Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nare Man, goede theorie had je daar. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat mijn vriend en ik op elkaar lijken (uiterlijk). Qua uiterlijk zijn we echt heel anders. Ik heb alles goed in proportie zeg maar, m'n neus is niet te groot, niet te klein etc. Hij is echt het tegenover gestelde; hij heeft niets in proportie. Rare kleine oogjes, een enorme neus, dikke lippen, een enorme baard... Ghehe, nee, we lijken echt niet op elkaar.
Maar qua innerlijk lijken we wel op elkaar. We hebben misschien niet precies dezelfde mening, maar dat is natuurlijk niet erg. We begrijpen elkaar en qua karakter liggen we ook wel dicht bij elkaar. Hij is alleen helemaal niet verlegen, en ik wel een beetje... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is mooi zijn gelukkig heeel subjectief en zal het ook niet snel uitsterven. Ontopic. Ik vind dat je wel een beetje bij elkaar moet passen. Maar ja ik en mijn vriend zijn daar dan mss weer niet een standaard voorbeeld van, want mijn vriend is redelijk klein, mwah zolang we blij met elkaar zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het ook wel grappig als je stelletjes ziet die helemaal niet bij elkaar passen qua uiterlijk of uitstraling, ik erger me eerder aan van die "perfecte" stelletjes die qua kleding helemaal op elkaar afgestemd lijken te zijn en dan ook nog zo innig op straat hun liefde tentoonspreiden, bahhhhh! ![]() Verder heb ik wel een soort theorie over dat je niet met iemand kunt daten die veel knapper is dan jij bent bladibla, maar hoe ouder ik word, hoe achterhaalder ik dat eigenlijk vind.. |
![]() |
|
een jongen mag natuurlijk niet mooier zijn dan ik ben he..
![]() nee, over het algemeen maakt het me geen donder uit of mensen me wel bij hem vinden passen, zo lang ik vind dat hij bij me past en ik hem mooi vind is het prima. Nu zijn mijn zus en haar vriend wel zo vreselijk mooi samen dat ik er af en toe misselijk van word ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() voor de rest maakt het idd niet uit of je qua uiterlijk bij elkaar past. Zolang je je idd maar goed bij elkaar voelt, ziet het voor de rest denk ik ook goed uit. |
![]() |
|
je wilt wel een mooi plaatje, maar dat mooie plaatje krijg je alleen met mooie mensen. (vind ik) maar dan: wat is mooi??
verder hoeft het niet qua uiterlijk bij elkaar te passen. oke, qua stijl wel redelijk maar verder toch niet? Ik hoef niet met de mannelijke vorm van mijzelf rond te lopen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
qua uiterlijk passen we goed bij elkaar... alletwee dreads, beetje wijde kleding en wat piercngs. qua innerlijk verschillen we nogal, hij gaat heel relax door het leven terwijl ik me zorgen maak om alles. hij ziet wel wat zijn toekomst hem brengt en ik schiet helemaal in de stress als ik niet een soort van een plan heb...
|
Nee.
Hoewel het wel een stuk makkelijker voor de buitenwereld is, wanneer jullie perfect bij elkaar passen. Maar zo ben ik meer "netjes" en is mijn (ex?)vriend juist een stuk alternatiever. (lang haar, rock enz.) We zien er als plaatje samen niet uit haha, maar dat vind ik juist zo leuk! Stiekem is het ook wel leuk om de buitenwereld te "shockeren" ![]() ![]() Maar qua innerlijk zijn we wel redelijk op een niveau.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer jij denkt dat je relatie goed zit, dat je er voor moet gaan, ongeacht wat de buitenwereld er van denkt. Maar het is alleen makkelijker voor jou en je partner, wanneer de buiterwereld de relatie meteen accepteert.
||
Citaat:
|
nee vind ik echt onzin,
ik ben zelf best ijdel en hou gewoon van mode en mack up eb alles wat maar meisjesachtig is, maar een jongen moet juist stoer zijn en mag er niet om geven ik heb nu een week een vriend en hij voldoet wel aan de eisen ![]() die gaan duidelijk ook alleen op t uiterlijk af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Al is het gewoon leuk als je als man net ff iets groter bent ![]()
|
Het hoeft natuurlijk niet. Ik vind het vaak wel leuk om te zien hoe de meest totaal verschillende mensen elkaar gevonden hebben.
Maar zelf wil ik graag wel het mooie plaatje, op de een of andere manier. Dus dat mijn vriend en ik mooi bij elkaar 'passen'. Ik zou bij wijze van spreken nooit een heel bleek vriendje met sproeten en rood haar kunnen hebben. Hoe stom het ook klinkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar voor de rest, als je maar innerlijk een beetje overeenkomende interesses hebt. Dan meot het wel lukken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik nou goed bij haar ouders over komen (of in ieder geval NIET negatief)? Verwijderd | 8 | 10-11-2013 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Iedereen zegt dat we bij elkaar passen, behalve zij... Morgott | 4 | 28-04-2011 17:33 | |
Liefde & Relatie |
horen conflicten er nu eenmaal bij? TisKicking | 22 | 03-02-2006 11:11 | |
Liefde & Relatie |
Het zou wel goed passen bij... Mariekje* | 17 | 21-09-2004 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar passen? MV | 34 | 05-04-2004 17:39 | |
Liefde & Relatie |
Weten dat je bij elkaar past pepe | 2 | 03-03-2002 12:58 |