| 

| 

|
| 

@DarkSide: Misschien is het taboe wat makkelijker te doorbreken als men niet in details hoeft te treden en een algemere beschrijving kan kiezen uit een standaard indeling. 

Uiteraard zijn niet alleen vorm en consistentie van belang, maar ook hoeveelheid, frequentie, kleur, geur, kleverigheid - met name afhankelijk van de hoeveelheid vet - en mogelijk pathologische verschijnselen zoals de aanwezigheid van bloed, pus, slijm, parasieten, onverteerde voedselresten. Met name wat betreft de eerste 3 aspecten bestaan er grote interindividuele variaties. Ik ben nog geen indelingen voor deze aspecten tegengekomen, ik denk ook niet dat die bestaan. Maar het wordt hoe dan ook vast geen succestopic denk ik    . Je hebt gelijk dat het belangrijk is om je poep te bekijken, maar dat geldt niet voor het delen van je bevindingen met anderen, behalve als er iets mis lijkt te zijn. Maar goed, we zullen zien  .

- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" - 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Daarnaast moet je natuurlijk nuanceren tussen fysiologische veranderingen binnen een individu en duidelijke pathologische kenmerken van faeces. Alleen al stopverfontlasting en wormen in de faeces zegt genoeg. 

"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%" 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() tnx sarah! 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|||
| 

Citaat: 

Citaat: 

Waar "kop" voor staat, weet ik even niet zo 1-2-3  

Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you. 
	 | 
	|||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" - 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

nu heb ik 'type zes' ![]() ![]() normaal heb ik type drie. omg, wat een topic  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Nice 
	 | 
	||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

nouja, ik ben dus een keer op zo'n erm ... 'platformpjestoilet' moeten gaan na ongeveer negen dagen constipatie (kan een dag meer of minder geweest zijn) - en dàt was écht niet fijn. een gigantische berg was dat (ik moest een tubetje in mijn erm ... humhum leegspuiten en dan proberen een kwartier op te houden - àlles kwam er in één keer uit  

) en dat kreeg ik niet weggespoeld, dus moest ik alles van dat platformpje duwen met wat papier. that was no fun. en sindsdien heb ik dus een hekel aan dergelijke toiletten  
	 | 

| 

| 

|
| 

Ik heb net een 'grote' boodschap gedaan enne ik zag toen ik afveegde dat het zwart was. Maar dat zal wel komen doordat ik 2 dagen geleden wat drop heb gegeten.. Ik vraag me alleen af hoe het kan dat het zo lang zwart blijft dan.

Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ehm, wat dacht je van een toiletborstel?   ik heb echt een gigantische hekel aan wc's waar je schijt meteen de diepte in valt. hoor je eerst een dikke plons en dan moet je maken dat je omhoog komt anders heb je dus een natte reet. wat een nare ondingen zeg.  

Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ![]() ![]() ![]() ![]() wat een topic zeg  

Django 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

(Mijn ouders hebben een echte plons-en-kletter-wc, daar kan je gewoon niet geen geluid maken. Zelf heb ik er een die verrassend stil is; kennelijk zit het gat iets meer naar achteren ofzo, 't werkt in ieder geval fantastisch   )
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() ik snap wel wat je bedoelt, sommige plonswc's lopen minder steil af, dan scheelt aanzienlijk 

Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

)Maar goed, ik heb dus ook zo'n plonsgeval en helaas vrij gehorig. In het bijzijn van mijn vriend maakt het mij onderhand niks meer uit (maar goed ook, aangezien we samenwonen en dus regelmatig samenzijn), maar als we bezoek hebben voel ik me er vaak wel iets minder prettig bij. Maarja, verzin ik vaak wel wat op. Nadeel is wel dat ik een chronische darmaandoening heb en vaak meerdere keren op een dag moet en het me veel buikpijn en diarree geeft. Niet echt ideaal dus 

Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef. 
	 | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | 

Hoe zit het met de Regels van de islam? Lemar  | 76 | 29-01-2011 12:17 | |

als je god was AllisOne  | 71 | 20-10-2005 16:57 | |

kan god een steen maken die hij zelf iet op kan tillen? Supersuri  | 160 | 27-09-2005 21:23 | |
| Eten & Drinken | 

Vegetariër moet je er rekening mee houden? kuufke  | 91 | 06-04-2005 17:23 | |
| Flora & Fauna | 

poep eten door hond? C'est moi  | 21 | 23-11-2004 21:33 | |
| Flora & Fauna | 

waarom uit mijn hond haar uitwerpselen op?? moondancer  | 9 | 06-02-2003 16:47 | |