig als je stelletjes ziet die helemaal niet bij elkaar passen qua uiterlijk of uitstraling, ik erger me eerder aan van die "perfecte" stelletjes die qua kleding helemaal op elkaar afgestemd lijken te zijn en dan ook nog zo innig op straat hun liefde tentoonspreiden, bahhhhh!
Verder heb ik wel een soort theorie over dat je niet met iemand kunt daten die veel knapper is dan jij bent bladibla, maar hoe ouder ik word, hoe achterhaalder ik dat eigenlijk vind..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 17:17
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
een jongen mag natuurlijk niet mooier zijn dan ik ben he..

nee, over het algemeen maakt het me geen donder uit of mensen me wel bij hem vinden passen, zo lang ik vind dat hij bij me past en ik hem mooi vind is het prima. Nu zijn mijn zus en haar vriend wel zo vreselijk mooi samen dat ik er af en toe misselijk van word
Oud 26-02-2005, 17:37
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Nee.
Zij zullen hun redenen hebben waarom ze bij elkaar zijn. Of wij dat nu kunnen zien of niet.
Oud 26-02-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-02-2005 @ 14:47 :
Ik vind een kleine jongen.. Ik weet niet.. Maar dan voel ik me (klinkt stom ) meteen zo ouder .. Ik wil lekker weg kunnen kruipen, lekker beschermd en veilig..
Inderdaad, je hoort een meisje goed vast te kunnen houden en 'om d'r heen kunnen staan', alsof het allemaal bijna beschermend is.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:15
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Helemaal mee eens. Anders lijkt het een beetje of je aan het moederen bent

voor de rest maakt het idd niet uit of je qua uiterlijk bij elkaar past. Zolang je je idd maar goed bij elkaar voelt, ziet het voor de rest denk ik ook goed uit.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 21:52
alpha
alpha is offline
je wilt wel een mooi plaatje, maar dat mooie plaatje krijg je alleen met mooie mensen. (vind ik) maar dan: wat is mooi??
verder hoeft het niet qua uiterlijk bij elkaar te passen. oke, qua stijl wel redelijk maar verder toch niet? Ik hoef niet met de mannelijke vorm van mijzelf rond te lopen
Oud 27-02-2005, 00:50
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 26-02-2005 @ 18:09 :
Hahahaha! Echt weer iets voor jou om het zo te benoemen <3 haha
Tuurlijk, jij kent me onderhand toch wel een beetje, ik mag graag uitlokken wat dat soort dingen betreft
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 03:03
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 26-02-2005 @ 18:09 :
:
Verder heb ik wel een soort theorie over dat je niet met iemand kunt daten die veel knapper is dan jij bent bladibla,
Maak je daarbij een onderscheid tussen een man en een vrouw?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 10:46
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nee.
Oud 27-02-2005, 12:23
leucomelas
leucomelas is offline
qua uiterlijk passen we goed bij elkaar... alletwee dreads, beetje wijde kleding en wat piercngs. qua innerlijk verschillen we nogal, hij gaat heel relax door het leven terwijl ik me zorgen maak om alles. hij ziet wel wat zijn toekomst hem brengt en ik schiet helemaal in de stress als ik niet een soort van een plan heb...
Oud 27-02-2005, 12:41
Sparkle.
Sparkle. is offline
Nee.
Hoewel het wel een stuk makkelijker voor de buitenwereld is, wanneer jullie perfect bij elkaar passen.

Maar zo ben ik meer "netjes" en is mijn (ex?)vriend juist een stuk alternatiever. (lang haar, rock enz.)
We zien er als plaatje samen niet uit haha, maar dat vind ik juist zo leuk! Stiekem is het ook wel leuk om de buitenwereld te "shockeren"
Maar qua innerlijk zijn we wel redelijk op een niveau.
Oud 27-02-2005, 12:54
yapo
yapo is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 27-02-2005 @ 13:41 :
Nee.
Hoewel het wel een stuk makkelijker voor de buitenwereld is, wanneer jullie perfect bij elkaar passen.

Maar zo ben ik meer "netjes" en is mijn (ex?)vriend juist een stuk alternatiever. (lang haar, rock enz.)
We zien er als plaatje samen niet uit haha, maar dat vind ik juist zo leuk! Stiekem is het ook wel leuk om de buitenwereld te "shockeren"
Maar qua innerlijk zijn we wel redelijk op een niveau.
wat de buitenwereld vind moet van geen enkele belang zijn. Mijn ex is 7 en een half jaar jonger dan ik en het kon ons niets schelen wat men daarvan vond, wij vonden het goed.
Oud 27-02-2005, 13:00
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
yapo schreef op 27-02-2005 @ 13:54 :
wat de buitenwereld vind moet van geen enkele belang zijn. Mijn ex is 7 en een half jaar jonger dan ik en het kon ons niets schelen wat men daarvan vond, wij vonden het goed.
Dat zeg ik ook niet
Ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer jij denkt dat je relatie goed zit, dat je er voor moet gaan, ongeacht wat de buitenwereld er van denkt.
Maar het is alleen makkelijker voor jou en je partner, wanneer de buiterwereld de relatie meteen accepteert.
Oud 27-02-2005, 13:07
Multilot
Multilot is offline
man moet langer zijn, voor de rest maakt het me vrij weinig uit...

In de showbizzwereld zie je trouwens wel vaak van die lelijke mannetjes met topmodellen als vrouw. (was laatst een documentaire van op MTV) die plaatjes zagen er echt niet uit!
Oud 27-02-2005, 13:28
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
vind ik ook..kzag een keer in de super een vrouw van 1.90 en een man van 1.60 bij elkaar lopen..of het een stelletje was weet ik niet maar ik weet wel dat het er niet uitzag....wat natuurlijk niet wil zeggen dat zon relatie niet kan (A)
Oud 27-02-2005, 13:45
esprit-chick
esprit-chick is offline
nee vind ik echt onzin,

ik ben zelf best ijdel en hou gewoon van mode en mack up eb alles wat maar meisjesachtig is, maar een jongen moet juist stoer zijn en mag er niet om geven

ik heb nu een week een vriend en hij voldoet wel aan de eisen , we kennen elkaar van werk en toe onze collegae t hoorde dat wij iets hadden, reageerden ze ook opperverbaast

die gaan duidelijk ook alleen op t uiterlijk af
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:27
yapo
yapo is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 27-02-2005 @ 14:00 :
Dat zeg ik ook niet
Ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer jij denkt dat je relatie goed zit, dat je er voor moet gaan, ongeacht wat de buitenwereld er van denkt.
Maar het is alleen makkelijker voor jou en je partner, wanneer de buitenwereld de relatie meteen accepteert.
klopt, maar 't belangrijkste is denk ik dat je vrienden het accepteren, anders raak je geïsoleerd en dat werkt denk ik niet.
Oud 27-02-2005, 17:37
waves
waves is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 26-02-2005 @ 00:21 :
Ik vind niet dat uiterlijk er toe doet. Het gaat erom dat ze gelukkig zijn met elkaar en dat ook uitstralen. Of de één nou heel knap is en de ander heel lelijk, het zij zo, dat veranderd niets aan hun gevoelens voor elkaar.
Oud 27-02-2005, 17:47
idontcare
idontcare is offline
ik vind alleen dat de jongen langer moet zijn dan het meisje. dat is het enige
Oud 27-02-2005, 17:55
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Olafant schreef op 25-02-2005 @ 17:55 :
Helemaal mee eens! .
Al is het gewoon leuk als je als man net ff iets groter bent .
Oud 27-02-2005, 19:57
Sade
Sade is offline
Het hoeft natuurlijk niet. Ik vind het vaak wel leuk om te zien hoe de meest totaal verschillende mensen elkaar gevonden hebben.
Maar zelf wil ik graag wel het mooie plaatje, op de een of andere manier. Dus dat mijn vriend en ik mooi bij elkaar 'passen'. Ik zou bij wijze van spreken nooit een heel bleek vriendje met sproeten en rood haar kunnen hebben. Hoe stom het ook klinkt.
Oud 27-02-2005, 20:36
Verwijderd
Hij is ongeveer 1.90, ik 1.60. Nou en.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 25-02-2005 @ 17:56 :
ja daar sluit ik me bij aan, alleen al het als meisje voor overmoeten buigen met zoenen lijkt me vreselijk.
Maar voor de rest, als je maar innerlijk een beetje overeenkomende interesses hebt. Dan meot het wel lukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten