![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterker nog, in de bijsluiter van mijn pil (Cilest) staat dat de bloeding (die op menstruatie lijkt) ook helemaal uit kan blijven in een stopweek. |
![]() |
|
Ik heb hier de laatste maanden ook vaak last van.
Ben ruim een half jaar overgestapt op een lichtere pil en daarna een aantal kilo's afgevallen, en dacht dat het daardoor kwam. Maar ik ben ondertussen dus al weer ruim een half jaar aan die lichtere pil en ben de laatste maanden niet meer afgevallen en heb een gezond BMI, dus daar ligt het ook niet aan. Toch word ik gewoon bijna niet meer ongesteld. Zit nu ook in m'n stopweek, maar heb 1x 's nachts een inlegkruisje gedragen omdat ik een klein beetje bloed verloor, maar verder niks. Ik hoop dat het inderdaad niet ongezond is, want ik vind het eigenlijk wel fijn; (bijna) niet ongesteld worden...
|
![]() |
Hee hoi,
Ik ben officieel 'ongesteld' (voor zover je dat zo kunt noemen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Succes ermee! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Seksualiteit |
Kan je jezelf vingeren (niet ongesteld) Buddyke | 2 | 19-11-2013 16:02 | |
Seksualiteit |
kan je ongesteld worden door sex als je aan de pil bent? .boris | 3 | 17-09-2008 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld/opgezwollen buik Verwijderd | 12 | 23-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 |