![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Anders dan de laatste edities het geval was, zullen er dit keer geen play-off wedstrijden gespeeld worden, maar zullen de nummers 1 en 2 uit iedere groep gekwalificeerd zijn. " http://nl.wikipedia.org/wiki/Europee...8_kwalificatie |
![]() |
|
Keek net stukje Anderlecht en zag een stuk over Tchite in de rust, als die Belg wordt staat er toch best een aardige selectie daar zo langzamerhand
![]() Hoewel Vandereycken, in mijn ervaring, niet zo geweldig is met creatieve voetballers..
|
![]() |
|
Goed, Nederland door dus naar het EK. Jammer genoeg heeft Schotland het niet gehaald en Noorwegen vind ik. Maar wij zijn dus door naar de eindronde en hoe kijken wij daarna?
Ik denk dat we geluk hebben gehad met deze erg simpele poule, hoewel Nederland beter speelt tegen betere tegenstanders heb ik weinig vertrouwen in een Oranje in een poule met Frankrijk, Italië en/of Schotland of Oekraïne. De vraag is nu hoe we het op het EK gaan doen. Ik heb dus weinig vertrouwen Nederland momenteel, een poule met Duitsland, Spanje, Zweden en Nederland lijkt mij al te zwaar. Meningen en jullie suggesties over de kwalificatie en het komende EK graag ![]()
||
Citaat:
|
Willen we nog een beetje kans maken dan wordt het expres verliezen van Wit-Rusland lijkt het zo, maar dat zal wel niet geaccepteerd worden. Ik had (gelukkig) iets belangrijkers zaterdag dus heb de wedstrijd niet gezien maar volgens mij hoeft dat niet om conclusies te trekken over de uitslag. Achja, we moeten het inderdaad maar zo zien dat we gekwalificeerd zijn en ondertussen aardig wat grote landen het nog erg moeilijk hebben (/gehad). Met name Spanje, Duitsland en Kroatie maken indruk, mochten we die in deze vorm tegen komen op het EK dan wordt het ontzettend zwaar maar de rest van de ploegen presteert net zo moeizaam als Nederland.
|
Nou, wat een drama gisteren weer. Ik kijk zo'n beetje alles van het Nederlands elftal ( alleen als ik echt niet kan kijken dan mis ik het ), maar gisteren was het voor mij ook voorbij, de 2e helft ben ik wat anders gaan doen. Wat een fucking drama, Babel echt zo ongeloofelijk slecht en goede ballen verprutsend. We komen lekker voor lul te staan op het EK.
Daarna Kroatië tegen Engeland gekeken. Dát wilt van Basten spelen, die Engelsen hebben eigenlijk geen schijn van kans gehad in de hele wedstrijd, Kroatië speelde technisch zo goed en in balbezit was er altijd dreiging. De bal werd constant over de grond gespeeld en kwam 9 v/d 10 keer perfect aan, talloze driehoekjes ( in een 4-4-2 systeem ). Als ze zo blijven spelen is Kroatië voor mij de favoriet voor de eindzege. En ook lekker naar de BBC gekeken in plaats van naar die mongolen op RTL. Eens een keer commentaar gehoord van commentatoren die echt van voetbal lijken te houden in plaats van dat calvinistische gezever. Ook wel een leuk idee voor RTL om 2 commentatoren op een (live) wedstrijd te zetten. "come on help me out here, say something" "I can't" ![]()
||
![]() |
Citaat:
Beter dan die Evert ten Apel bijvoorbeeld ![]() Buiten dat hij heel vervelend is en altijd met de zelfde superlatieven spreekt. Brengt hij ook nog eens ongeluk. Nederlandse clubs worden altijd uitgeschakeld als deze man het commentaar levert ![]() Edit: Sorry voor de offtopic reactie ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie (Voorbereiding) seizoen 2006-2007 Mr.Oizo | 252 | 20-08-2006 10:59 | |
Vrije tijd |
Loting EK 2008. RHCP_NAC | 31 | 16-02-2006 18:15 | |
Vrije tijd |
Nederland naar WK 2006 in Duitsland? Squidward | 82 | 12-08-2004 15:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
waarom gaat de tijd zo snel BarbapapaX | 14 | 09-08-2004 11:47 | |
Vrije tijd |
[voetbal] Belgie - Nederland Tofke_H | 146 | 26-08-2003 14:19 | |
Vrije tijd |
Nederland - Tsjechie? Krugdinho | 51 | 31-03-2003 23:32 |