Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weesp ligt in de buurt van Amsterdam, niet Weert.. maar in Weesp wil je niet dood gevonden worden...
kijk eens op http://www.bereikbaar.amsterdam.nl voor parkeertarieven. in de 9 straatjes heb je leuke winkeltjes, verder het waterlooplein voor tweedehands. op maandag is er tweedehandsmarkt op de Noordermarkt, van daaruit kan je doorlopen naar American Apparel in de Westerstraat de gewone winkels zitten op de Kalverstraat en de Nieuwendijk lekker bij elkaar, als je niet zo'n zin hebt in drukte ga dan 's morgens vroeg. Je kan ook nog naar de Albert Cuyp markt gaan. Daar in de buurt heb je dan nog de Van Woustraat en de Ferdinand Bolstraat met leuke winkeltjes. |
![]() |
|
Ik ben met de trein geweest! Slechts 7 uur treinen heen en weer!
![]() En ik zat net in de bijenkorf toen de vrouw met haar kind van het vierde verdiep sprong! ik heb zelfs de deuren moeten openhouden voor politie 8) Voor de rest was het wel leuk, paar mooie dingen gekocht en de zippers was ook wel leuk maar zelden hadden ze daar mijn maat!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[Enquete] Ga je weleens naar de Brakke Grond? (A'dam) vivelafete! | 2 | 06-12-2005 00:06 |