Advertentie | |
|
![]() |
|
^ Niet helemaal waar; je kunt met alle niveau's (zolang je maar middelbare school af aan het maken bent/gedaan hebt) audities doen, en als je erdoor komt en vmbo blijkt te hebben, laten ze je een toetsje doen om je denkvermogen nog een extra keer te testen.
Door die enorme audities heen komen is al zó'n prestatie, dat ze je echt niet meteen laten vallen als je niet minstens havo hebt gedaan. In Maastricht hebben ze overigens ook zo'n toetsje, er geeft daar zelfs iemand les die zelf alleen mavo heeft gedaan. Maastricht (een van de beste, dus als je daar op komt, is het het verhuizen waard): www.toneelacademie.nl - aanmelden voor audities kan geheel electronisch. Amsterdam (fusie van kleinkunst en de 'echte' acteerrichting): http://www.theaterschool.nl/ - Hier de hoofdsite, zodat je ook kunt kijken of dansen en andere theaterdingen iets voor je zijn. Het gebouw van de theaterschool heeft namelijk iets van zes studies. Hier zijn de aanmeldingsformulieren voor Amsterdam: http://detheaterschool.nl/the/toelat...ursussen.shtml Je kunt ook proberen op de verschillende vooropleidingen te komen (daar is er waarschijnlijk wel één van in R'dam), bijv. als de audities voor de echte scholen niet lukken. Deze vooropleidingen zijn alleen ook nogal gewild, dus weer audities... ![]() Ik raad je aan om het inschrijven te regelen vóór december, anders heb je kans dat je er niet meer in komt... Arnhem heeft rond deze tijd bijvoorbeeld al de aanmeldingen op stop gezet.
||
![]() |
Citaat:
En een andere optie is om HAVO te doen, na dit jaar. Want ik vrees dat ze jou te jong vinden (er zijn uitzonderingen) en zo kun je nog wat meer ervaring op doen. Succes! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help !!! Wie kan me helpen met deze vragen? A.U.B :( raoul2007 | 1 | 14-01-2007 18:29 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie kan mij helpen met deze opdracht :( kheb spoed hulp nodig a.u.b raoul2007 | 2 | 12-01-2007 15:59 | |
Studeren |
stoppen met PABO(+pedagogiekvraag) sweetblondgirl | 17 | 25-05-2006 16:02 | |
ARTistiek |
Laten fotograferen dead person | 17 | 03-11-2004 23:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! wie wil helpen met mn beschouwing feminisme voor ne??!! lotte18 | 0 | 25-02-2003 15:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |