Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2007, 12:46
Gastje123
Hoi, ik heb even een vraagje, ik weet dat deze vraag niet op dit forum hoort, maar ik moest 'm echt even vragen, even geen tijd om een account te maken, moet meteen weg, anders mis ik m'n trein Maar uhm,
klopt het dat mbo'ers ook een basisbeurs krijgen, en wat wil Plasterk met hun basisbeurs gaan doen. En wat waren de oude regels qua basisbeurs voor MBO studenten, want HBO en WO krijgt het als gift als ze alles netjes binnen de tijd halen en anders wordt het een lening en Plasterk wil daar nu automatisch een lening van gaan maken, maar weet iemand hoe het zit met MBO studenten, weet iemand dat! Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 27-10-2007, 15:02
Verwijderd
www.ibgroep.nl
Oud 27-10-2007, 15:12
Verwijderd
Op de site van de IB-groep kan je zien hoe het systeem nu werkt, mogelijk gaan ze daar dus iets aan veranderen, maar wat, hoe en wanneer is nog helemaal niet besloten, dus daar valt weinig over te zeggen.
Verder hoort het inderdaad niet hier, op het Werk, Geld & Recht-forum is een speciaal topic voor IBG-zaken, mocht je nog meer vragen hebben, meld je dan aan en stel ze daar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten