![]() |
|
Ik wilde net ff een account aanmaken bij windows live.. als vervanging van mn hotmailadres. Alleen als je je nu aanmeldt detecteert dat ding op de een of andere manier dat ik uit Nederland kom en geeft die als enige optie @live.nl, terwijl ik graag @live.com wil hebben... Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? Of op een directe link naar de amerikaanse versie?
Het gaat om deze site waar je alleen @live.nl kunt kiezen: https://signup.live.com/newuser.aspx...ollrs=04&lic=1 (Bij google hebben ze ook zoiets, dat je alleen maar zoekt in nederlandse sites etc.. maar hier kun je gewoon bij opties kiezen dat ie gewoon de standaard google gebruikt om het zo te zeggen)
|
![]() |
|
Doe het volgende:
Tja, zelf kon ik niet eerder met het antwoord komen, omdat ik te lui was om ff zelf te zoeken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En verder wat Roos zegt.
|
Voor .nl kan je bij liveside terecht, daar staan ook een aantal tips om een live.com te kunnen bemachtigen.
Offtopic: En anders kan je nog altijd een google-account koppelen aan een live-id, zodat je met je googleaccount in kan loggen op msn. Zelf vind ik de extra functies/opties wat je bij een googleaccount krijgt (gmail, igoogle, persoonlijke maps, enz) veel leuker/beter/intressanter dan een wat je bij een hotmail/live account krijgt
Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 07:09. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vertel in dit topic over dingen waar jij om lol'de. #2 Sherlock | 500 | 12-02-2010 19:11 |