Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook wel eens zien gebeuren...als je verliefd bent op iemand en je bent tevens (beste) vrienden met die persoon, dan is het geen goed plan om afstand te nemen...een van de kenmerken van verliefdheid is namelijk dat je iemand ontzettend graag wilt zien. Als je dan veel afstand neemt, zal de verliefde persoon zich alleen maar rottiger voelen. Je hebt eigenlijk twee keuzes, of je neemt afstand en die persoon voelt zich rot (harde methode) en hij heeft ook nog eens het gevoel en de kans dat hij z'n beste vriendin kwijtraakt, of je blijft gewoon met elkaar omgaan, en jij let er goed op dat hij niet 'al te' verliefd wordt en wees iig duidelijk over het feit dat je al een vriend hebt en dus gewoon vrienden met hem wilt blijven. Ik weet dat het moeilijk is, maar afstand nemen van hem lijkt me geen goed plan.
|
![]() |
|
Dit ken ik. Bij mij was het alleen andersom.
Een jongen was verliefd op mij en werd daarna mn beste vriend. Ben altijd wel heel duidelijk geweest dat ik niks met hem wilde, daar moet je geen toeval over laten bestaan. Later is het toch ergens foutgegaan.. hij vond dat ik hem had gebruikt ( ![]() En wat Nare Man zei: laat dus duidelijk merken dat je niet meer van hem wilt en probeer gewoon met hem om te blijven gaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom je af van iemand die verliefd op je is? appelsap13 | 18 | 08-05-2008 21:15 | |
Liefde & Relatie |
Kijkgedrag... zonder toenadering. Meisje01 | 58 | 16-10-2007 16:18 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap kapot door "verliefdheid"? Poor twisted me | 17 | 11-03-2007 15:45 | |
Liefde & Relatie |
van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl de abt van sion | 27 | 10-10-2003 12:01 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op twee jongens tegelijk... *mystery* | 26 | 18-01-2003 13:23 | |
Liefde & Relatie |
iets proberen met iemand waar je niet echt verliefd op bent? rozijntje | 9 | 06-03-2002 18:11 |