Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2007, 16:17
Koning
Koning is offline
Iemand al geil hier van? Ik probeer zo.

http://www.gamershell.com/download_21427.shtml
Oud 16-10-2007, 16:53
Verwijderd
Trekt me pc niet .
Ik ben wel erg benieuwd en hoop niet dat epic alleen maar megamappen heeft gemaakt voor de show, Maar ook lekkere deathmatchmappen zoals de vorige 2.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:27
Verwijderd
Ja, ik heb hem gedownload en ik kreeg er een stevig strakke plasser van, al was het alleen al omdat ye olde UT muziek in het menu werd gebruikt. Bovendien vond ik het seksy om te zien dat mijn systeem nieuwe spellen nog steeds goed trekt.

Los daarvan is het spel natuurlijk geweldig, voor zover je aan een demo kan beoordelen. Het speelt allemaal lekker snel en het voelt goed aan, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de Deathmatch gedaan. De single player campaign zal wel geen ruk voorstellen en ik ben ook altijd bang voor voertuigen in dit soort spellen, maar we zien wel.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb hem gedownload en ik kreeg er een stevig strakke plasser van, al was het alleen al omdat ye olde UT muziek in het menu werd gebruikt. Bovendien vond ik het seksy om te zien dat mijn systeem nieuwe spellen nog steeds goed trekt.

Los daarvan is het spel natuurlijk geweldig, voor zover je aan een demo kan beoordelen. Het speelt allemaal lekker snel en het voelt goed aan, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de Deathmatch gedaan. De single player campaign zal wel geen ruk voorstellen en ik ben ook altijd bang voor voertuigen in dit soort spellen, maar we zien wel.
Ik vind voertuigen niks.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:34
Koning
Koning is offline
Ik heb het gespeeld maar ik ben maar zeer matig enthousiast. Hoewel het er wel leuk uit ziet (overigens niet op mijn inmiddels verouderde pc) is dit ook het enige wat ik goed vind aan deze game.

Ik voorspel hier de zelfde saaie, plastische gameplay die 2003 en 2004 boden. Was dat in 2003 nog oké en zelfs in 2004 nog wel te doen ben ik daar inmiddels al lang en breed op uit gekeken.

Als er dan niet drastisch héél interressante en verfrissende game modes in worden gezet laat ik dit liever links liggen, en nee geen gecastreerde Battlefield achtige gameplay die Onslaught bood.
Oud 16-10-2007, 18:21
Verwijderd
Onslaught zag ik zoiezo niet in waarom dat populair was.
Deathmatch, CTF, Dom en Assault waren de shit in ut99.
In de latere UT was het vooral DM en CTF die tof waren. Assaultmap zagen er prachtig uit maar ik vond de gameplay tegenvallen als ik het vergelijk met ut99. Het zelfde geld voor de nieuwe Dom die zij hadden toegepast.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 19:25
Verwijderd
Ik ben de demo nu ff aan het downloaden, maar zit er echt niets nieuws bij? Alleen een grafische update?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 20:04
Koning
Koning is offline
Vehicle CTF!!!11 nee dus.
Oud 16-10-2007, 21:13
Verwijderd
Ik heb het net nog even een draai gegeven en misschien ben ik er nu te moe voor, maar zijn die bots niet een beetje achterlijk snel en goed? Met UT kon ik, met enige moeite, nog wel een Deathmatch winnen op Godlike, maar nu blijft er geen spaan meer van me over als ik ze zelfs maar op Adept durf te zetten. Ik krijg niet eens de kans om te zien wie of wat me doodmaakt.

Oh, en Vehicle CTF is niets aan. Don't bother. Het andere nieuwe dat ik tegenkwam is dat er om de zoveel tijd één of ander Stalker-voertuig op het slagveld wordt gedropt waar één iemand in kan zitten en die daarna dus met een mega-turbo-laserstraal jou nog meer dood kan schieten. Spannend!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 12:14
Verwijderd
Heb 'm even geprobeerd, niet erg boeiend.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 14:32
Koning
Koning is offline
Goh, UT is al dood, C&C is doodgemaakt.. next!
Oud 22-11-2007, 14:22
Verwijderd
Wie heeft de volledige versie al gespeeld? Ga hem vanavond even proberen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 16:27
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
De mac demo is nog steeds niet uit
Ik hoop dat ze er geen eeuwen mee wachten, ze hadden de full mac release beloofd voor de kerst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten