Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sowieso kijken:
Garden State Im Juli Yeopgijeogin geunyeo - My Sassy Girl Los Amantes del Círculo Polar Nae meorisokui jiwoogae - A Moment to Remember La fille sur le pont Walk the Line Deze kon ik zelf ook (erg) waarderen, maar sommige kerels vinden het wellicht te romantisch: Before Sunrise Before Sunset Keulraesik - Classic Love Actually Nae yeojachingureul sogae habnida - Windstruck Parang-juuibo - My Girl and I Yeonae soseol - Lover's Concerto en in mindere mate Elizabethtown Films waarin vooral relatieproblemen centraal staan: Closer The Last Kiss Fa yeung nin wa Romantische films waarin de romance niet centraal staat (Ja!): Abre los ojos - Open Your Eyes / Vanilla Sky The Illusionist En films die al genoemd zijn maar die ik nog een keer wil noemen: Eternal Sunshine of the Spotless Mind Lost in Translation Bin-Jip - 3-Iron High Fidelity moet ik ook maar eens gaan kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moest ook even denken aan Moulin Rouge, maar ik vraag me af of je daar veel mannen blij mee maakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Film om thuis te kijken met je vriend... ikke133 | 41 | 05-04-2011 20:37 | |
Films, TV & Radio |
Welke film zou jij huren met je vriendin? enzof60 | 50 | 29-08-2003 13:38 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 09:02 | |
Films, TV & Radio |
2 weeks notice miro | 18 | 25-02-2003 10:05 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |