Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2007, 19:35
Zindagi
Zindagi is offline
Hey mensen,
Sinds vrijdag heb ik een nieuw mobieltje gekocht, Nokia N73 dus.
Maar ik snap een paar dingen niet, ik dacht misschien kunnen jullie mij wel helpen

Ten eerste, wanneer ik een plaatje als achtergrond wil instellen (volledige scherm) lukt het niet. Het plaatje komt voor een gedeelte te voorschijn. het ligt niet aan het plaatje, want op andere mobiels kun je het wel op een volledig scherm krijgen (als achtergrond dus)

Tweede: tegenwoordig kun je veel bewegende plaatjes (animatie-plaatjes) als achtergrond gebruiken dan horen ze ook te bewegen..maar bij dit mobieltje lukt het niet

Kan iemand mijn hier mee helpen? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest

Bij voorbaat dank,

Groeten

Zindagi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2007, 21:43
Joh@n
Joh@n is offline
Eerste; voor zover ik het kon vinden:

Q: Hoe zorg ik voor een volledig vullende achtergrond foto?
A: Als je een wallpaper neemt is deze alleen voor het midden. Wil je een schermvullende wallpaper dan moet je een thema maken.

Tweede:

Geen idee
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:02
Verwijderd
De Nokia N-series (ik heb zelf de allernieuwste, de N76) ondersteunt geen animated wallpaper, BEHALVE als je third-party software gebruikt. Dan kun je deze (en o.a. screensavers) instellen, enig nadeel geloof ik is dat je garantie niet meer geldig is als je software gebruikt anders dan de door Nokia ondersteunde software (meer info, lees de voorwaarden).

Voor de third-party software voor je N73, gewoon even googlen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:43
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Ten eerste, wanneer ik een plaatje als achtergrond wil instellen (volledige scherm) lukt het niet. Het plaatje komt voor een gedeelte te voorschijn. het ligt niet aan het plaatje, want op andere mobiels kun je het wel op een volledig scherm krijgen (als achtergrond dus)
active standby uitzetten.

en anders kan het niet
Oud 15-08-2007, 22:40
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Zao schreef op 13-08-2007 @ 19:02 :
De Nokia N-series (ik heb zelf de allernieuwste, de N76) ondersteunt geen animated wallpaper, BEHALVE als je third-party software gebruikt. Dan kun je deze (en o.a. screensavers) instellen, enig nadeel geloof ik is dat je garantie niet meer geldig is als je software gebruikt anders dan de door Nokia ondersteunde software (meer info, lees de voorwaarden).

Voor de third-party software voor je N73, gewoon even googlen.
Bij mij bewegen alleen/wel de standaard animaties (N72)

En die foto:
Ik heb een aantal foto's en die pakt hij wél groot (active standby staat aan) en één foto pakt hij dus niet goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten