Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 22:27
woman's secret
woman's secret is offline
Ik heb een groot probleem:

Ik ben net gaan kamperen met vriendinnen, en heb daar zo'n leuke gast ontmoet... 't probleem is dat hij een vriendin heeft en ik een vriend... maar het klikte gewoon zo ontzettend erg, dat ik niet weet wat ik moet doen.. Ik ben 7 maanden met mn vriend en hij ook zoiets met zn vriendin...
Ik ben nu weer trug thuis, en mn vriendinnen zitten daar nog (en hij ook met zn vrienden)... Ik was helemaal vergeten te vragen voor zn nummer voordat ik weg ging en heb nu aan een vriendin die daar nog zit gevraagd of ze t voor me kan vragen, maar tot nu toe geen reactie van beiden... want ik wil zeker contact met hem houden, maar wat voor ?!?

Ik weet echt niet wat ik moet doen of denken... tis al erg genoeg dak twijfel terwijl ik een vriend heb...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 07:46
Tactic
Tactic is offline
Ten eerste :

Op een rijtje zetten WAT je wil :

Wil je nog bij je huidige vriend blijven? Meestal gaan deze korte 'verliefdheden' binnen enkele weken weer over en val je terug op je eigen vriend/vriendin. Let wel : meestal!

Wat is belangrijker voor je : Een relatie hebben en houden met je huidige vriend (eerlijk zijn!) of een nieuwe kant uitgaan (uitgekeken op je huidige vriend). Die nieuwe jongen heeft al wel een vriendin, he? Wat wil je daar mee doen? Er tussen gaan zitten en ze uitelkaar drijven?

Je kan ook proberen vrienden te blijven met die nieuwe jongen, maar het kan je huidige relatie ondermijnen...

Persoonlijk kan ik maar bij 1 persoon tegelijkertijd zijn. Als ik een relatie heb/wil dan ga ik daar helemaal voor.

It's up to you, maar maak geen overhaaste beslissingen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 09:18
sas_andrea
sas_andrea is offline
Dat je contact wilt houden, snap ik best. Maar dat je twijfelt is wel minder.

Je moet gewoon ff goed nadenken wat je wil. Daar bedoel ik dus mee: Hoe zit t met je huidige relatie? Goed/slecht? Kan je er niet met je huidige vriend over praten? (ja, klinkt misschien stom, maar ik heb ook een keer zoiets dergelijks gehad en ja... door mn vriend ben ik daar weer helemaal over heen gekomen)

En ja, misschien is t wel goed dat hij nog niks van zich heeft laten horen. Des te gemakkelijker je hem vergeten kan.
Oud 17-07-2002, 16:00
Elsepels
Elsepels is offline
Als het maar niet mijn vriend is
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:04
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik ken het. Als je je vriend niet kwijt wilt, moet je absoluut jezlef niet gaan lopen gekmaken door contact met die ander te gaan lopen onderhouden. Laat hem gewoon iemand van vakantie blijven en ga verder met je vriend (wat zou hij ervan vinden?)
Laat die gast, hij heeft al een vriendin zelfs.
Reageren

Regels voor berichten