Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2007, 17:15
Dott
Dott is offline
Want ik had de vorige volgemaakt
Oud 06-09-2007, 17:21
I C U
I C U is offline
Hoe durf je

OT: tja... en off he goes! Guess I'm crush free now... Tot de volgende zich aandient dan

Oh, en ik wil weten of ik m'n toetsen heb gehaald, mn vriendinnetjes zijn lief en m'n oma belde me nog en dat vond ik ook superlief
Oud 06-09-2007, 17:21
Nuck
Nuck is offline
Het gaat fantastisch, net weer 2 nachtjes bij hem geweest en het was echt heerlijk . Hij maakt mij blij en ik hem
Oud 06-09-2007, 17:24
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hoe durf je

OT: tja... en off he goes! Guess I'm crush free now... Tot de volgende zich aandient dan

Oh, en ik wil weten of ik m'n toetsen heb gehaald, mn vriendinnetjes zijn lief en m'n oma belde me nog en dat vond ik ook superlief

sorry
Oud 06-09-2007, 17:28
I C U
I C U is offline
Citaat:
sorry
Vooruit maar weer...
Oud 06-09-2007, 17:40
llell
llell is offline
Gister zat ik met mn nieuwe vriendlief bij mn ouders aan tafel, noemt mn moeder hem toch pardoes bij de naam van mn ex

Gelukkig is het niet zo'n janker en nam ie het sportief op.

Ik zie hem dit hele weekend!! Die afstand is gewoon klote.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:44
Neiu
Neiu is offline
Via de site van zijn faculteit moet ik net vernemen dat mijn ex inderdaad afgestudeerd is en dat is heel raar omdat we min of meer hadden afgesproken dat ik naar zijn colloquium en buluitreiking zou komen. Misschien ook wel beter zo. Het vervelende is alleen dat ik geen idee heb waar die kerel uithangt, dat ik nog spullen van hem terugkrijg waaronder mijn niet eenvoudig na te maken sleutels en dat hij nergens op reageert. Daar word je toch gewoon chagrijnig van.

Verder word ik wel heel vrolijk van de smsjes van m'n crush en de aanstaande date. Het is heel leuk en ik vermaak me opperbest
Nu alleen die scriptie er nog uit persen
Oud 06-09-2007, 17:49
ST*R
ST*R is offline
Hij is zooo leuk
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:59
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik lees te weinig hier. Maar ik heb weinig te posten, behalve: het gaat goed! Ik ga hem morgen weer lekker knuffelen. Oh, en we gaan waarschijnlijk samen naar Bruce Springsteen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:16
Neko*
Neko* is offline
omg, hij is lief! *zwijmel*

nog maar 5 daagjes.
Oud 06-09-2007, 18:45
Dott
Dott is offline
ja jij wel rian.. ik ben jaloers.. waarom moet alles bij mij met moeilijkheden gaanof simpeler nog, het gaat gewoon niet..

ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo
Oud 06-09-2007, 18:52
WolterB
WolterB is offline
Alweer een topic vol?

Hier nogsteeds geen verandering, al zal dat wel leuk zijn
Oud 06-09-2007, 18:57
Verwijderd
Hm, het was heerlijk hem thuis te hebben komen.. Hij was stikchagerijnig door anderhalf uur file, maar ik had hem al snel weer opgevrolijkt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 19:26
Rob
Rob is offline
Random post zodat ik 'm sneller kan vinden.

OT: Mwah.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 19:46
Verwijderd
Hij is leuk en lief en we kijken de hele tijd naar elkaar Ik hoop zo dat het wat wordt. Tussen mijn vriendinnetjes en mij gaat het niet helemaal goed. We hebben niet echt ruzie, maar het loopt niet bepaald lekker tussen ons. Maar gelukkig is hij er nog.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 20:47
Aurora
Aurora is offline
Hahah omg ik ben zo fout.
Oud 06-09-2007, 21:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog steeds is het zo ontzettend leuk samen. Ondanks dat ik weer studeer zien we elkaar nog ontzettend veel. Dinsdagavond ben ik bij hem geweest en hebben we met zijn ouders hun vakantiefoto's zitten kijken en een beetje lopen kletsen over mijn verhuizing enzo. Was echt tof, leuke mensen zijn dat Woensdagochtend is hij naar college gegaan en ik naar huis. Woensdagmiddag kwam hij bij mij omdat ik in de plaats woon waar hij studeert en hij woensdag en donderdag college had. Gezellige middag, avond en nacht gehad. Heel veel liggen knuffelen, echt tof. Vanmorgen had ik vroeg les en hij is blijven liggen. En dan kom je thuis en ligt hij nog heerlijk in je bed te pitten <333 Hij is zo lief en we zijn zo leuk samen en ik word zo ontzettend blij en verliefd van hem.

Hij heeft z'n lenzenspullen bij me laten liggen en dat vind ik stiekem ontzettend gaaf en tof. Waarom hecht ik toch zoveel waarde aan van die rare, kleine dingetjes die misschien helemaal niets voorstellen of zeggen? Ik vind het tof om iets van hem bij me te hebben.
Oud 06-09-2007, 21:45
Qimm
Qimm is offline
hoei shoppen naar seksie piraten ondergoed bij de Hunkemöller <3 altijd fijn een enthousiast vriendje mee

http://www.hunkemoller.nl/shop/image...12-390x390.jpg
Oud 06-09-2007, 21:46
Signy
Signy is offline
Gaat nog steeds goed. Bijna 28 maanden!
jezus zo lang
Oud 06-09-2007, 22:48
Verwijderd
Een relatie beeindigen die geen relatie is, kan dat?
Na een paar weken wat gerotzooid te hebben, kwamen we erachter dat het niets zou worden. Te veel verschillen. Enerzijds opgelucht, anderzijds is het jammer. Wel verstandig, we zitten in een orkest samen, en nu kunnen we elkaar nog recht aankijken. En ze is toch te lief om het maar uit te zitten en dan niet meer met elkaar door een deur te kunnen.... Ach ja
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 22:54
Verwijderd
Oh boehoehoeoe, ik heb een luxeprobleem en een echt probleem en ze moeten allebei snel worden opgelost anders word ik gek. En waarom zegt iedereen iets anders als ik vraag wat zij zouden doen in mijn situatie??
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 23:04
Briseďs
Briseďs is offline
wtf, eerst smsen of je volgende week langs zal komen en als ik vraag wanneer 5 dagen niks van je laten horen? waar slaat dat op?
Oud 07-09-2007, 00:45
Lyne
Lyne is offline
Hoow, eerst liep ik te zeuren dat ik geen relationeel gebied had, en nu ik er wel een begin te krijgen, is dat ook weer niet goed. Liefde suckt echt zwaar eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 01:05
Verwijderd
Gewoon doen, de fout ingaan, negeren, ineens weer heel lief en gezellig doen, nog harder negeren.... Ik vind hem echt zo stom doen En dat gaat hij zaterdagavond horen ook.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 06:32
Verwijderd
Nu 3 dagen "afkicken" en dan issie dr weer.<3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2007, 07:02
Verwijderd
@ Qimm; die is tof!

OT: heb hem net naar het station gebracht. Moet de komende dagen op onmogelijke tijden werken (lang leve de horeca) en daardoor zie ik hem 'pas' zondag weer. Beetje jammer, aangezien we er maandag ook weer vroeg uit moeten. Mja, ik zal het wel overleven ofzo..
Zie alleen op tegen morgen, iedereen is weg of aan het werk, en ik zit alleen thuis, tot 18.45
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 07:43
stout!
stout! is offline
Omg, was ik toch weer om 4 uur thuis. Nu professioneel doen bij skills.
En dan vanmiddag met vriendinnen op weekend, heel fijn . En als ik dan terug kom nog maar 3 dagen en dan . Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik hem weer ga zien en vasthouden, maar ik word héél gelukkig als ik eraan denk!
Oud 07-09-2007, 08:21
Verwijderd
Ik ben weinig thuis, hij is weinig thuis. Maar het is wel oke zo, na die maanden vakantie.
Vriendinnetjes gaat wel aardig. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zit een beetje in de war.
Andere vriendinnetjes gaat wel goed, heel gezellig elke keer op UvA enzo, das fijn.
Vriendjes sja, gaat goed. Moeilijk, maar oke.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 08:46
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ja jij wel rian.. ik ben jaloers.. waarom moet alles bij mij met moeilijkheden gaanof simpeler nog, het gaat gewoon niet..

ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo
meisje toch. *knuf* Tuurlijk heb jij niks fout gedaan, zou niet kunnen bedenken wat!

En onze vriendschap gaat (nagenoeg) zonder moeilijkheden, niet waar. Dus je hebt altijd mij nog. Ookal is dat anders, ik houd wel van je.
Oud 07-09-2007, 09:00
Verwijderd
Leuke vriendinnen en sjans, goede ingredienten voor een leuke avond Om kwart over negen eruit als je er nog niet zo lang in ligt, is minder. En brak zijn als je bij een nieuwe groep mensen college gaat volgen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 09:34
metallica
metallica is offline
Hij is toch wel heel erg lief... En het begonnen zijn met de opleiding werkt heel goed om mijn gedachten ergens anders op te zetten, dus wat dat betreft gaat het wel iets beter...

Alleen zeer teleurgesteld in mijn ouders, die in helemaal totaal niets willen meebetalen, want ik kan toch lenen... Ik even stom door te denken dat we over die fase heen waren...
Oud 07-09-2007, 09:55
Neko*
Neko* is offline
Gister voor 't eerst ruzie gemaakt, en ik voel me echt geweldig schuldig. 't Is ook totaal mijn schuld, geef ik toe. Ik weet ook niet waar 't vandaan kwam.. Nu komt hij meteen na school hierheen om erover te praten. Ik haat dit en ik wil dit niet.

en het helpt ook allemaal niet dat ik nog steeds de longen uit m'n lijf hoest en ik de stomme hoestdrank niet fatsoenlijk open kan maken omdat het zo'n druk in en draai tegelijkertijd constructie heeft zodat kleine kindjes er niet aankunnen zitten en ik blijkbaar niet erg goed ben in vreemde constructies.
Oud 07-09-2007, 10:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Rustig.
Oud 07-09-2007, 11:03
Orpheo
Orpheo is offline
pff ik mis 'r eigenlijk wel heel erg. Ik verveel me thuis dood, en het vooruitzicht dat ik haar de komende paar dagen niet ga zien, staat me nogal tegen, maar ja, het 'leven' gaat gewoon door. morgen en zondag werken (hel op aarde). Ik heb alweer nachtmerries over mijn werk.

vanavond verjaardagsfeestje van een van mijn betere vrienden, gaat wel lache worden! ik ga 'm 2 gitaren en een amp showen (6) kheb er zin an!
Oud 07-09-2007, 11:41
Luna
Luna is offline
ik heb gister nogal raar tegen m gedaan en ik heb geen idee wat ie nu denkt. waarom zet ikmezelf toch altijd in van die bizarre situaties
Oud 07-09-2007, 12:36
Verwijderd
Citaat:
pff ik mis hem eigenlijk wel heel erg. Ik verveel me thuis dood, en het vooruitzicht dat ik haar de komende paar dagen niet ga zien, staat me nogal tegen, maar ja, het 'leven' gaat gewoon door. morgen vandaag en zondag zaterdag werken (hel op aarde). Ik heb alweer bijna nachtmerries over mijn werk.
En dan moet ik ineens ook 5 uur later beginnen dan gepland
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 12:50
Ireth69
Ireth69 is offline
Vanavond samen werken en daarna ws nog ff naar een café'tje samen . Lekker wat drinken, op foute muziek dansen en 's avonds na stomende seks lekker in elkaars armen in slaap vallen ^^.
Oud 07-09-2007, 13:39
Yana
Yana is offline
Ik zou willen dat ik niet zo'n complex persoon was, dan was onze relatie een stuk makkelijker. Ik doe hem meer verdriet dan ik zou willen.
Oud 07-09-2007, 14:02
Verwijderd
tsja, ik zit nog steeds thuis met poot omhoog..

speel wel iets, maar dat is zo lastig en moeilijk enzeu
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 14:48
I C U
I C U is offline
Oeh! Ik had gewoon ff een 9! Damn, anders ben ik gewoon goed Jeej!

Maarrem, komt wel goed, denk ik De klas is oké, we zien het wel

Geen mannen tot zover, ik ben weer afgekickt
Oud 07-09-2007, 15:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
School verloopt tot nu toe op rolletjes, erg leuke (kleine) klas en ik hoop dat ze er over 4 jaar nog allemaal zitten zodat we met zijn allen kunnen diplomeren. Veel meer oudere vrouwen/mannen, maar dat is echt gezellig.
Oud 07-09-2007, 16:55
Verwijderd
Nog steeds goed! Hij heeft me muziek van een hele leuke band laten horen en ik vind het echt hele leuke muziek Voor het eerst dat we allebei dezelfde muziek leuk vinden, haha. Zondag een 'reunie' van de vakantie naar Italië. Foto's kijken en gezellig kletsen. Heb er zin in.

Ik heb alleen vandaag afscheid moeten nemen van mijn tweede grote liefde; mijn OV. Ik ga dat ding echt missen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 17:10
Verwijderd
m'n nieuwe klas is volgens mij heel erg leuk, iedereen is best wel gemotiveerd. dat moet ook wel, want dit jaar MOET ik halen, anders is het byebye SPH. maargoed, leuk/gezellig dus. met m'n vriendje gaat het ook HEEL erg goed
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 19:19
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Hij is zooo leuk
Ja dat, en ik wil m zien.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 19:29
Dott
Dott is offline
Pff, schijnbaar nogal verwarring ofzo?? ik ben zo single als maar kan, maar de hele wereld schijnt te denken dat mn ex en ik weer wat hebben ik snap er geen kut van, maar alles gaat mis.. joechei.. *chagerijnig als de pest is* IK HAAT RODDELS
Oud 07-09-2007, 19:50
Poepkind
Poepkind is offline
oh oh! mn date heeft nog niet gebeld, terwijl hij had gezegd dat vandaag te doen... nou ja zeg, loop ik zo'n leukerd tegen het lijf met enorme scharrel potentie, word het niks
hmmmz mischien heeft ie gehoord wat ik de avond voor de date heb gedaan hihi dat maakte vast geen goede indruk!
Oud 07-09-2007, 19:55
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
In elk opzicht gaat het uitstekend met me
Alleen weet ik niet of ik een relatie wil of het zo moet laten..
Oud 07-09-2007, 21:15
WolterB
WolterB is offline
Nieuwe klas lijkt erg leuk te zijn, op sociaal gebied met vrienden/huisgenoten gaat t ook goed momenteel, dus ben tevreden
Oud 07-09-2007, 23:05
Orpheo
Orpheo is offline
het is gewoon NIET leuk om hour 1/humanity te luisteren als zij er niet is... ik ken niemand die zo gestoord is qua 'scorps' liefde als ik. hell, ik ga zelfs gewoon DE gitaar van matthias jabs nabouwen (met wat eigen geintjes erin, DAT dan weer wel!)
Oud 08-09-2007, 01:32
Verwijderd
We hebben net de grote beer gespot, terwijl we naar huis fietste. En toen we in mijn achterpad stonden, konden we 'm nog steeds zien. Echt grappig dat zo'n stom groepje sterren zoveel voor ons betekend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten