Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 16:48
Mucky
Mucky is offline
Tijdje geleden een oud gebouw binnengeweest voor wat foto's. Geen origineel concept, ik weet, maar wel leuk om te doen. Hier het resultaat... Kritiek welkom...

Buiten...

Mijn excuses voor de overload...

De rest staat op Flickr

Laatst gewijzigd op 16-08-2007 om 19:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2007, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Mucky schreef op 16-08-2007 @ 17:48 :
Tijdje geleden een oud gebouw binnengeweest voor wat foto's. Geen origineel concept, ik weet, maar wel leuk om te doen. Hier het resultaat... Kritiek welkom...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn excuses voor de overload...

De rest staat op Flickr
Deze drie vind ik erg gaaf, met name de eerste. Daar zou ik best een afdruk van op mijn muur hangen Heb je dat hoofd-achtige en groen-achtige er zelf op getekend met iets van steenkool/krijt/verf/whatever, of stond het zo op de muur?
De derde is eigenlijk alleen leuk omdat hij op een gezichtje lijkt, jammer van dat 'the emerald', dat verstoort het beeld een beetje.

De rest is ook wel tof en sfeervol en blablabla, maar zoals je zelf al zei, niet heel origineel.

De buitenfoto doet me niks, wel leuk geschoten maar daar zijn er ook al drie miljoen van.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:19
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-08-2007 @ 18:00 :
Deze drie vind ik erg gaaf, met name de eerste. Daar zou ik best een afdruk van op mijn muur hangen Heb je dat hoofd-achtige en groen-achtige er zelf op getekend met iets van steenkool/krijt/verf/whatever, of stond het zo op de muur?
De derde is eigenlijk alleen leuk omdat hij op een gezichtje lijkt, jammer van dat 'the emerald', dat verstoort het beeld een beetje.

De rest is ook wel tof en sfeervol en blablabla, maar zoals je zelf al zei, niet heel origineel.

De buitenfoto doet me niks, wel leuk geschoten maar daar zijn er ook al drie miljoen van.
Het stond zo op de muur, ik probeer zo weinig mogelijk aan alles te komen. Juh, ik dacht al dat het zou gezegd worden dat het weinig origineel is, vooral omdat ik het zelf ook dacht, maar ik hoopte dat er toch nog tussenzaten die misschien wat uitsprongen zo Bedankt voor je commentaar!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:03
Verwijderd
Ik vind die foto van de deur met allemaal oude kranten ervoor echt gaaaaf.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
http://farm2.static.flickr.com/1266/...bc2b82f7_b.jpg

Deze zou ik zo in een lijstje aan de muur willen hangen. Gave sfeer.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 10:44
Mucky
Mucky is offline
@ duivelaartje & Starsailorr : Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 10:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mucky schreef op 16-08-2007 @ 18:19 :
Het stond zo op de muur, ik probeer zo weinig mogelijk aan alles te komen.
Ik vind het mooie foto's, vooral die met de deur + stapel post, maar ik vind ze te heftig bewerkt. Ik zou de originele foto's ook wel willen zien
Oud 19-08-2007, 11:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind ze mooi, ze doen heel eenzaam en duister aan. Ik vind het ook wel leuk dat op die ene foto dat geklieder over Love op de muur staat, voor het contrast. Die foto zelf vind ik trouwens wat minder, maar ik weet niet zeker waarom.
Die met dat houten ding tegen de deur vind ik wel erg mooi.
Oud 20-08-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Starsailorr schreef op 18-08-2007 @ 17:03 :
Ik vind die foto van de deur met allemaal oude kranten ervoor echt gaaaaf.
Same here! Die zou ik wel aan de muur willen hebben
Verder vind ik die met die tekst op de muur ook wel iets hebben hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 09:11
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-08-2007 @ 11:51 :
Ik vind het mooie foto's, vooral die met de deur + stapel post, maar ik vind ze te heftig bewerkt. Ik zou de originele foto's ook wel willen zien
Bedankt. Ja ze zijn idd erg bewerkt maar dat was ook de bedoeling. Ik ben nog niet zo sterk in het bewerken van foto's en ik wou dit een beetje als oefening, zien in hoeverre het de mensen aanstaat. Ik versta hieruit dat jij meer niet voor het bewerken in het algemeen bent of gewoon niet voor de bewerking die ik eraan gedaan heb?

@ Cherry Springs: Bedankt, het is idd niet zo'n heel goeie foto maar het was daar nogal klein en moeilijk het helemaal goed in kader te krijgen. Anyway, ik vond wel dat het creepy geschrift over love dat wel goedmaakte, maar ik kan ook fout zitten

@ GuMM, ook bedankt

Ow en kan iemand mij misschien eens vertellen wat er precies zo goed is aan de deur + stapel post foto? Niet dat ik hem zelf lelijk vind ofzo maar hier is hij toch wel duidelijk de favoriet...

Bedankt voor de reacties!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 09:19
Verwijderd
Ik weet sowieso niet wat er zo goed is aan de foto's, maar ik vind het wel leuk om zo naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 17:30
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
thomaster87 schreef op 22-08-2007 @ 10:19 :
Ik weet sowieso niet wat er zo goed is aan de foto's, maar ik vind het wel leuk om zo naar te kijken
Dat is ook al veel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 16:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-08-2007 @ 11:51 :
Ik zou de originele foto's, en dan vooral die met die deur, ook wel willen zien. Volgens mij is die veel mooier dan de bewerkte.

Citaat:
Mucky schreef op 22-08-2007 @ 10:11 :
Ow en kan iemand mij misschien eens vertellen wat er precies zo goed is aan de deur + stapel post foto? Niet dat ik hem zelf lelijk vind ofzo maar hier is hij toch wel duidelijk de favoriet...
Waarschijnlijk de compositie en dat hier meer verhaal achter zit dan de rest van de foto's.
Oud 26-08-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Mucky schreef op 22-08-2007 @ 10:11 :

Ik heb er zelf direct een achtergrondverhaal bij. Zo'n verlaten oud huis waar al jaren niemand in heeft gewoond, maar dat er wel nog mensen zijn die zoeken naar contact met de bewoners. Of dit nou brieven, rekeningen of reclamefolders zijn, er wordt verlangd naar aandacht en die aandacht kan niet gegeven worden omdat de vraag ernaar uitgaat naar de leegte. Het is 't zelfde poetische beeld als aanbellen bij een verlaten huis of wachten op een bus die nooit komt.

Had je dat zelf niet? Ik dacht eerlijk gezegd dat je er zelf ook zo'n soort beeld bij had en dat wilde overbrengen met de foto.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:20
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Ik heb er zelf direct een achtergrondverhaal bij. Zo'n verlaten oud huis waar al jaren niemand in heeft gewoond, maar dat er wel nog mensen zijn die zoeken naar contact met de bewoners. Of dit nou brieven, rekeningen of reclamefolders zijn, er wordt verlangd naar aandacht en die aandacht kan niet gegeven worden omdat de vraag ernaar uitgaat naar de leegte. Het is 't zelfde poetische beeld als aanbellen bij een verlaten huis of wachten op een bus die nooit komt.

Had je dat zelf niet? Ik dacht eerlijk gezegd dat je er zelf ook zo'n soort beeld bij had en dat wilde overbrengen met de foto.
Ja dat gevoel had ik ongeveer ook, en wou ik vastleggen... maar ik wist niet dat anderen het ook zo zagen, en dat het dat was dat iedereen zo goed vond, dus dat het gelukt was. Omdat op andere fora enzo het denkik minder overkwam en de foto en ik wist niet of het wel dat was dat hier op het forum goedgevonden werd.. Als je mij een beetje snapt? Bedankt voor je reactie, Goeie visie...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten