Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een bos rozen vind ik ook wel een beetje TE. Gewoon inderdaad eens afsprken en zeggen dat het toch anders is gelopen dan jullie vantevoren hadden voorzien . Je kan het ook in een brief opschrijven . gewoon dat jij hem altijd al leuk vond maar dat je dacht dat hij je uit zat te testen (waarom doet ie dat trouwens ,is niet lief ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en waarom hij mij uittest dat doet hij met iedereen maar hij beweert dat hij mij nooit heeft willen testen dat de enige dat hij zat te testen hijzelf was...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
offtopic :
Citaat:
Het belangrijkste was dat zij mij verstond, toch? Ma goed, over dit soort belachelijke niemendalletjes gaat het hier nie dus: on topic: Ik wens u heel veel suc6 en kzou zo zeggen: laat iets weten e over de vorderingen ![]() ![]() xxxfEexxx
||
Citaat:
![]() want laten we wel wezen gezien de staat waar ik toen in was vind ik het toch nog heel netjes getypt *kusje voor *********
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Films, TV & Radio |
[Citaten uit films] galaxygirl | 63 | 16-08-2003 19:26 | |
Muziek |
Écht goeie hiphop Verwijderd | 161 | 07-10-2002 23:05 | |
Liefde & Relatie |
hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan? stout! | 20 | 22-06-2002 16:04 | |
Seksualiteit |
Waarom wil je sex? Soullar | 51 | 01-06-2002 23:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Raindrops falling down from my eyes (plz reply! opbouwend?) Sirra | 5 | 03-12-2001 14:25 |