Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het gespeeld maar ik ben maar zeer matig enthousiast. Hoewel het er wel leuk uit ziet (overigens niet op mijn inmiddels verouderde pc) is dit ook het enige wat ik goed vind aan deze game.
Ik voorspel hier de zelfde saaie, plastische gameplay die 2003 en 2004 boden. Was dat in 2003 nog oké en zelfs in 2004 nog wel te doen ben ik daar inmiddels al lang en breed op uit gekeken. Als er dan niet drastisch héél interressante en verfrissende game modes in worden gezet laat ik dit liever links liggen, en nee geen gecastreerde Battlefield achtige gameplay die Onslaught bood.
|
Verwijderd
|
Onslaught zag ik zoiezo niet in waarom dat populair was.
Deathmatch, CTF, Dom en Assault waren de shit in ut99. In de latere UT was het vooral DM en CTF die tof waren. Assaultmap zagen er prachtig uit maar ik vond de gameplay tegenvallen als ik het vergelijk met ut99. Het zelfde geld voor de nieuwe Dom die zij hadden toegepast. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het net nog even een draai gegeven en misschien ben ik er nu te moe voor, maar zijn die bots niet een beetje achterlijk snel en goed? Met UT kon ik, met enige moeite, nog wel een Deathmatch winnen op Godlike, maar nu blijft er geen spaan meer van me over als ik ze zelfs maar op Adept durf te zetten. Ik krijg niet eens de kans om te zien wie of wat me doodmaakt.
Oh, en Vehicle CTF is niets aan. Don't bother. Het andere nieuwe dat ik tegenkwam is dat er om de zoveel tijd één of ander Stalker-voertuig op het slagveld wordt gedropt waar één iemand in kan zitten en die daarna dus met een mega-turbo-laserstraal jou nog meer dood kan schieten. Spannend! |
![]() |
|
|