| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
een bos rozen vind ik ook wel een beetje TE. Gewoon inderdaad eens afsprken en zeggen dat het toch anders is gelopen dan jullie vantevoren hadden voorzien . Je kan het ook in een brief opschrijven . gewoon dat jij hem altijd al leuk vond maar dat je dacht dat hij je uit zat te testen (waarom doet ie dat trouwens ,is niet lief ). En dan vraag je gewoon hoe hij het nou eigenlijk ziet en wat hij nou van je wilt.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
en waarom hij mij uittest dat doet hij met iedereen maar hij beweert dat hij mij nooit heeft willen testen dat de enige dat hij zat te testen hijzelf was...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
dank u mensen he !!
|
|
||
|
offtopic :
Citaat:
Het belangrijkste was dat zij mij verstond, toch? Ma goed, over dit soort belachelijke niemendalletjes gaat het hier nie dus: on topic: Ik wens u heel veel suc6 en kzou zo zeggen: laat iets weten e over de vorderingen Ik leef hier al in spanning mee en ik ken u niet eens *keeps her fingers crossed*xxxfEexxx
|
|
||
|
Citaat:
![]() want laten we wel wezen gezien de staat waar ik toen in was vind ik het toch nog heel netjes getypt *kusje voor *********
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
| Films, TV & Radio |
[Citaten uit films] galaxygirl | 63 | 16-08-2003 19:26 | |
| Muziek |
Écht goeie hiphop Verwijderd | 161 | 07-10-2002 23:05 | |
| Liefde & Relatie |
hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan? stout! | 20 | 22-06-2002 16:04 | |
| Seksualiteit |
Waarom wil je sex? Soullar | 51 | 01-06-2002 23:50 | |
| Verhalen & Gedichten |
Raindrops falling down from my eyes (plz reply! opbouwend?) Sirra | 5 | 03-12-2001 14:25 | |