Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2007, 20:29
~karlyn~
~karlyn~ is offline
Hoi..

paar maand geleden heb ik een jongen leren kennen bij een feest. Had aardig wat drank op, en mee gezoend. Later kwam ik erachter dat hij 2 jaar jonger is als mij! En het is de collega van een goede vriendin van me.

De volgende dag hebben we in mijn tent hele poos heel gezellig liggen praten. En weer gezoend.

Nu ben ik 2 weken alleen thuis, en wil hij vanavond nog wel even langskomen, gewoon voor de gezelligheid.
En vertelde gisteren dat ik het best eng vondt om alleen te slapen. Dus hij wilde ook wel blijven slapen vannacht.

Nou weet ik dus echt niet meer of ik het nou wil!
Ene kant vindt ik hem een schat van een jongen, maar andere kant denk ik; hijs 2 jaar jonger!

HELP!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2007, 20:36
luchtballon
luchtballon is offline
wat maakt de leeftijd uit als het klikt? het is niet de standaard dat de jongen jonger is, nou en?
Gewoon gezellig hebben en kijken wat er van komt
Oud 07-08-2007, 20:41
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn oma was 4 jaar ouder dan mijn opa en die zijn ruim 50 jaar getrouwd geweest. Wat is het probleem?
Oud 07-08-2007, 20:43
Boebsie
Boebsie is offline
Laat je gevoel spreken, niet je verstand. Kom op nou 16-18 kan prima en jonge blaadjes zijn tegenwoordig in bij de vrouwtjes.

Shaven die handel en gaan met de banaan!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 20:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn ex is ook 2,5 jaar jonger. Toen ik hem leerde kennen was ik bijna 20 en hij 17. Het kan best hoor, mits hij zich natuurlijk niet als een kleuter gedraagt. (Wat bij mijn ex wel het geval was).
Oud 07-08-2007, 21:02
Verwijderd
Boeie, als ie leuk en aantrekkelijk is?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:25
Verwijderd
Mijn oma was 5 jaar ouder dan mijn opa en die zijn ook altijd heel gelukkig getrouwd geweest.
En verder, wat de rest al zegt. Het gaat niet om de leeftijd, maar om wat jullie voor elkaar voelen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:40
Qimm
Qimm is offline
Oh noes!
Oud 07-08-2007, 22:50
Vice
Vice is offline
Dat je je daar druk om maakt.
Oud 07-08-2007, 22:59
~karlyn~
~karlyn~ is offline
ja maak me er inderdaad druk over,
gewoon de reacties van iedereen, maakt me toch wel onzeker erover..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:04
Anika
Citaat:
~karlyn~ schreef op 07-08-2007 @ 23:59 :
Ik vraag me af of je vervelende reacties gaat krijgen, zo raar is het toch helemaal niet? Daarnaast is je omgeving er zo aan gewend, na een tijdje hoor je er niks meer over.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de reacties tot nu toe alleen maar positief hoor, waar voel je je dan onzeker over?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:09
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
~karlyn~ schreef op 07-08-2007 @ 21:29 :
hij is jonger
'tis maar pas een probleem als één van jullie beiden er één van maakt
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:56
Magican
Magican is offline
Je klinkt als die hoer van een 'ex' van me die zei dat ze een 'zwak' voor me had, maar later toch besloot dat het leeftijdsverschil (een jaar) toch te groot was.
Oud 08-08-2007, 00:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-08-2007 @ 00:56 :
Je klinkt als die hoer van een 'ex' van me die zei dat ze een 'zwak' voor me had, maar later toch besloot dat het leeftijdsverschil (een jaar) toch te groot was.
Als je gedrag irl hetzelfde is als hier begrijp ik dat best. Jongens zijn nou eenmaal later volwassen en dat ene jaartje kan dus best veel uitmaken.
Oud 08-08-2007, 00:30
Magican
Magican is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2007 @ 01:24 :
Als je gedrag irl hetzelfde is als hier begrijp ik dat best. Jongens zijn nou eenmaal later volwassen en dat ene jaartje kan dus best veel uitmaken.
Goh, datzelfde gedrag waar ze een zwak voor had.
Oud 08-08-2007, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, je zal reacties krijgen. Sommige zullen misschien wat lacherig zijn ofzo. Maar is dat een reden om niet aan een relatie te beginnen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 09:35
Verwijderd
OH MIJN GOD WEL TWÉÉÉÉ JAAR???!!???

Waar maak je je druk om .
Reacties van mensen? Kom nou. Mensen reageren misschien twee seconden verbaasd omdat ze het niet hadden verwacht, maar ik mag hopen dat je daar toch wel mee om kunt gaan.

Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 09:38.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 09:37
Verwijderd
Je doet alsof de wereld vergaat

Als je hem echt leuk vind dan trek je je toch geen fck aan van die 2 jaartjes?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 10:06
I C U
I C U is offline
Ah joh, voel je niets van.

Weetje, als jij er geen last van hebt, is er niets aan de hand. Wat anderen er van zeggen... Ach, iedereen heeft altijd wel wat te zeuren, je kan niet overal rekening mee houden. Zie eerst maar hoever het komt, dan merk je het wel. Sowieso, zou het niet retezonde zijn om iets moois te laten lopen omdat je bang bent voor de reacties van anderen die waarschijnlijk toch wel mee zullen vallen?

Trouwens, ik begin ook een crush te krijgen voor iemand die een jaar jonger is dan ik, en eerlijk gezegd maakt het me niet uit wat wie dan ook er van denkt
Oud 08-08-2007, 14:35
Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind jongere jongens (en dan gaat het om 3 jaar jonger ofzo, 20 jaar vind ik echt het minimum) ook soms leuk, ik denk iets van 'gemiste jeugd' ofzo Denk dat ik het me niet zou aantrekken als ik hem echt leuk vind en als ie matuur genoeg is.
Oud 08-08-2007, 14:38
Verwijderd
Dat je onthoofd mag worden voor de dingen die jij met jongere jongetjes uitspookt!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 15:20
snoopy
snoopy is offline
Mijn vriend is ook bijna 1,5 jaar jonger. Geen probleem.
Wel vind ik 16 en 18 een redelijk groot verschil, maar who cares?
Oud 08-08-2007, 16:30
charley
charley is offline
voel je je er niet goed bij ? dan moet je niet doen simpel as that.

verder doet me dit denken aan mezelf toen ik 16 was en een meid in een discotheek had leren kennen ok gezoend en we kwamen er achter dat ,mevrouw 24 was en zij kwam er achter dat ik 16 was ,

achja kwam blijkbaar volwassen over en vond haar er jong uit zien voor haar leeftijd .

verder zijn we nog een weekje uitgaan naar wat feesten vond het de mooiste tijd van me leven ,

heb ik er spijt van? nee absoluut niet.

probeer het gewoon , voelt het alsnog dan niet goed dan zet je er een punt achter.

ps: hij komt waarschijnlijk dan bij je slapen , in veel culturen betekend dat niet gelijk het bed delen met elkaar dus leg je zelf regels of plichten op maar geniet!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 17:14
Verwijderd
Ik zou eerder een probleem maken van je spelling.

"Ik ... vondt" ?

"Ik vindt"?

"Als mij"?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2007, 18:08
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
mijn vriend is ook 2 jaar jonger, boeiend.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 18:56
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
~karlyn~ schreef op 07-08-2007 @ 21:29 :
Hoi..

paar maand geleden heb ik een jongen leren kennen bij een feest. Had aardig wat drank op, en mee gezoend. Later kwam ik erachter dat hij 2 jaar jonger is als mij! En het is de collega van een goede vriendin van me.

De volgende dag hebben we in mijn tent hele poos heel gezellig liggen praten. En weer gezoend.

Nu ben ik 2 weken alleen thuis, en wil hij vanavond nog wel even langskomen, gewoon voor de gezelligheid.
En vertelde gisteren dat ik het best eng vondt om alleen te slapen. Dus hij wilde ook wel blijven slapen vannacht.

Nou weet ik dus echt niet meer of ik het nou wil!
Ene kant vindt ik hem een schat van een jongen, maar andere kant denk ik; hijs 2 jaar jonger!

HELP!
wat als hij ouder was, is dan wel okay?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 20:01
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nou, eh, niks met die gast beginnen. Hij is duidelijk veel te volwassen voor je spelling.
Oud 08-08-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2007 @ 01:24 :
Eerder met seks beginnen en zich vroeger opdoffen is niet hetzelfde als 'eerder volwassen zijn' (wat dat overigens ook maar moge inhouden).
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2007 @ 21:42 :
Eerder met seks beginnen en zich vroeger opdoffen is niet hetzelfde als 'eerder volwassen zijn' (wat dat overigens ook maar moge inhouden).
2 jaar eerder beginnen met de puberteit -en dus twee jaar voorlopen qua ontwikkeling- scheelt echter wel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 13:08
Malossi
Malossi is offline
Hmm, maakt het wat uit?
Mijn vriendin is ook 2 jaar ouder dan ik, en dat gaat ook hartstikke goed...
Hangt er ook een beetje van af hoe iemand zich gedraagt natuurlijk... Waarschijnlijk heeft hij een vrij hoge opleiding en komt hij dus intelligent/volwassen over ...(hij voelt/gedraagt zich volwassener dan dat z'n leeftijdgenoten).
Vind jou nu echt zo'n stereotiep van: Jongen MOET ouder zijn...
Komt door de natuur, meisjes zijn eerder volwassen dan jongens, ze krijgen borsten, raken ongesteld en worden dan volwassen, in de periode dat jongens nog geen borsthaar hebben, 1 gespierd armpje van het rukken aan zn piemeltje zonder haar en nog een piepstemmetje hebben. Maar als deze jongen gewoon serieus op jou overkomt, en geen piepstemmetje, 1 gespierd armpje en borsthaar heeft... Gewoon voor gaan!
Oud 09-08-2007, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 07-08-2007 @ 21:43 :

Shaven die handel en gaan met de banaan!
Tering.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 18:25
Verwijderd
Als het goed voelt, gewoon doen.

Ik begrijp best dat het raar voor je voelt en het kan ook zo zijn dat de kans kleiner is dat er een serieuze relatie uit voortkomt.

Maar ach, is dat dan per se iets wat moet gebeuren? Je kan er ook van genieten zolang het duurt en er gewoon iets leuks van maken. Met iemand van 16 mag je ook gewoon seks hebben, weinig aan de hand.

Have fun
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 18:28
***ailá***
***ailá*** is offline
lekker boeiend. Ik ben 20, hij 18 en we vinden elkaar gwn leuk
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 18:38
Verwijderd
wat de rest al zegt: als t goed doet gewoon doen. Laat een stom iets als leeftijd t niet verpesten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 21:06
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
If there's grass on the field, keep playing.
Oud 09-08-2007, 21:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2007 @ 21:42 :
Oh daar ben ik 't mee eens hoor. Maar in 't algemeen zijn meisjes toch iets sneller. Staat in de biologieboeken, dus dan zal 't wel zo zijn. (Geweldige redenatie, ik weet 't.)
Wrs gaat het hier voornamelijk om lichamelijke volwassenheid, maar aangezien het brein ook lichamelijk is ging ik er van uit dat het puberale denken bij dames ook wat eerder stopt.

Maar je hebt 't over eerder met seks beginnen. Beginnen jongens dan later met seks? Nee toch. Wrs zijn de 13 jarige domme breezah hoertjes toch iets volwassener dan de 13 jarige domme breezah pimpjes.
Oud 09-08-2007, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-08-2007 @ 22:23 :
Wrs gaat het hier voornamelijk om lichamelijke volwassenheid, maar aangezien het brein ook lichamelijk is ging ik er van uit dat het puberale denken bij dames ook wat eerder stopt.
Daar ben ik het niet mee eens. Meisjes maken volgens mij veel meer hormonale veranderingen door dan jongens, waardoor jongens juist stabieler zijn en zich in een wat rechtere lijn ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 17:46
Verwijderd
Mijn neef heeft ook een vriendin van 3 jaar ouder. Nouja, jammer dan. Ze zijn gelukkig, daar gaat het toch om?

Gezeur over leeftijden altijd.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-08-2007 @ 22:23 :
Beginnen jongens dan later met seks?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 17:53
Lorelei
Lorelei is offline

@topicstarter: Als je m niet eens leuk genoeg vindt om 2 jaar leeftijdsverschil aan te kunnen, moet je het vooral niet doen.
Oud 12-08-2007, 22:48
Bruut
Bruut is offline
2 jaar omg!

Boeit lekker veel
Oud 13-08-2007, 10:04
Verwijderd
Jongens beginnen wel later met seks trouwens, eerste keer is ongeveer een jaar later dan bij meisjes.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:34
Verwijderd
Ik wil nu best wel weten hoe het met die jongen afgelopen is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten