Citaat:
Hey,
Vorige week zondag had ik rond 9 uur een rijles. Ik wilde beginnen bij die rijschool nadat ik bij een andere rijschool het examen niet had gehaald. Na een uur rijden bleek dat ik nog 16 lessen nodig had. Of ik 1000 euro wilde betalen. Ik was beetje moe, rekende alles niet na en had getekend. Achteraf vind ik dit een belachelijk hoge prijs voor 16 rijlessen en een examen. Ik heb nog niet het bedrag over gemaakt.
Kan ik hier nog onderuitkomen?
|
Ja, er is een mogelijkheid er onderuit te komen geloof ik... Want je zegt zelf ik was er met me hoofd niet bij.. Dus in dit geval komen wil en verklaring niet overeen dus je kan dan beroep doen of op art 34/35 van boek 3 van het burgerlijk wetboek namelijk dat je in artikel 34 dat je dus geestelijk er niet er niet bij was dat de overeenkomst vernietigbaar is en art 35 geeft volgens mij aan dat je wil niet overeenkomt met je verklaring en dan zou het alsnog vernietigbaar moeten zijn maar je kunt anders het beste even contact opnemen met het juridisch loket(juristen die mensen vrijwillig helpen)
www.hetjl.nl. Maar er bestaat ook een mogelijkheid dat omdat je je handtekening eronder hebt gezet dat je er niet onderuit kan maar ik betwijfel dat het zo erg wordt. Dus mijn advies neem ff zsm contact op met het jl..
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en ik laat ff weten hoe het is afgelopen...