Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, wat wil je met die knul? Die jongen is duidelijk verlegen en ik schat dat hij de moed aan het opgeven is wegens jouw passiviteit. Dus als je met hem een relatie wilt, dan zal je 1) ook jouw deel van het werk moeten doen 2) hem de nodige "go"-signalen moeten geven.
Verder: wat Trimm Trabb en Kazet Nagorra zeiden. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb inmiddels geen cotnact meer met die ex, sinds paar dagen. en dat weet hij ook.
Voor de duidleijkheid.. heb hem echt vaak op msn aangesproken, en als ik die gesprekken aan iemand liet lezen.. zeiden ze: ja het is duidelijk dat jij hem leuk vind, maar hij gaat er niet echt op in. en dit alles is al 3kwart jaar aan de gang. |
![]() |
|
![]() |
Mijn Go signalen:
Veel aanspreken op msn, lief zijn, beetje kijken, contact zoeken. En ik zeg tegen hem dat hij lief en sexy is.. en dat als hij een meisje leuk vind hij er werk van moet maken. (zei ik in een mail) (omdat hij achter zijn msn iets had staan, dat over liefde ging) Vroeg hem , waarom hij geen vriendin heeft. En hij antwoordde dat hij verliefd op een meisje was, een goede vriendin.. die niks wilde.. waardoor die vriendschap bijna stuk ging. Maar nu voelt hij niks en zijn ze weer goede vrienden en hij vond het prima zo. |
![]() |
|||
![]() |
Ehm jesus, hebben vrouwen soms echt zo'n bord voor hun kop?
![]() Citaat:
Hoe krijg je het voor elkaar op het moment dat je intiem samen in de trein zit om dan over andere jongens te beginnen die naar je kijken? ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik vraag me af of je hem echt wel zo leuk vind...anders ga je het toch niet steeds over je ex hebben? Als je echt iets met hem wilt, kap dan met die ex (helemaal kappen) en zeg tegen die jongen dat je hem leuk vindt. Stuur/geef hem desnoods een kaartje, zodat hij weet dat je het meent.
Want nu ben je hem uit het proberen uit te horen over wat hij van je vindt terwijl je hem steeds tegenstrijdige signalen geeft over wat jij van hem vindt. Het is wel overduidelijk dat hij jou leuk vindt of vond. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat ik niet snap, als je hem al driekwart jaar kent, waarom praat je er niet gewoon een keer over?
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En als hij niks met je wil gaan doen of geen relatie met je wil dan is er helemaal niks aan de hand, hij gaat je echt niet uitlachen ofzo. Het is misschien even slikken maar het is niet het einde van de wereld. |
![]() |
|
Wat is dat toch altijd met dat "praat erover"? Volgens mij valt hier echt niet veel over te bepraten. Ofwel ga je er allebei honderd procent voor, ofwel laat je het gewoon zitten.
Voor zover jullie al praten is het al wel duidelijk dat dit geen onderwerp is waar hij wil/kan over praten. Dus doe iets. Elkaar 10 seconden in de ogen kijken zonder iets te zeggen zal waarschijnlijk veel meer duidelijkheid brengen dan msn'en. En dingen als lief zijn (als het goed is ben je dat sowieso wel) en contact zoeken (als jij geen contact zoekt zal er sowieso geen contact zijn) tellen niet mee als go-signalen. Geloof me. En de rest de onzin moet je ook stoppen. Als je echt iets met hem wil is het nogal dom om hem aan te sporen om iets met godweet welk meisje te beginnen. En moet je niet enthousiast reageren als hij begint over 'er is een vriendin die ik leuk vind blabla'. Want dat meen je toch niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij kijkt naar je. Hij flirt met je. Hij zegt (al is het op msn) dat hij verliefd op je is. Hij luistert altijd naar je.
Jij reageert hierop door te praten over andere mensen in de trein, door te reageren met 'ik ook op jou' zonder je daar naar te gedragen en door ellenlang over je ex door te zeuren. Wie doet er nou raar eigenlijk? En de enige manier waarop jij je 'hij zoekt geen toenadering' uitlegt, is met: 'hij zou nooit uit zichzelf mailen' en 'hij is weinig online op msn'. WTF ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mensen, ik waardeer jullie reacties enorm. Het is erg leuk om te lezen hoe mensen hierover denken.
En ja.. de kans dat hij homo is.. is wel aanwezig. Hoewel hij dit zelf niet toegeeft natuurlijk. Gister op msn sprak ik hem weeeer aan (hij spreekt hij nooit aan) en ik flirtte , waarop hij best leuk reageerde. Maar er zit niks spontaands in zijn boodschappen. En mijn vrienden irriteren zich mateloos omdat hij geen echte itneresse toont. Zij zeggen: je kunt zeggen, goh wat doet hij leuk op msn. Maar dat komt doordat jij zo praat dat hij er wel leuk op MOET reageren. Waarom begint hij eens niet uitzich zelf een gesprek? Waarom toont hij geen ECHTE interesse in jou al is het maar op msn? Zij vinden dat ik ovreduidelijk laat zien dat ik hem leuk vind en contact wil. En natuurlijk was hij na een kort gesprekje al gelijk off. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk hoe dom die jongen naar me kijkt. Pfff hij trekt gekke bekken. En hij: hoe kijkt hij, kijkt hij normaal? Ik zo: ja pff Hij: hij vind je leuk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je gaat toch niet serieus overwegen of ie wel eens homo kon zijn, toch? Jezus
![]() Volgens mij wil hij gewoon niet laten zien dat ie je leuk vindt (al doet ie dat wel als het moment daar is) en daarom vermijd ie msn-contact en blijft ie afstandelijk. Of tegenwoordig denkt ie dat het toch geen zin meer heeft en is zijn echte verliefdheid al voorbij omdat jij telkens over je ex begint (the horror) of andere leuke jongens in de trein (wtf). Ben jij in ZIJN "Let's Just Be Friends"-zone gekomen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nogmaals over de trein, ik let hem duidelijk merken dat ik die jongen in de trein irritant vond. En door over mijn ex te beginnen.. kijk dat deed ik zodat ik juist in zijn 'friend zone' zou komen. Want als ik geen vriendschapsband opbouw.. dan heb ik helemaal geen contact. Heb ik helemaal geen basis om hem aan te spreken enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar wat wil je zelf nu dan? Wil je iets met hem? Wil je fantaseren over ooit iets hebben met hem zonder het daadwerkelijk te willen?
Als je iets met 'm wil, laat hem dat dan zíen, of zeg het gewoon. Van mijn part via msn, hoewel ik het idee heb dat hij niet zo msn'erig is (ik ook niet; niet iedereen vindt het leuk hele verhalen over msn te vertellen, face to face is vele malen leuker/intiemer/gezelliger). Als jij hem niet duidelijk maakt dat je hem ziet zitten, dan kom je nooit verder, aangezien hij nu waarschijnlijk denkt dat je hem gewoon als een soort vriend ziet, niet meer dan dat. |
![]() |
|
Ik sluit me eigenlijk compleet aan bij iedereen.. en wil daar aan toevoegen dat je misschien wel heel onzeker bent over hem. Dat hij naar jouw idee geen duidelijke hints geeft, en dat je daarom zelf ook terughoudender wordt, waardoor hij ook afstandelijk doet, etc.
Hij heeft gezegd dat hij verliefd op je is, waarom geloof je hem niet? Ik zou een gat in de lucht springen als ik jou was.. hij houdt ook van jou! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |