![]() |
||
hij moet er toch ieder jaar weer komen.
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik interesseer me wel voor religie. Maar ik hang zelf niets (meer) aan. Desondanks keek ik eventjes. Ik vond de quiz vooral kinderachtig en flauw. Er waren veel waren waarbij je gewoon je logica kon gebruiken als je maar een béétje verstand hebt over het christendom.
Mijn ervaring: kansloze quiz. Ik hield mijn score niet echt bij, maar ik had er wel veel goed. |
![]() |
||
Citaat:
|
34 van de 42
én die vraag van het lachen in de bijbel was stom. Het volgens hen goede antwoord was: lachen is gezond, dat staat in spreuken, maar een ander goed antwoord was, lachen is een geschenk uit de hemel, dat staat in prediker, en die had ik ingevuld, maar toen was het fout ![]() Maar sowieso zijn het slechte vragen, en hebben ze ook weinig met bijbelkennis te maken, maar vooral met logisch nadenken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor machtig boeiende zaken heb je nu weer meegemaakt dan? Verwijderd | 500 | 05-11-2007 12:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat scoren jullie voor de nationale bijbeltest? Verwijderd | 132 | 26-04-2007 19:09 | |
wat vind jij van jehovah's getuigen? =zwart wit= | 319 | 07-12-2006 12:08 | |
de Nationale bijbeltest... Verwijderd | 76 | 27-11-2005 20:42 | |
Nationale Bijbeltest Verwijderd | 31 | 02-12-2004 23:08 | |
De Kantine |
Nationale bijbeltest forumfreakie | 143 | 14-11-2004 15:21 |