![]() |
|
Tijdje geleden een oud gebouw binnengeweest voor wat foto's. Geen origineel concept, ik weet, maar wel leuk om te doen. Hier het resultaat... Kritiek welkom...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Buiten... ![]() Mijn excuses voor de overload... De rest staat op Flickr Laatst gewijzigd op 16-08-2007 om 19:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De derde is eigenlijk alleen leuk omdat hij op een gezichtje lijkt, jammer van dat 'the emerald', dat verstoort het beeld een beetje. De rest is ook wel tof en sfeervol en blablabla, maar zoals je zelf al zei, niet heel origineel. De buitenfoto doet me niks, wel leuk geschoten maar daar zijn er ook al drie miljoen van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://farm2.static.flickr.com/1266/...bc2b82f7_b.jpg
Deze zou ik zo in een lijstje aan de muur willen hangen. Gave sfeer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik die met die tekst op de muur ook wel iets hebben hoor. |
![]() |
||
Citaat:
@ Cherry Springs: Bedankt, het is idd niet zo'n heel goeie foto maar het was daar nogal klein en moeilijk het helemaal goed in kader te krijgen. Anyway, ik vond wel dat het creepy geschrift over love dat wel goedmaakte, maar ik kan ook fout zitten ![]() @ GuMM, ook bedankt ![]() Ow en kan iemand mij misschien eens vertellen wat er precies zo goed is aan de deur + stapel post foto? Niet dat ik hem zelf lelijk vind ofzo maar hier is hij toch wel duidelijk de favoriet... Bedankt voor de reacties! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had je dat zelf niet? Ik dacht eerlijk gezegd dat je er zelf ook zo'n soort beeld bij had en dat wilde overbrengen met de foto. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
urban exploring Verwijderd | 13 | 10-01-2015 11:34 | |
Vrije tijd |
locatie's amsterdam huntingyade | 0 | 03-05-2011 15:38 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 Spelleider | 500 | 15-10-2008 10:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het klad van m'n Opstel examen... Verwijderd | 8 | 27-05-2003 08:59 | |
ARTistiek |
[foto's] kerkhof vampiro | 13 | 27-08-2002 19:05 |