![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik had ze beiden thuisgelaten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kan je juist met 4-3-3 bereiken, kwestie van inzakken bij balverlies en een spits op een eiland laten. |
![]() |
|
Niks van Oranje gezien, iemand er nog wat over te vertellen?
Stond meer stil bij het (interland-)afscheid van mijn favoriete speler; http://www.youtube.com/watch?v=X1l9XpWWMNg Hij stond met betraande ogen bij het volkslied gister..
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
of Yorke, van T&T en zo zijn er wel meer goede spelers die nooit zo'n toernooi zullen meemaken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tuurlijk weet ik wel dat T & T mee heeft gedaan afgelopen WK, maar dat was wel met het grootste schijtgeluk aller tijden hoor. Normaal gesproken spelen zulke spleers nooit een eindronde, dat was mijn punt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je afhankelijk bent van 4 wedstrijden ongeveer die nog gespeeld meoten worden, en die wesdtrijden vallen allemaal in jouw voordeel uit mag je wel spreken van geluk. Kijk, als T&T over 3 en 7 jaar wéér op het WK zit is het een ander verhaal. Dit ws gewoon mazzel dat ze het haalden, klaar. Maar dat was mijn punt verder eigenlijk niet. Het ging mij erom dat goede spelers, zoals een Giggs, een Litmanen, of toch een Bellamy (als je bij newcastle en liverpool hebt gespeeld doe je het niet slecht), een Yorke, etc gewoon de pech hadden dat ze door hun afkomst in principe geen eindronde zullen meemaken. Dat T&T dat nu wel lukte is gewoon geluk geweest
|
![]() |
Europese landen kunnen zich niet kwalificeren met Noord en Midden Amerikaanse plaatsingsplekken.
Dus dat landen als Jamaica en T&T zich kunnen plaatsen staat los van Europa. Daar heb je nu eenmaal Mexico en de VS. En dan moet je nog een paar (2?) landen hebben om na het WK te sturen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Giggs: Honours FA Premier League - Champion (9): 1992-93, 1993-94, 1995-96, 1996-97, 1998-99, 1999-00, 2000-01, 2002-03, 2006-07 FA Cup Winner (4): 1994, 1996, 1999, 2004 League Cup Winner (2): 1992, 2006 UEFA Champions League Winner: 1998-99 Intercontinental Cup: 1999 UEFA Super Cup Winner: 1991 Community Shield Winner (5): 1993, 1994, 1996, 1997, 2003 Litmanen: Honours: Finnish Cup: 1992 Dutch championship (4): 1994, 1995, 1996, 1998 Dutch Cup (3): 1993, 1998, 1999 Dutch Super Cup (3): 1993, 1994, 1995 English Super Cup: 2001 UEFA Champions League: 1995 UEFA Cup: 2001 European Super Cup (2): 1995, 2001 Intercontinental Cup: 1995 Yorke: Honours: With Aston Villa (1989 - 1998) Football League Cup Winner (2): 1994, 1996 With Manchester United (1998 - 2002) FA Premier League - Champions (3): 1998-99, 1999-00, 2000-01 FA Cup Winner (1): 1999 UEFA Champions League Winner: 1998-99 Intercontinental Cup: 1999 With Sydney FC (2005 - 2006) A-League - Champions (1): 2005-06 With Sunderland AFC (2006 - present) Coca Cola Championship - Champions (1): 2006-07 Bellamy: Honours Celtic 2004–05 Scottish FA Cup Liverpool 2006–07 Community Shield --------- Serieus, hoe kun je tegen al dat prijzengeweld een Schotse beker en een supercupje zetten? Bellamy is gewoon niet zo'n grootheid als die anderen. In ieder geval NOG niet, en ik persoonlijk verwacht ook niet dat hij dat wordt. Dat iemand in internationaal voetbal niets bereikt, hoeft niet aan die persoon te liggen, maar aan een slecht team. Maar in het clubvoetbal komt een echt goede speler altijd wel in een prijzenwinnend team terecht. Bellamy is een erg nuttige subtopper, niet meer dan dat. |
![]() |
|
vanavond staat er weer een wedstrijd op het programma tegen zwitserland.
--------------Stekelenburg------------------- Melchiot--Heitinga--Bouma--Emanuelson Van Persie--Sneijder--Van Bronckhorst ---VD Vaart---Van Nistelrooy---Babel--- moeten het gaan doen, ik zeg 2-1 winst
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn god wat een gepruts, niets lukte vandaag. Het lijkt ook geen hecht team(logisch), net of niemand weet wat hij nou eigenlijk moet doen.
|
![]() |
hier en daar een minuutje gekekn ik moest ook nog werken
zag een paar goede individuele acties maar verder was het prut kritiek op van basten mbt tot de opstelling of geselecteerde spelers lijkt me iig niet aan de orde voor dit duel wel dat het team als los zand speelde maar goed zoals ertur als zei het was maar een oefenwedstrijd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat dacht ik eigenlijk al meteen van die "sterke opstelling" die een paar berichten hierboven stond. |
![]() |
|
|