Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2007, 20:59
Meisje01
Meisje01 is offline
Hoi mensen! Mega leuk forum!

Nu kan ik natuurlijk niet achter blijven.. Ik zit met een jongen waar ik he-le-maal niks van snap!

Wat als:

Een jongen van 24 in het begin van het schooljaar naar je begint te kijken, beetje oogcontact maakt, naar je kijkt terwijl je met de rug naar hem toe zit/staat, soms overdreven voor je gaat staat en je vervolgens aanstaart.. (en jij het negeert)

Jij voegt hem uiteindelijk dus maar toe aan je msn.. waarop wat luchtige wel leuke , maar niet diepgaande gesprekken volgen. Hij jou nooit aanspreekt, korte gesprekken wanneer jij hem aanspreekt, hij snel off gaat en weinig on is.

Hij heeft veel vriendinnen heeft, hij is populair.
Iedereen mag hem.

Hij is een beleefde, aardige jongen, vriendelijk. Hij laat jou zitten in de trein als er geen plaats is, en gaat zelf staan. Zo'n soort jongen.

Hij naast dat kijken dus geen actie onderneemt, niet in real life, niet via msn. Hij is erg gereserveerd en komt gesloten over. Laat weinig van zichzelf zien.

Wel hebben we een keer goed staan flirten in de trein.. hij legde zijn hand op mijn been.. en hij wreef met zijn vingers over mijn been.. we zaten tegen over elkaar op den duur.. en we keken elkaar 5 seconden aan.. waarop we beiden lachend wegkeken. En toen ik vertelde van: die jongen die daar zit, kijkt naar mij. Zei hij gelijk: hij vind je leuk! waarop ik zei: nee joh. En hij zei: jawel! Ik... ik.. VOOEEUWW ... (ik van: zeg dan!) waarop hij zei: nee ik ben het vergeten.

Hij de keer daarop.. naar mij zat te kijken.. en snel weg keek toen ik zijn kant ff opkeek. Maar voor de rest weer afstand.

Ik dus maar een vrienschappelijke band op probeer te bouwen.. ik vertel hem over mijn ex.. en ik ging terug naar mijn ex... en ik vroeg hem telkens om advies over die ex. En hij luisterd altijd naar me en geeft advies.. en als ik hem bedank zegt hij dat dat niet hoeft. Echt lief.

Hij weet dat ik veel jongen achter mij aan had , die ik allemaal niet wilde. En misschein heeft hij wel door dat ik hem een beetje leuk vind. Ik weet het niet. Maar op msn zei ik eens: ja dat meisje denkt dat je verliefd op dr bent.. en hij zei van: nee ik was alleen een luisterend oor voor haar, ik sprak haar voor het eerst..e n daarbij komt dat ik al verliefd op jou ben. Waarop ik zei: ik ook op jou. En hij: tof! en ik zou hem een liefdesbrief schrijven.. die hij zou inlijsten. (waarop hij daarna offline moest)

Op dat kijken na.. zoekt hij verder geen toenadering. Hij is lief als ik hem aansrpeek ofzo, maar hij zou mij nooit uit zichzelf mailen ofzo.

Maar oke...

Ik snap niet goed wat ik met hem moet? Ik kan hem er echt niet naar vragen..

Ik snap hier niks van. Iemand enig idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2007, 21:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh mijn god, heb je een bord voor je kop ofzo? Die jongen vind je dus duidelijk wel leuk anders zou hij zo niet doen. Ik vind hém vrij duidelijk, ik denk alleen dat hij geen hol van jou snapt. (Al dan niet 'voor de gein') zeggen dat je verliefd op 'm bent en dan teruggaan naar je ex. Logisch dat hij dan verder geen actie onderneemt.
Hoe oud ben je zelf eigenlijk, want ik krijg zo vaag het idee dat iemand van 24 een beetje te oud voor je is.
Oud 07-10-2007, 21:37
Meisje01
Meisje01 is offline
Bedankt voor je reactie.. en ja ik heb idd een bord voor me hoofd.

Nee maar... op msn praat hij amper, altijd snel off.. nou dan krijg ik het gevoel dat hij me niet wil spreken. immers iemand die verliefd is... doet er alles aan om t meisje in kwestie te spreken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
immers iemand die verliefd is... doet er alles aan om t meisje in kwestie te spreken.
Onzin.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Onzin.
qft.

Ik ken zat mensen (waaronder ikzelf) die een vrij lange tijd geheime crushes hebben gehad. Niet iedereen springt meteen op de persoon af die ze leuk vinden. Sommige mensen zijn verlegen of onzeker.
Ik snap die jongen heel goed hoor. Als ik iemand heel erg leuk zou vinden en die persoon praat over zijn ex en gaat daarnaar terug, zou ik het idee hebben dat het toch zinloos is.

Dus, wees niet zo'n cockteaser en wees jij eens duidelijk tegen die jongen.
Oud 07-10-2007, 22:44
Southtown
Southtown is offline
Nou, wat wil je met die knul? Die jongen is duidelijk verlegen en ik schat dat hij de moed aan het opgeven is wegens jouw passiviteit. Dus als je met hem een relatie wilt, dan zal je 1) ook jouw deel van het werk moeten doen 2) hem de nodige "go"-signalen moeten geven.

Verder: wat Trimm Trabb en Kazet Nagorra zeiden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 22:55
Meisje01
Meisje01 is offline
Ik heb inmiddels geen cotnact meer met die ex, sinds paar dagen. en dat weet hij ook.
Voor de duidleijkheid.. heb hem echt vaak op msn aangesproken, en als ik die gesprekken aan iemand liet lezen.. zeiden ze: ja het is duidelijk dat jij hem leuk vind, maar hij gaat er niet echt op in.

en dit alles is al 3kwart jaar aan de gang.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 23:00
Meisje01
Meisje01 is offline
Mijn Go signalen:

Veel aanspreken op msn, lief zijn, beetje kijken, contact zoeken.

En ik zeg tegen hem dat hij lief en sexy is.. en dat als hij een meisje leuk vind hij er werk van moet maken. (zei ik in een mail) (omdat hij achter zijn msn iets had staan, dat over liefde ging)

Vroeg hem , waarom hij geen vriendin heeft. En hij antwoordde dat hij verliefd op een meisje was, een goede vriendin.. die niks wilde.. waardoor die vriendschap bijna stuk ging. Maar nu voelt hij niks en zijn ze weer goede vrienden en hij vond het prima zo.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:39
KS-Racing
KS-Racing is offline
Ehm jesus, hebben vrouwen soms echt zo'n bord voor hun kop?
Citaat:
Meisje01 schreef:
Wel hebben we een keer goed staan flirten in de trein.. hij legde zijn hand op mijn been.. en hij wreef met zijn vingers over mijn been.. we zaten tegen over elkaar op den duur.. en we keken elkaar 5 seconden aan.. waarop we beiden lachend wegkeken. En toen ik vertelde van: die jongen die daar zit, kijkt naar mij. Zei hij gelijk: hij vind je leuk! waarop ik zei: nee joh. En hij zei: jawel! Ik... ik.. VOOEEUWW ... (ik van: zeg dan!) waarop hij zei: nee ik ben het vergeten.

Ik dus maar een vrienschappelijke band op probeer te bouwen.. ik vertel hem over mijn ex.. en ik ging terug naar mijn ex... en ik vroeg hem telkens om advies over die ex. En hij luisterd altijd naar me en geeft advies.. en als ik hem bedank zegt hij dat dat niet hoeft. Echt lief.

Hij weet dat ik veel jongen achter mij aan had, die ik allemaal niet wilde. En misschein heeft hij wel door dat ik hem een beetje leuk vind. Ik weet het niet. Maar op msn zei ik eens: ja dat meisje denkt dat je verliefd op dr bent.. en hij zei van: nee ik was alleen een luisterend oor voor haar, ik sprak haar voor het eerst..en daarbij komt dat ik al verliefd op jou ben. Waarop ik zei: ik ook op jou. En hij: tof! en ik zou hem een liefdesbrief schrijven.. die hij zou inlijsten. (waarop hij daarna offline moest)
Iemand die verliefd op je is, waar jij continu wisselende signalen tegen geeft en dan in hemelsnaam ook nog continu over je ex gaat zitten praten? Jesus en dan vind je het gek dat hij afstand houd en afstandelijk tegen je reageert? Puur zelfbescherming als je het mij vraagt, en nog terecht ook.

Hoe krijg je het voor elkaar op het moment dat je intiem samen in de trein zit om dan over andere jongens te beginnen die naar je kijken? Dat zou voor mij echt het moment zijn om stomverbaasd weg te rennen van je (figuurlijk dus). En als hij er dan zelfs nog fatsoenlijk op reageert door niet geïrriteerd te doen maar op een leuke manier te reageren ga je hem ook nog op dat moment voor het blok zetten terwijl zo duidelijk is dat hij je leuk vind. Arme jongen...
Citaat:
Meisje01 schreef:
Vroeg hem , waarom hij geen vriendin heeft. En hij antwoordde dat hij verliefd op een meisje was, een goede vriendin.. die niks wilde.. waardoor die vriendschap bijna stuk ging. Maar nu voelt hij niks en zijn ze weer goede vrienden en hij vond het prima zo.
Lijkt mij puur het ontwijken van moeten zeggen dat hij verliefd op je is, hij ook niet wil liegen en hoopt dat je het zo doorhebt waar je mee bezig bent? Of heeft hij gezegd wie die goede vriendin was? Ik denk namelijk dat jij dat bent. Kwam het er aarzelend en ongemakkelijk uit?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:44
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik vraag me af of je hem echt wel zo leuk vind...anders ga je het toch niet steeds over je ex hebben? Als je echt iets met hem wilt, kap dan met die ex (helemaal kappen) en zeg tegen die jongen dat je hem leuk vindt. Stuur/geef hem desnoods een kaartje, zodat hij weet dat je het meent.

Want nu ben je hem uit het proberen uit te horen over wat hij van je vindt terwijl je hem steeds tegenstrijdige signalen geeft over wat jij van hem vindt. Het is wel overduidelijk dat hij jou leuk vindt of vond.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 12:27
Verwijderd
Jemig zeg, wat een gedraaikonterij. Zeg em dat ej em leuk vind en klaar. En als hij nu niet meer verliefd is jammer dan, dan loop je een blauwtje...so what??

Hoe oud ben je eigelijk?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 12:35
Verwijderd
hij valt op mannen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:17
Meisje01
Meisje01 is offline
sommige denken wel dat hij homo is idd.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:24
JanDeVries
JanDeVries is offline
:'D Godsamme zeg.
Oud 08-10-2007, 13:40
Verwijderd
Citaat:
sommige denken wel dat hij homo is idd.
Ja, nou, dan is het duidelijk. Je kan beter luisteren naar wat sommige mensen zeggen over hem dan zelf met hem te praten, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoe oud ben je zelf eigenlijk
Citaat:
Hoe oud ben je eigelijk?
Vertel nouuuu!
Oud 08-10-2007, 13:47
Meisje01
Meisje01 is offline
ik 21

vind t maar raar gedrag van hem. bedoel ik ging ook maar pas naar ex terug , toen ik doorhad dat hij geen actie ondernam verder.

voor mij is het onwerkelijk dat hij verliefd is/was.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 14:06
Verwijderd
21 damn ik dacht dat je 16 was owso..

moet ik nog meer commentaar geven?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 18:58
Anika
Citaat:
ik 21

vind t maar raar gedrag van hem. bedoel ik ging ook maar pas naar ex terug , toen ik doorhad dat hij geen actie ondernam verder.

voor mij is het onwerkelijk dat hij verliefd is/was.
Want als je denkt dat een jongen die jij leuk vindt je niet wil neem je je ex maar weer terug? Ik mis de logica
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:27
Meisje01
Meisje01 is offline
Ja ach.. had zo mijn reden.

Maar genoeg over ex..

Velen denken dus dat hij me wel leuk vind. tja.... toch mis ik die betrokkenheid van hem.

Echt tof dat ik zoveel reacties heb.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:24
George
George is offline
Wat ik niet snap, als je hem al driekwart jaar kent, waarom praat je er niet gewoon een keer over? Of stel je hem niet op z'n minst voor een keer met z'n tweeën iets leuks te gaan doen? Ik bedoel, na zo'n tijd, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Oud 08-10-2007, 20:31
Meisje01
Meisje01 is offline
Citaat:
Wat ik niet snap, als je hem al driekwart jaar kent, waarom praat je er niet gewoon een keer over? Of stel je hem niet op z'n minst voor een keer met z'n tweeën iets leuks te gaan doen? Ik bedoel, na zo'n tijd, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Niet genoeg bevestiging.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:56
George
George is offline
Citaat:
Niet genoeg bevestiging.
Sinds wanneer is er bevestiging nodig voor gewoon afspreken? Als ie moeilijk begint te doen over geen date willen (wat mij sterk lijkt, maar goed)kan je, als je echt zo nodig je gezicht wil redden, altijd nog zeggen dat het vriendschappelijk bedoeld was.
Oud 08-10-2007, 21:02
Anika
Citaat:
Niet genoeg bevestiging.
Hoe duidelijk wil je het hebben? Op mij komt het over alsof hij je al een aantal keer duidelijk heeft laten merken dat ie je leuk vindt, dus wat is het probleem om eens een keer samen wat te gaan doen? Je hoeft niet meteen te laten merken dat er meer achter zit als je dat niet durft.
En als hij niks met je wil gaan doen of geen relatie met je wil dan is er helemaal niks aan de hand, hij gaat je echt niet uitlachen ofzo. Het is misschien even slikken maar het is niet het einde van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 21:11
Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat is dat toch altijd met dat "praat erover"? Volgens mij valt hier echt niet veel over te bepraten. Ofwel ga je er allebei honderd procent voor, ofwel laat je het gewoon zitten.

Voor zover jullie al praten is het al wel duidelijk dat dit geen onderwerp is waar hij wil/kan over praten. Dus doe iets. Elkaar 10 seconden in de ogen kijken zonder iets te zeggen zal waarschijnlijk veel meer duidelijkheid brengen dan msn'en. En dingen als lief zijn (als het goed is ben je dat sowieso wel) en contact zoeken (als jij geen contact zoekt zal er sowieso geen contact zijn) tellen niet mee als go-signalen. Geloof me.

En de rest de onzin moet je ook stoppen. Als je echt iets met hem wil is het nogal dom om hem aan te sporen om iets met godweet welk meisje te beginnen. En moet je niet enthousiast reageren als hij begint over 'er is een vriendin die ik leuk vind blabla'. Want dat meen je toch niet.
Oud 09-10-2007, 00:39
igfy
igfy is offline
Citaat:
hij valt op mannen
Dat was ook een van mijn eerste indrukken uit het verhaal. Of hij is idd heel verlegen, maar dat lijkt me sterk als hij zoveel vriendinnen heeft.
Oud 09-10-2007, 07:49
Armoed
Armoed is offline
Prijsloos. Niet te moeilijk gaan doen bij Nederlandse jongens, ze hebben of geen ballen of geen interesse of allebei.

Wat ik je aanraad is initiatief nemen totdat hij het overneemt.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:13
Verwijderd
Hij kijkt naar je. Hij flirt met je. Hij zegt (al is het op msn) dat hij verliefd op je is. Hij luistert altijd naar je.

Jij reageert hierop door te praten over andere mensen in de trein, door te reageren met 'ik ook op jou' zonder je daar naar te gedragen en door ellenlang over je ex door te zeuren.

Wie doet er nou raar eigenlijk?

En de enige manier waarop jij je 'hij zoekt geen toenadering' uitlegt, is met: 'hij zou nooit uit zichzelf mailen' en 'hij is weinig online op msn'. WTF
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:39
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Jij reageert hierop door te praten over andere mensen in de trein, door te reageren met 'ik ook op jou' zonder je daar naar te gedragen en door ellenlang over je ex door te zeuren.
Mhmmmm, niet echt haar schuld. Meisjes zijn meisjes. Als zij over haar ex zeurt moet hij het onderwerp afkappen en een leuker beginnen. Hij reageerde al goed op dat gedoe in de trein. Misschien zou hij ook wel goed reageren als hij in haar geinteresseerd was en is hij dat gewoon niet, maar daar ga ik meestal niet vanuit.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Mhmmmm, niet echt haar schuld. Meisjes zijn meisjes. Als zij over haar ex zeurt moet hij het onderwerp afkappen en een leuker beginnen. Hij reageerde al goed op dat gedoe in de trein. Misschien zou hij ook wel goed reageren als hij in haar geinteresseerd was en is hij dat gewoon niet, maar daar ga ik meestal niet vanuit.
Tuurlijk is dat wel haar schuld, als je echt in iemand geinteresseerd bent, ga je toch niet hem verwijten dat hij geen toenadering zoekt terwijl je zelf hele verhalen over je ex ophangt?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:24
Meisje01
Meisje01 is offline
Mensen, ik waardeer jullie reacties enorm. Het is erg leuk om te lezen hoe mensen hierover denken.

En ja.. de kans dat hij homo is.. is wel aanwezig. Hoewel hij dit zelf niet toegeeft natuurlijk.

Gister op msn sprak ik hem weeeer aan (hij spreekt hij nooit aan) en ik flirtte , waarop hij best leuk reageerde. Maar er zit niks spontaands in zijn boodschappen. En mijn vrienden irriteren zich mateloos omdat hij geen echte itneresse toont. Zij zeggen: je kunt zeggen, goh wat doet hij leuk op msn. Maar dat komt doordat jij zo praat dat hij er wel leuk op MOET reageren.

Waarom begint hij eens niet uitzich zelf een gesprek? Waarom toont hij geen ECHTE interesse in jou al is het maar op msn?

Zij vinden dat ik ovreduidelijk laat zien dat ik hem leuk vind en contact wil.

En natuurlijk was hij na een kort gesprekje al gelijk off.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:26
Verwijderd
Oké, misschie een heel raar advies hoor, maar praat hier gewoon eens met hem over!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:26
Meisje01
Meisje01 is offline
Citaat:
Hij kijkt naar je. Hij flirt met je. Hij zegt (al is het op msn) dat hij verliefd op je is. Hij luistert altijd naar je.

Wie doet er nou raar eigenlijk?

En de enige manier waarop jij je 'hij zoekt geen toenadering' uitlegt, is met: 'hij zou nooit uit zichzelf mailen' en 'hij is weinig online op msn'. WTF
Dat praten over andere mensen, ging meer zo:"

Kijk hoe dom die jongen naar me kijkt. Pfff hij trekt gekke bekken.
En hij: hoe kijkt hij, kijkt hij normaal?
Ik zo: ja pff
Hij: hij vind je leuk!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 13:16
Verwijderd
Je gaat toch niet serieus overwegen of ie wel eens homo kon zijn, toch? Jezus

Volgens mij wil hij gewoon niet laten zien dat ie je leuk vindt (al doet ie dat wel als het moment daar is) en daarom vermijd ie msn-contact en blijft ie afstandelijk. Of tegenwoordig denkt ie dat het toch geen zin meer heeft en is zijn echte verliefdheid al voorbij omdat jij telkens over je ex begint (the horror) of andere leuke jongens in de trein (wtf). Ben jij in ZIJN "Let's Just Be Friends"-zone gekomen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 13:43
Meisje01
Meisje01 is offline
Citaat:
Je gaat toch niet serieus overwegen of ie wel eens homo kon zijn, toch? Jezus

Volgens mij wil hij gewoon niet laten zien dat ie je leuk vindt (al doet ie dat wel als het moment daar is) en daarom vermijd ie msn-contact en blijft ie afstandelijk. Of tegenwoordig denkt ie dat het toch geen zin meer heeft en is zijn echte verliefdheid al voorbij omdat jij telkens over je ex begint (the horror) of andere leuke jongens in de trein (wtf). Ben jij in ZIJN "Let's Just Be Friends"-zone gekomen.
Nee hij vermijd msn contact altijd al. dit alles is nu al 3kwart jaar gaande. EN hij heeft nooit veel verteld op msn, of het contact gezocht. Als het cotnact daar was, was hij oppervlakkig , echt van die: ' hoi, hoe is het, met mij wel goed' gesprekken.

En nogmaals over de trein, ik let hem duidelijk merken dat ik die jongen in de trein irritant vond.

En door over mijn ex te beginnen.. kijk dat deed ik zodat ik juist in zijn 'friend zone' zou komen. Want als ik geen vriendschapsband opbouw.. dan heb ik helemaal geen contact. Heb ik helemaal geen basis om hem aan te spreken enzo.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 13:51
Verwijderd
Maar wat wil je zelf nu dan? Wil je iets met hem? Wil je fantaseren over ooit iets hebben met hem zonder het daadwerkelijk te willen?
Als je iets met 'm wil, laat hem dat dan zíen, of zeg het gewoon. Van mijn part via msn, hoewel ik het idee heb dat hij niet zo msn'erig is (ik ook niet; niet iedereen vindt het leuk hele verhalen over msn te vertellen, face to face is vele malen leuker/intiemer/gezelliger). Als jij hem niet duidelijk maakt dat je hem ziet zitten, dan kom je nooit verder, aangezien hij nu waarschijnlijk denkt dat je hem gewoon als een soort vriend ziet, niet meer dan dat.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 14:10
Meisje01
Meisje01 is offline
andijvie, zal ik je het gesprek laten lezen van gisteren? Is kort hoor haha.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:08
Armoed
Armoed is offline
Stuur mij ook maar
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:46
InvisibleGirl
InvisibleGirl is offline
Ik sluit me eigenlijk compleet aan bij iedereen.. en wil daar aan toevoegen dat je misschien wel heel onzeker bent over hem. Dat hij naar jouw idee geen duidelijke hints geeft, en dat je daarom zelf ook terughoudender wordt, waardoor hij ook afstandelijk doet, etc.
Hij heeft gezegd dat hij verliefd op je is, waarom geloof je hem niet? Ik zou een gat in de lucht springen als ik jou was.. hij houdt ook van jou!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 19:22
Meisje01
Meisje01 is offline
Ja maar lieve schat, voor t zelfde geldt was dat een msn grapje. snap je? Het was niet face to face... en echt gemeend . Was op msn, echt letterlijk: en daarbij komt dat ik al verliefd op jou ben.

Hij laat niks zien.. waardoor ik idd onzeker word over hem.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 19:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jezus, wanneer vraag je hem nou eens mee uit?!
Oud 09-10-2007, 19:56
Verwijderd
Ik heb er een slecht gevoel bij.

Het lijkt alsof hij de aandacht en een beetje flirten met jou wel grappig vindt, maar het verder allemaal best vindt zo.

Je vraagt er eigenlijk om eens goed teleurgesteld te worden..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 20:12
Meisje01
Meisje01 is offline
Citaat:

Het lijkt alsof hij de aandacht en een beetje flirten met jou wel grappig vindt, maar het verder allemaal best vindt zo.

Ja precies. Zo denk ik er eigenlijk ook over.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 22:45
Armoed
Armoed is offline
Heb het gesprek gelezen en teruggePM't. Jongen snapt er geen bal van of is niet geinteresseerd, ik vrees het laatste.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 09:01
Verwijderd
Citaat:

Die onduidelijkheid en twijfel lijkt me vele malen erger dan te horen krijgen 'nee, sorry, ik ben niet verliefd op je'.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 19:08
Meisje01
Meisje01 is offline
Nu ik er helder over nadenk. Als hij me echt had gewild.. was dat allang gebeurt.

Heel erg bedankt allemaal voor de leuke reacties.

Armoed.. je hebt gelijk.. gesprekken gingen altijd zo. En eens zei hij toevallig dat hij verliefd op mij is. maar zonder betekenis denk ik.

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 20:54
Meisje01
Meisje01 is offline
Hij vind een meisje leuk. En die meid ben ik niet...

Voel me best bespeeld.. al deed hij het waarschijnlijk allemaal niet bewust ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 23:02
Promillage
Promillage is offline
Nou als je het niet gewoon vraagt zul je het nooit met zekerheid weten eh.Nu druip je gewoon af omdat je te laf bentom het face to face te vragen ipv verzin je liever smoesjes voor jezelf
Oud 12-10-2007, 10:51
Meisje01
Meisje01 is offline
Citaat:
Nou als je het niet gewoon vraagt zul je het nooit met zekerheid weten eh.Nu druip je gewoon af omdat je te laf bentom het face to face te vragen ipv verzin je liever smoesjes voor jezelf
Nee helaas. HIj heeft zelf gezegd tegen een vriendin van mij dat hij een meisje leuk vind. (en door de beschrijving die hij gaf, weet ik dat ik dat meisje niet ben)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 12:49
Armoed
Armoed is offline
Dat meisje kan toch dood?

Nee maar serieus, zoiets is gewoon weer een obstakel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten