Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2007, 23:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-08-2007 @ 23:49 :
Kern. Raak.

Dat dacht ik eigenlijk al meteen van die "sterke opstelling" die een paar berichten hierboven stond.
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-08-2007 @ 23:52 :
Kunnen we Vermaelen en Kompany niet neutraliseren?
Oud 23-08-2007, 13:32
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
volgens mij is Hofland een verdediger die meer te bieden heeft dan Heitinga of Bouma. Als je daarnaast Boulahrouz zet en op de flanken Ooijer en Van Bronckhorst staat je verdediging best goed.
Emanuelson in het Nederlands Elftal is onzin, er zijn 2, misschien wel 3 betere linksbacks (Gio, De Cler, misschien Drenthe zelfs).
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:26
Rioto
hoop niet dat hofland in het nl gaat, gozer is blessure gevoelig en dus zou feyenoord hem moeten missen als die gebleseerd raakt in het graf NL elftal.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:38
knijtert
knijtert is offline
Ik moet toegeven dat ik echt niet meer weet op welke verdedigers je nou echt kan bouwen.

Van Boulahrouz en Ooijer heb ik geen hele hoge pet op.
Heitinga vind ik een goede verdediger, maar maakt toch te vaak kostbare fouten.
Bouma vond ik eerst waardeloos maar laatste keren dat ik hem zag verbaasde hij me positief. Dus misschien moet hij maar weer eens een kans krijgen.
Emanuelson is een hele leuke speler bij Ajax, maar zijn verdedigende capaciteiten laat veel te wensen over en ik betwijfel ook of hij wel in de basis van het Nederlands elftal zou moeten staan. Ik zou daar ook eerder van Bronckhorst neerzetten, maar echt goede backs zijn er volgens mij niet. Voor Drenthe vind ik het iig veel te vroeg, daar komt geen verandering in omdat Real Madrid het wel in hem zag zitten. Hij kan het daar nu wel gaan waarmaken.

En Hofland kan ik eigenlijk niets zinnigs over zeggen. Ik vond het een redelijk goede speler, maar sinds hij in Duitsland speelde heb ik niets meer van hem gezien. Ik zal nu hij weer in Nederland speelt weer genoeg van hem te zien krijgen.

Ik vind trouwens ook dat Vermaelen maar eens geneautraliseerd moet worden
Oud 23-08-2007, 17:01
Verwijderd
Ik ben totaal niet gecharmeerd van Jaliens.
Gewoon Boulahrouz naast Bouma en Gio.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 19:28
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Eindelijk nog eens een goeie match van België Alleen jammer dat het gewoon veel te laat is, maarja..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 21:49
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Jarabe de Palo schreef op 23-08-2007 @ 14:32 :
misschien Drenthe zelfs
lol
Oud 06-09-2007, 21:27
GruttePier
GruttePier is offline
Rafael van der Vaart mist zaterdag het EK-kwalificatieduel met Bulgarije. De aanvoerder van Hamburger SV heeft nog te veel last van een kuitblessure. Het is nog onzeker of de middenvelder op tijd fit is voor het uitduel met Albanië op woensdag.

Bondscoach Van Basten brengt vrijdag de selectie terug tot 18 of 19 spelers. Dat betekent dat nog vier of vijf andere spelers zich niet voor het thuisduel met de Bulgaren beschikbaar hoeven te houden.

"Het zou echter heel goed kunnen dat ik die afvallers wel weer tegen Albanië nodig heb. Die wedstrijd vraagt weer om een andere aanpak", aldus Van Basten.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 14:22
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb er weinig vertrouwen in. Een goed resultaat zal afhankelijk zijn van een bevlieging van een individuele speler met kwaliteit...
Oud 08-09-2007, 16:14
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Ik ben wel benieuwd..
Oud 08-09-2007, 18:00
PV
PV is offline
Het zal wel weer zo'n kansloze 1-1 of 0-0 worden. Maar we wachten af
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:14
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
De Zeeuw was echt geweldig . Het resultaat was ok, het spel niet echt spetterend maar wel beter en in een wat hoger tempo dan eerder. Probleem blijft een beetje de opbouw van achteruit.
Oud 12-09-2007, 22:38
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Oud 13-09-2007, 14:51
GRAUW!!
GRAUW!! is offline
gister was een f*ck wedstrijd, geluk dat we gewonnen hebben!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 19:40
RaRaRasputin
RaRaRasputin is offline
Citaat:
gister was een f*ck wedstrijd, geluk dat we gewonnen hebben!
Ze speelden slecht maar Wij hebben gewonnen

Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:39
Verwijderd
Twas te bagger voor woorden, tjsa 3 puntjes binnnen. Het EK is dichtbij nu.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 20:23
PV
PV is offline
en van Roemenie verliezen we.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 10:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Luxembourg 17/10/07 Romania
Netherlands 17/10/07 Slovenia
Albania 17/10/07 Bulgaria

Bulgaria 17/11/07 Romania
Albania 17/11/07 Belarus
Netherlands 17/11/07 Luxembourg

Belarus 21/11/07 Netherlands
Romania 21/11/07 Albania
Slovenia 21/11/07 Bulgaria

Van de UEFA site overgenomen, omdat het verder allemaal zo reuze handig te vinden is..
Oud 16-10-2007, 21:10
knijtert
knijtert is offline
wanneer Roemenie en Bulgarije tegen elkaar moeten is ook wel interesant
Oud 17-10-2007, 18:29
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Rusland - Engeland 2-1.

Engeland gaat het EK niet meer redden denk ik. Ik verwacht dat Rusland geen punten meer gaat morsen.

Group E
Teams Pld W D L GF GA Pts
Croatia 10 8 2 0 25 4 26
England 11 7 2 2 22 4 23
Russia 10 6 3 1 16 5 21

F.Y.R. Macedonia 17/10/07 Andorra
F.Y.R. Macedonia 17/11/07 Croatia
Israel 17/11/07 Russia
Andorra 17/11/07 Estonia
England 21/11/07 Croatia
Israel 21/11/07 F.Y.R. Macedonia
Andorra 21/11/07 Russia
Oud 17-10-2007, 21:51
PV
PV is offline
nou, de eerste helft ging nog op het scoren na, maar in vredesnaam, de tweede helft tegen de nr 75 van de wereld. echt ik weet het niet meer

ohja, de stand nu;

Stand groep G:
1. Roemenië * 10-26 (20- 5)
2. NEDERLAND 10-23 (13- 3)
3. Bulgarije 10-19 (15- 7)
4. Albanië 10-11 ( 9- 8)
5. Slovenië 11-11 ( 9-14)
6. Wit-Rusland 10- 7 (11-20)
7. Luxemburg 11- 3 ( 2-22)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 19:18
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Rusland - Engeland 2-1.

Engeland gaat het EK niet meer redden denk ik. Ik verwacht dat Rusland geen punten meer gaat morsen.

Group E
Teams Pld W D L GF GA Pts
Croatia 10 8 2 0 25 4 26
England 11 7 2 2 22 4 23
Russia 10 6 3 1 16 5 21

F.Y.R. Macedonia 17/10/07 Andorra
F.Y.R. Macedonia 17/11/07 Croatia
Israel 17/11/07 Russia
Andorra 17/11/07 Estonia
England 21/11/07 Croatia
Israel 21/11/07 F.Y.R. Macedonia
Andorra 21/11/07 Russia
Engeland zal dan playoffs moeten spelen als 'beste nr. 3' en uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen. Net als Frankrijk/Italië/Schotland. Overwinning was ook meer dan verdiend trouwens
Oud 19-10-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Engeland zal dan playoffs moeten spelen als 'beste nr. 3' en uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen. Net als Frankrijk/Italië/Schotland. Overwinning was ook meer dan verdiend trouwens
Nope.

"Anders dan de laatste edities het geval was, zullen er dit keer geen play-off wedstrijden gespeeld worden, maar zullen de nummers 1 en 2 uit iedere groep gekwalificeerd zijn. "

http://nl.wikipedia.org/wiki/Europee...8_kwalificatie
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 23:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
dat wist ik niet, maar vind het op zich wel een aardig systeem
Oud 25-10-2007, 21:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Keek net stukje Anderlecht en zag een stuk over Tchite in de rust, als die Belg wordt staat er toch best een aardige selectie daar zo langzamerhand

Hoewel Vandereycken, in mijn ervaring, niet zo geweldig is met creatieve voetballers..
Oud 18-11-2007, 01:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Goed, Nederland door dus naar het EK. Jammer genoeg heeft Schotland het niet gehaald en Noorwegen vind ik. Maar wij zijn dus door naar de eindronde en hoe kijken wij daarna?

Ik denk dat we geluk hebben gehad met deze erg simpele poule, hoewel Nederland beter speelt tegen betere tegenstanders heb ik weinig vertrouwen in een Oranje in een poule met Frankrijk, Italië en/of Schotland of Oekraïne. De vraag is nu hoe we het op het EK gaan doen.
Ik heb dus weinig vertrouwen Nederland momenteel, een poule met Duitsland, Spanje, Zweden en Nederland lijkt mij al te zwaar.

Meningen en jullie suggesties over de kwalificatie en het komende EK graag
Oud 18-11-2007, 12:14
kalinho
kalinho is offline
Alle toplanden op de valreep halen het als nog Italië, Engeland, etc.
Oud 18-11-2007, 12:21
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Alle toplanden op de valreep halen het als nog Italië, Engeland, etc.
Een underdog is leuk, maar een toernooi zonder Frankrijk Engeland en Italie verliest voor mij toen wel wat waarde.
Oud 19-11-2007, 11:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Willen we nog een beetje kans maken dan wordt het expres verliezen van Wit-Rusland lijkt het zo, maar dat zal wel niet geaccepteerd worden. Ik had (gelukkig) iets belangrijkers zaterdag dus heb de wedstrijd niet gezien maar volgens mij hoeft dat niet om conclusies te trekken over de uitslag. Achja, we moeten het inderdaad maar zo zien dat we gekwalificeerd zijn en ondertussen aardig wat grote landen het nog erg moeilijk hebben (/gehad). Met name Spanje, Duitsland en Kroatie maken indruk, mochten we die in deze vorm tegen komen op het EK dan wordt het ontzettend zwaar maar de rest van de ploegen presteert net zo moeizaam als Nederland.
Oud 19-11-2007, 12:10
Verwijderd
Blij dat ik niet gekeken heb.. alleen de laatste 10 minuten gezien, en me toen al kapot geërgerd!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 19:32
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Oud 21-11-2007, 21:57
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Kroatie
Oud 22-11-2007, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Kroatie
Met dank aan Abramovich en consorten
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 10:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nou, wat een drama gisteren weer. Ik kijk zo'n beetje alles van het Nederlands elftal ( alleen als ik echt niet kan kijken dan mis ik het ), maar gisteren was het voor mij ook voorbij, de 2e helft ben ik wat anders gaan doen. Wat een fucking drama, Babel echt zo ongeloofelijk slecht en goede ballen verprutsend. We komen lekker voor lul te staan op het EK.

Daarna Kroatië tegen Engeland gekeken. Dát wilt van Basten spelen, die Engelsen hebben eigenlijk geen schijn van kans gehad in de hele wedstrijd, Kroatië speelde technisch zo goed en in balbezit was er altijd dreiging. De bal werd constant over de grond gespeeld en kwam 9 v/d 10 keer perfect aan, talloze driehoekjes ( in een 4-4-2 systeem ). Als ze zo blijven spelen is Kroatië voor mij de favoriet voor de eindzege.

En ook lekker naar de BBC gekeken in plaats van naar die mongolen op RTL. Eens een keer commentaar gehoord van commentatoren die echt van voetbal lijken te houden in plaats van dat calvinistische gezever. Ook wel een leuk idee voor RTL om 2 commentatoren op een (live) wedstrijd te zetten.

"come on help me out here, say something"
"I can't"
Oud 22-11-2007, 20:15
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Nou, wat een drama gisteren weer. Ik kijk zo'n beetje alles van het Nederlands elftal ( alleen als ik echt niet kan kijken dan mis ik het ), maar gisteren was het voor mij ook voorbij, de 2e helft ben ik wat anders gaan doen. Wat een fucking drama, Babel echt zo ongeloofelijk slecht en goede ballen verprutsend. We komen lekker voor lul te staan op het EK.

Daarna Kroatië tegen Engeland gekeken. Dát wilt van Basten spelen, die Engelsen hebben eigenlijk geen schijn van kans gehad in de hele wedstrijd, Kroatië speelde technisch zo goed en in balbezit was er altijd dreiging. De bal werd constant over de grond gespeeld en kwam 9 v/d 10 keer perfect aan, talloze driehoekjes ( in een 4-4-2 systeem ). Als ze zo blijven spelen is Kroatië voor mij de favoriet voor de eindzege.

En ook lekker naar de BBC gekeken in plaats van naar die mongolen op RTL. Eens een keer commentaar gehoord van commentatoren die echt van voetbal lijken te houden in plaats van dat calvinistische gezever. Ook wel een leuk idee voor RTL om 2 commentatoren op een (live) wedstrijd te zetten.

"I can't"
Ik vind Leo wel ok

Beter dan die Evert ten Apel bijvoorbeeld
Buiten dat hij heel vervelend is en altijd met de zelfde superlatieven spreekt. Brengt hij ook nog eens ongeluk. Nederlandse clubs worden altijd uitgeschakeld als deze man het commentaar levert

Edit:
Sorry voor de offtopic reactie
Oud 23-11-2007, 08:37
Voorbeeld
Voorbeeld is offline
Ik vind het ergens toch spijtig dat Engeland niet op zo'n groot toernooi te zien is, maar ik gun het guus wel...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 11:47
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ik vind Leo wel ok

Beter dan die Evert ten Apel bijvoorbeeld
Buiten dat hij heel vervelend is en altijd met de zelfde superlatieven spreekt. Brengt hij ook nog eens ongeluk. Nederlandse clubs worden altijd uitgeschakeld als deze man het commentaar levert

Edit:
Sorry voor de offtopic reactie
Das een dekselse reactie
Oud 24-11-2007, 23:12
one.
one. is offline
Citaat:
"I can't"
Dat was echt geniaal inderdaad, wel irritant dat Motson de hele tijd herhaalde dat als Andorra scoorde Engeland ook doorging.
Reageren

Regels voor berichten