Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2007, 00:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 25-05-2007 @ 17:09 :
Volgens mij is Jenner nu niet overduidelijk beter dan Slory. Maar ik zie ook niets anders dan samenvattingen dus daar kan ik zowiezo moeilijk wat over zeggen.

Maar het verschil Slory-Jenner is toch echt niet het verschil A en B elftal.
Klopt, maar Jenner heeft wel meer ervaring op een vergelijkbaar niveau en speelt zelf in een elftal dat dezelfde speelstijl hanteert als het Nederlands elftal.
Oud 26-05-2007, 00:08
Notenbar
Notenbar is offline
Jenner heeft niet de snelheid die Slory bezit.
Oud 26-05-2007, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Notenbar schreef op 26-05-2007 @ 01:08 :
Jenner heeft niet de snelheid die Slory bezit.
+ slory is doeltreffender

maar ik had ze beiden thuisgelaten.
Oud 26-05-2007, 01:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
RRRuuudd!!
Oud 26-05-2007, 12:30
Strever
Strever is offline
Citaat:
Jarabe de Palo schreef op 25-05-2007 @ 20:19 :
ik weet niet of het is toegestaan, maar toch wil ik een elftal neerzetten om van te watertanden:

-------------------------vdsar-----------------------
--ooijer---------boula----mathijssen------gio--
------------------------davids-----------------------
------vbommel----------------------seedorf------
-----------------------sneijder----------------------
--------vpersie----------------vnistelrooij--------

hiermee kunnen we hoge ogen gooien op het ek.
Geniale opstelling
Oud 26-05-2007, 13:52
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
Zyh schreef op 25-05-2007 @ 15:20 :
Van Nistelrooy terug
Om vervolgens na 2 wedstrijden er weer uitgeflikkerd te worden omdat hij niet zou voldoen.
Oud 26-05-2007, 16:06
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 26-05-2007 @ 02:06 :
RRRuuudd!!
je meot er niet aan denken dat als Slory dalijk geblesseerd raakt je geen vervanger achter de hand hebt
Oud 28-05-2007, 18:19
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Engelaar mee met Oranje naar Azië

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft Orlando Engelaar maandag opgenomen in zijn selectie voor de trip naar Azië.
ANP

De middenvelder van FC Twente is de vervanger van Danny Koevermans, die zich zondagavond afmeldde met een liesblessure.

Voor de 27-jarige Rotterdammer is het de eerste keer dat hij wordt uitgenodigd voor het Nederlands elftal.

Oranje vertrekt dinsdag voor een tiendaagse oefencampagne naar Zuid-Korea en Thailand. Zaterdag speelt het elftal in Seoul tegen Zuid-Korea, vier dagen later volgt in Bangkok de wedstrijd tegen Thailand.

De selectie van Nederland bestaat door de toevoeging van Engelaar weer uit twintig spelers.

Naast Koevermans hebben ook Edwin van der Sar, Clarence Seedorf, Arjen Robben, Khalid Boulahrouz en Boudewijn Zenden zich om uiteenlopende redenen afgemeld.
Oud 29-05-2007, 07:37
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Strever schreef op 26-05-2007 @ 13:30 :
Geniale opstelling
Wel nog even een plaatsje vrijmaken voor Robben
Oud 29-05-2007, 09:00
Escapism
Escapism is offline
een plaatsje op de bank
Oud 29-05-2007, 09:05
kayar
kayar is offline
lal erg gaan enkel b spelers naar oranje de a spelers denken fuck it
Oud 29-05-2007, 14:19
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 29-05-2007 @ 08:37 :
Wel nog even een plaatsje vrijmaken voor Robben
Nergens voor nodig, snel het 4-3-3 systeem laten vallen
Oud 29-05-2007, 14:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Juist, weg met 4-3-3.

4-4-2 is het systeem van de hedendaagse top en ik zie er zelf ook meer in omdat je het middenveld sterker bezet. Het Nederlandse voetbal stond altijd voor iets nieuws en progressief, nu staat het onder aanvoering van Cruijff en van Basten meer voor conservatief blijven aanklampen aan 4-3-3.
Oud 29-05-2007, 20:15
Daevrem
Daevrem is offline
Je kunt best wel 4-3-3 spelen in het hedendaagse voetbal.
Maar dan heb je daar wel de spelers voor nodig. Met zo veel goede aanvallende middenvelders en spitsen en een gebrek aan goede vleugelspelers kun je veel beter 4-4-2 met een ruit spelen.
Oud 30-05-2007, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 29-05-2007 @ 21:15 :
Je kunt best wel 4-3-3 spelen in het hedendaagse voetbal.
Maar dan heb je daar wel de spelers voor nodig. Met zo veel goede aanvallende middenvelders en spitsen en een gebrek aan goede vleugelspelers kun je veel beter 4-4-2 met een ruit spelen.
Nee, je word door een 4-3-3 systeem overlopen op het middenveld.
Oud 30-05-2007, 12:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat is onzin. Het is geheel afhankelijk van je eigen invulling van het 4-3-3 systeem. Je kunt 4-3-3 spelen en tóch een enorm sterk middenveld hebben. 4-3-3 Kan zelfs defensiever zijn dan bepaalde 4-4-2 opstellingen.
Oud 31-05-2007, 18:14
Daevrem
Daevrem is offline
Met 4-3-3 heb je wel een man minder op het middenvelt, maar je hebt ook weer een man meer in de aanval. Als je daar geen gebruik van kan maken dan werkt je 4-3-3 systeem inderdaad niet.

Als 4-3-3 wel 'werkt' dan hebben de backs van het 4-4-2 systeem hun handen vol, wat ze normaal niet hebben.

Ook als je met 4 verdedigers tegen 2 aanvallers speelt is het belangrijk wat je precies met je vrije verdedigers doet. Die kunnen in een 4-3-3 tegen dus een 4-4-2 best inschuiven in het middenvelt. Probleem kan zijn dat je backs niet op kunnen komen omdat je toch al met vleugels speelt. Dus moet het van een centrale verdediger komen.

Ligt er ook weer aan of je met de punt naar voren of naar achteren speelt.
Oud 31-05-2007, 20:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
no shit..
Oud 31-05-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-05-2007 @ 15:50 :
Juist, weg met 4-3-3.

4-4-2 is het systeem van de hedendaagse top en ik zie er zelf ook meer in omdat je het middenveld sterker bezet. Het Nederlandse voetbal stond altijd voor iets nieuws en progressief, nu staat het onder aanvoering van Cruijff en van Basten meer voor conservatief blijven aanklampen aan 4-3-3.
Onzin, 4-5-1 is het systeem van de hedendaagse top.
Dat kan je juist met 4-3-3 bereiken, kwestie van inzakken bij balverlies en een spits op een eiland laten.
Oud 03-06-2007, 16:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Niks van Oranje gezien, iemand er nog wat over te vertellen?

Stond meer stil bij het (interland-)afscheid van mijn favoriete speler;

http://www.youtube.com/watch?v=X1l9XpWWMNg

Hij stond met betraande ogen bij het volkslied gister..
Oud 04-06-2007, 18:49
House
House is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-06-2007 @ 17:48 :
Niks van Oranje gezien, iemand er nog wat over te vertellen?

Stond meer stil bij het (interland-)afscheid van mijn favoriete speler;

http://www.youtube.com/watch?v=X1l9XpWWMNg

Hij stond met betraande ogen bij het volkslied gister..
Ja Ryan Giggs, mooie speler vind ik dat
Oud 04-06-2007, 19:09
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
House schreef op 04-06-2007 @ 19:49 :
Ja Ryan Giggs, mooie speler vind ik dat
Alleen heeft hij, net zoals Bellamy en Litmanen, de pech dat hij nooit op een W of EK zou kunnen spelen
Oud 04-06-2007, 19:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
kalinho schreef op 04-06-2007 @ 20:09 :
Alleen heeft hij, net zoals Bellamy en Litmanen, de pech dat hij nooit op een W of EK zou kunnen spelen
Ze hadden zich bijna gekwalificeerd voor het laatste EK maar grepen er toen tegen Rusland in de playoff met 1-0 net naast helaas. Maar zijn carriere is mooi genoeg, ook zonder die eindtoernooien.
Oud 04-06-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 04-06-2007 @ 20:09 :
Ik vind Bellamy niet echt in dit rijtje passen. Echt niet, beter gezegd
Oud 04-06-2007, 22:58
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-06-2007 @ 20:38 :
Ik vind Bellamy niet echt in dit rijtje passen. Echt niet, beter gezegd
Nou hij is heus wel internationalwaardig

of Yorke, van T&T
en zo zijn er wel meer goede spelers die nooit zo'n toernooi zullen meemaken.
Oud 05-06-2007, 12:47
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 04-06-2007 @ 23:58 :

of Yorke, van T&T
Het gaat niet om het internationaal waardig zijn maar meer om de enorme carrière van Giggs en Litmanen t.o.v. de magere van Bellamy.
Oud 05-06-2007, 18:22
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
Celstraf dreigt voor international Poulsen
De interland tussen Denemarken en Zweden krijgt mogelijk nog een vervelend staartje voor Christian Poulsen. De verdediger van de Denen deelde in die wedstrijd een klap uit, waarna rellen uitbraken.

Een politiewoordvoerder liet weten dat een aanklacht momenteel in overweging wordt genomen. "Het wordt tijd dat we een voorbeeld stellen", aldus de woordvoerder. "Geweld op het voetbalveld wordt bijna als normaal beschouwd. Maar dat is natuurlijk niet zo."

Het wangedrag van Poulsen kan volgens de Deense politie maximaal worden bestraft met een celstraf van één maand.
1 bezopen deen = rellen?

of is er nog meer shit gebeurt?
Oud 05-06-2007, 19:35
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kalinho schreef op 04-06-2007 @ 23:58 :

of Yorke, van T&T
Heeft hij het afgelopen WK onder Beenhakker niet meegemaakt? Of..?
Oud 05-06-2007, 20:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
doe me dan maar een rijtje als Weah, Best, Giggs
Oud 05-06-2007, 21:38
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 05-06-2007 @ 20:35 :
Heeft hij het afgelopen WK onder Beenhakker niet meegemaakt? Of..?
ik zat erop te wachten, en had eigenlijk stiekem gehoopt dat niemand zo dom zou zijn mij daar aan te herinneren. Nja, dat gebeurt toch.

Tuurlijk weet ik wel dat T & T mee heeft gedaan afgelopen WK, maar dat was wel met het grootste schijtgeluk aller tijden hoor. Normaal gesproken spelen zulke spleers nooit een eindronde, dat was mijn punt
Oud 05-06-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 05-06-2007 @ 22:38 :
ik zat erop te wachten, en had eigenlijk stiekem gehoopt dat niemand zo dom zou zijn mij daar aan te herinneren. Nja, dat gebeurt toch.

Tuurlijk weet ik wel dat T & T mee heeft gedaan afgelopen WK, maar dat was wel met het grootste schijtgeluk aller tijden hoor. Normaal gesproken spelen zulke spleers nooit een eindronde, dat was mijn punt
Hoezo het grootste geluk ooit, als een land als Jamaica de eindronde kan halen dan kan een land als T&T het ook.
Oud 05-06-2007, 22:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Geluk doet er niet zo toe lijkt me? Het gaat om het feit dát hij een eindronde gespeeld heeft niet dat hoe hij daar kwam of hoe kansloos ze er waren.
Oud 06-06-2007, 11:45
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kalinho schreef op 05-06-2007 @ 22:38 :

Dan moet je hem niet noemen, dat is pas dom
Oud 06-06-2007, 12:52
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Acromega schreef op 05-06-2007 @ 23:21 :
Hoezo het grootste geluk ooit, als een land als Jamaica de eindronde kan halen dan kan een land als T&T het ook.
Tuurlijk, dan kan San Marino het ook, en Liechtenstein ook. Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen dat het haast onmogelijk is.

als je afhankelijk bent van 4 wedstrijden ongeveer die nog gespeeld meoten worden, en die wesdtrijden vallen allemaal in jouw voordeel uit mag je wel spreken van geluk.
Kijk, als T&T over 3 en 7 jaar wéér op het WK zit is het een ander verhaal. Dit ws gewoon mazzel dat ze het haalden, klaar.

Maar dat was mijn punt verder eigenlijk niet. Het ging mij erom dat goede spelers, zoals een Giggs, een Litmanen, of toch een Bellamy (als je bij newcastle en liverpool hebt gespeeld doe je het niet slecht), een Yorke, etc gewoon de pech hadden dat ze door hun afkomst in principe geen eindronde zullen meemaken. Dat T&T dat nu wel lukte is gewoon geluk geweest
Oud 06-06-2007, 13:41
Daevrem
Daevrem is offline
Europese landen kunnen zich niet kwalificeren met Noord en Midden Amerikaanse plaatsingsplekken.

Dus dat landen als Jamaica en T&T zich kunnen plaatsen staat los van Europa. Daar heb je nu eenmaal Mexico en de VS. En dan moet je nog een paar (2?) landen hebben om na het WK te sturen.
Oud 06-06-2007, 16:00
Fides
Fides is offline
Afgelopen WK deden uit de COMNEBOL regio (N en M Amerika) 4 ploegen mee dacht ik. Costa Rica, T&T, Mexico and de VS. Slaat natuurlijk nergens op, helemaal als je weet dat Zuid-Amerika ook 4 plaatsen had, terwijl ze daar veel beter zijn.
Oud 06-06-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 06-06-2007 @ 14:41 :
Europese landen kunnen zich niet kwalificeren met Noord en Midden Amerikaanse plaatsingsplekken.

Dus dat landen als Jamaica en T&T zich kunnen plaatsen staat los van Europa. Daar heb je nu eenmaal Mexico en de VS. En dan moet je nog een paar (2?) landen hebben om na het WK te sturen.
Dit was precies de reactie die ik voor kalinho wilde plaatsen!
Oud 06-06-2007, 20:07
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 06-06-2007 @ 13:52 :
of toch een Bellamy (als je bij newcastle en liverpool hebt gespeeld doe je het niet slecht)
Ja sorry maar ik ga hierover doorzeuren dan had je hem maar niet nog eens moeten noemen

Giggs:

Honours

FA Premier League - Champion (9): 1992-93, 1993-94, 1995-96, 1996-97, 1998-99, 1999-00, 2000-01, 2002-03, 2006-07
FA Cup Winner (4): 1994, 1996, 1999, 2004
League Cup Winner (2): 1992, 2006
UEFA Champions League Winner: 1998-99
Intercontinental Cup: 1999
UEFA Super Cup Winner: 1991
Community Shield Winner (5): 1993, 1994, 1996, 1997, 2003

Litmanen:

Honours:

Finnish Cup: 1992
Dutch championship (4): 1994, 1995, 1996, 1998
Dutch Cup (3): 1993, 1998, 1999
Dutch Super Cup (3): 1993, 1994, 1995
English Super Cup: 2001
UEFA Champions League: 1995
UEFA Cup: 2001
European Super Cup (2): 1995, 2001
Intercontinental Cup: 1995

Yorke:

Honours:

With Aston Villa (1989 - 1998)
Football League Cup Winner (2): 1994, 1996

With Manchester United (1998 - 2002)
FA Premier League - Champions (3): 1998-99, 1999-00, 2000-01
FA Cup Winner (1): 1999
UEFA Champions League Winner: 1998-99
Intercontinental Cup: 1999

With Sydney FC (2005 - 2006)
A-League - Champions (1): 2005-06

With Sunderland AFC (2006 - present)
Coca Cola Championship - Champions (1): 2006-07

Bellamy:

Honours

Celtic
2004–05 Scottish FA Cup

Liverpool
2006–07 Community Shield

---------

Serieus, hoe kun je tegen al dat prijzengeweld een Schotse beker en een supercupje zetten? Bellamy is gewoon niet zo'n grootheid als die anderen. In ieder geval NOG niet, en ik persoonlijk verwacht ook niet dat hij dat wordt. Dat iemand in internationaal voetbal niets bereikt, hoeft niet aan die persoon te liggen, maar aan een slecht team. Maar in het clubvoetbal komt een echt goede speler altijd wel in een prijzenwinnend team terecht. Bellamy is een erg nuttige subtopper, niet meer dan dat.
Oud 07-06-2007, 13:43
Stom Konijn
Stom Konijn is offline

Heerlijk <3
Oud 22-08-2007, 11:20
Zyh
Zyh is offline
vanavond staat er weer een wedstrijd op het programma tegen zwitserland.

--------------Stekelenburg-------------------

Melchiot--Heitinga--Bouma--Emanuelson

Van Persie--Sneijder--Van Bronckhorst

---VD Vaart---Van Nistelrooy---Babel---

moeten het gaan doen,
ik zeg 2-1 winst
Oud 22-08-2007, 12:47
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Zyh schreef op 22-08-2007 @ 12:20 :
vanavond staat er weer een wedstrijd op het programma tegen zwitserland.

--------------Stekelenburg-------------------

Melchiot--Heitinga--Bouma--Emanuelson

Van Persie--Sneijder--Van Bronckhorst

---VD Vaart---Van Nistelrooy---Babel---

moeten het gaan doen,
ik zeg 2-1 winst
Als ze zo gaan spelen, en daar lijkt het wel op, dan moeten ze echt gaan knallen. Dit is best wel een sterke opstelling. Jammer dat Van Der Sar er niet bij is alleen.
Oud 22-08-2007, 13:10
Zyh
Zyh is offline
Melchiot ziekgemeld, Jaliens speelt in zijn plaats...
Oud 22-08-2007, 22:08
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
McDuck schreef op 22-08-2007 @ 13:47 :
Als ze zo gaan spelen, en daar lijkt het wel op, dan moeten ze echt gaan knallen. Dit is best wel een sterke opstelling. Jammer dat Van Der Sar er niet bij is alleen.
Dat dacht ik ook, tot ik het eerste kwartier zag.

Mijn god wat een gepruts, niets lukte vandaag. Het lijkt ook geen hecht team(logisch), net of niemand weet wat hij nou eigenlijk moet doen.
Oud 22-08-2007, 22:15
one.
one. is offline
Ik heb na de 20ste minuut maar niet meer gekeken. Jezus, wat een trieste zooi.
Oud 22-08-2007, 22:26
Verwijderd
Niet gekeken, maar ook genoeg wél ingespeelde superteams speelden en spelen waardeloze oefenwedstrijden. Oefenwedstrijden stellen nu eenmaal niets voor.
Oud 22-08-2007, 22:32
GruttePier
GruttePier is offline
hier en daar een minuutje gekekn ik moest ook nog werken

zag een paar goede individuele acties maar verder was het prut

kritiek op van basten mbt tot de opstelling of geselecteerde spelers lijkt me iig niet aan de orde voor dit duel
wel dat het team als los zand speelde maar goed zoals ertur als zei het was maar een oefenwedstrijd...
Oud 22-08-2007, 22:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Waardeloos was inderdaad het goede woord. We hebben teveel spelers met technische kwaliteiten en te weinig met tactische en fysieke. En geen enkele verdediger van internationaal niveau
Oud 22-08-2007, 22:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En de Belgen hebben zich eindelijk weer van hun goede kant laten zien, sterke overwinning op Servie! Mirallas en Dembele in de punt, niks meer aan veranderen dacht ik zo
Oud 22-08-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-08-2007 @ 23:34 :
En geen enkele verdediger van internationaal niveau
Kern. Raak.

Dat dacht ik eigenlijk al meteen van die "sterke opstelling" die een paar berichten hierboven stond.
Oud 22-08-2007, 22:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kunnen we Vermaelen en Kompany niet neutraliseren?

Regels voor berichten