![]() |
|
Wat doe jij in de lieve vrede dan toch allemaal met je tong?
Gewoon eerst met alleen je lippen zoenen en als je dat gevoel hebt eens voor zichtig je tong gebruiken. Niet gewoon proeberen die erin te proppen, had ze haar mond uberhaupt wel open?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen zou ze nog wel willen zoenen met me want stel dat ik het zo slecht hebt gedaan dat ze het gewoon niet meer wilt ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Suc6 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Super bedankt !!
![]() Ghehe Kruimel die is goed ! ![]() Vannochtend sms-te ik: Sorrie voor mijn slechte zoen techniek ![]() En toen sms-te ze net terug : Toen we het voor de 3e x deden toen was die best lekker! ![]() Dusss ik leer het wel ![]() ![]() ![]() Bedankt lieve mensen !(K) Slaaplekker allemaal ! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze heeft echt tegen elke vriendin van haar verteld
dat we hebben gezoend dus volgens mij is ze wel trots.. ![]() Ook als der vriendinnen vroegen dee die het goed antwoorde ze : 1e 2x niet zo maar de 3e was lekker.. ![]() Maargoed ik moet het nu gewoon een keer kei goed doen ![]() en dat ze dan zegt : Dit was echt te lekker ! ![]() Mensen ik hou jullie op de hoogte ! Bedankt voor de reactie's ! ![]() |
![]() |
|
en dan zeuren dat de jeugd van tegenwoordig al ligt te neuken bij 12jaar.
in mijn tijd hadden al mn vrienden en ik zowat al geneukt etc.(niet met elkaar,dat niet)
|
Verwijderd
|
Okee het is uit .. !
![]() Gister op msn zei ze dat het uit was enz. gewoon als lolletje. En die avond laat stuurde ze nog via sms : LoveLoveLoveYouXxx. En nu vandaag zei ze : Ik voel niks meer voor je en dat ze me beter als vriend zag.. Zomaar opeens... ![]() ![]() Facking Hell ik voel me kut! ![]() Wat nu want echt andere meisjes .. gaat nooit ik vind haar al zo'n dikke 2 jaar leuk .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn echt genoeg vrouwen hoor. Ga je niet concentreren op 1 meid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bedankt voor alle lieve reacties!
![]() Vind het echt fijn om lekker van me af te schijven! ![]() Maargoed, was nu vandaag op school en ik zag haar.. Maar ik kan der niet aankijken het doet gewoon echt zeer.. ![]() hoorde ik dat ze al best lang een andere jongen leuk vind dus ik aan haar gevraagt en toen zei ze : 'Nee dat is niet zo' maar daar geloof ik geen hol van! ![]() Ben de hele dag al misselijk en voel me zwaar klote! Hopelijk raak ik dit gevoel snel kwijt want ik ben al 2 jaar smoorverliefd! ![]() Love Sucks ! ![]() |
![]() |
|
Wat rottig voor je
![]() ![]() Maar hee, bedenk dan wel: wat voor meisje is ze dan eigenlijk, als ze op zo'n manier met jouw gevoel speelt? Zou je een serieuze relatie willen met iemand die mensen blijkbaar zo behandelt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |