Advertentie | |
|
![]() |
|
Rayman 3 voor de GC. Ik heb deel 2 op de pc grijs gespeeld, was geweldig. Toen deze voor de GC gekocht maar ik kwam vrij in het begin iets irritants tegen waar ik niet langs kwam en toen is het in de kast beland om er nooit meer uit te komen.
Lost Magic. (DS) Opzich is het spel erg leuk, magie dmv tekenen met de stylus, beestjes vangen etc. Alleen... Je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd per gevecht en bovendien een magiemeter die niet bijzonder vol zitten, je medebeestjes zijn redelijk hersenloos dus die moet je ook nog in de gaten houden. Dit laatste is allemaal niet zo erg, maar zorgt er wel voor dat je gewoon veel te weinig tijd hebt voor zo'n gevecht en hoe verder je komt hoe moeilijker het wordt qua tijd. Heeeeeeel erg irritant. Als ze die tijd eruit gelaten hadden was het best een prima spel geweest, maar nu is het gewoon niet te doen en een enorme miskoop.
|
Rome Total War en Command & Conquer the first Decade. Op zich zijn dit natuurlijk hele goede games voor een hele goede prijs, maar ik blijk het geduld niet meer te hebben voor RTS op de pc. Ik heb beide spellen misschien 2 keer gespeeld en daarna laten verstoffen. Zal er ook mee te maken hebben dat mijn algemene interesse in games de laatste jaren sterk is afgenomen. En dan is het toch zonde van je geld.
|
Crazy Taxi (GC)
Had het eerder in een arcadehal gespeeld en vond het toen wel grappig. Heb wat impulsied vervolgens het ook voor de GC gehaald, maar na een keer was ik het eigenlijk al weer zat. Rising Lands (PC) Beetje mijn eigen schuld, aangezien ik het tweedehands kocht, maar ik had geen flauw idee hoe de besturing was. Ik kon overal op klikken/drukken, maar ik kreeg het niet voor elkaar om iets te bouwen of resources te krijgen. Dan houdt zo'n spel gauw op.
|
Doom III - Het is gewoon een archaïsch kutspel. Oldschool shooter gameplay = fail.
Quake III: Arena - Vooral het moordende tempo spreekt me totaal niet aan. Het is gewoon hersenloos knallen in ongeinspireerde omgevingen en met domme wapens. Bleh. Max Payne I - Ik speelde eerst deel 2 en pas daarna deze veredelde testversie. En als je je dan bedenkt dat die sequel ook geen meesterwerk is... F.E.A.R - Veel van verwacht en ook met redelijk wat plezier gespeeld, maar het was uiteindelijk wel een beetje een teleurstelling. Tiberian Sun - Gewoon meh. World of Warcraft - Ook gewoon meh. Het is in het begin wel leuk, maar het wordt al heel snel dodelijk saai. Relatief weinig uitdaging enzo.
|
![]() |
Halo 2 - Singleplayer was saai (zelfs co-op) en multiplayer was te moeilijk. Red Alert 2-moeilijk, niet zoals Counter Strike. Ik had wel 6 maanden kunnen oefenen en mee kunnen doen, maar ik kon ook doorgaan met mijn leven en sigareten roken. Daarbij waren de extra´s een beetje oninteressant en het schijnt dat de tinnen doos na 15 dagen begint te roesten. Ik zou het niet weten want ik heb hem achter de verwarming gegooid en er nooit meer naar omgekeken.
Burnout 3 - Zeldzaam kutspel. Alleen de motion blur zorgde ervoor dat ik het 2 middagen heb gespeeld. Ik wil niet 15 nieuwe auto´s verdienen nadat ik 3de ben geworden in een race. Ik wil wel dat de camera zich verplaatst naar een kruispunt 5 straten verderop waar 4 vrachtwagens op elkaar inrijden zodra ik een lantaarnpaal raak, maar dan moet het zo spectaculair in beeld worden gebracht als de achterkant van mijn doosje suggereert. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En hoewel ik meteen toegeef dat Oblivion vrij lame wordt op het einde de expansion alles goed maakt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Staat om bovenstaande reden ook op mijn lijstje. Booten naar DOS om een game te kunnen spelen zuigt echt té hard. Verder:
Vast nog wel meer maar kan me nu de titels niet herinneren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou hem gewoon nog een kans geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb die game meerdere malen (zo'n 15x) gespeeld en het gebeurt iedere keer zodra ik bovenaan de trap kom. Gewoon op mysterieuze wijze dood, geen enkele tegenstander in zicht. Patchen hielp ook niet dus ik laat 't maar zo. |
![]() |
|
Laten we bovendien niet vergeten dat STALKER inderdaad een kutspel is. Gelukkig heb ik hem niet gekocht.
Anyway, een van mijn grootste miskopen was Motocross Mania voor de Gameboy Classic.
||
Citaat:
![]() Ik kan me nu niet echt miskopen bedenken, hoogstens spellen die ik ondanks dat ik ze vet vind niet vaak speel, maar dat komt vanzelf nog wel dan ![]()
|
Ik voel me verplicht hier Hellgate: London te vermelden. Hoewel ik het spel geweldig vind, is het op dit moment zo vreselijk buggy dat ik het zeer goed zou begrijpen als mensen het daarom niet willen spelen in zijn huidige vorm. Ik hoop dat het na 'n patch of 2 niet meer zo genoemd kan worden om die reden.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het gewoon een slecht spel omdat de gameplay zo zwabberig is en de combat animaties zó verschrikkelijk saai zijn. Of is dat gewoon het spel?
||
Citaat:
- Memory exhausted errors, zelfs bij machines met 2GB+ aan RAM. - Loopt soms vast als je op 'quit game' klikt. - Vrij makkelijk mogelijk om je character vast te krijgen in de omgeving. - Bugs in de main storyline die je vast kunnen laten zitten. - Soms niet in staat andere playing characters te zien in 'n instance. - Minigame (3 icoontjes rechts onderin) kan vast komen te zitten. - Unique items zonder stats. - Niet verwijderbare quest-items die voor altijd (tenzij je de workaround vindt) in je inventory blijven. - etc.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Marvel Nemesis: Rise Of the ... iets... voor de ds. hij was maar €10,- dus ik dacht "wat kan mij het..." maar het ging gewoon niet. ik kon dat spel niet langer dan 5 minuten spelen zonder me er kapot aan te ergeren. Ow, en Wolverines Revenge voor de cube. ik heb me er wel mee vrmaakt, maar op een gegeven moment kom je in een kamer met 3 robot's die in een klap 1/3 van je levensbalk wegblazen, zonder een duidelijke manier om verder te komen. dat was zo'n teleurstelling, vooral omdat ik het spel toen best leuk vond om te spelen. alle walktroughs hielden ook op op dat punt, dus ik gok dat er gewoon een bug in het spel zat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Redneck Rampage (PC)
Zag er in de Power Unlimited 10 jaar geleden gaaf uit, kreeg een hoog cijfer, dus die moesten we hebben. Bleek het spel belachelijk lelijk te zijn, vage mix tussen Doom en Duke Nukem (maar dan met rednecks) en saaie levels. Ingeruild voor Phantasmagoria 2, waar we wél plezier aan hebben beleefd ![]() Final Fantasy 8 (PC) Kutgraphics, kut battlesysteem, kutplot, kutpersonages, alles was kut aan dit spel. Behalve de FMV's. Na het geweldige FF7 was dit een flinke stap terug. Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 13:08. |
![]() |
|
Grand Theft Auto: London 1969 (PC)
Erg buggy spel met onbegrijpelijke vastlopers en totaal geen verbetering ten opzicht van het origineel. Was wel grappig om te spelen, maar ben erg snel teruggegaan naar de originele versie
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Shoes topic ULTRA8 | 403 | 07-08-2008 17:24 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #124 Missy1234567890 | 491 | 24-03-2008 19:46 | |
Lifestyle |
Zomer! Ruby Blue | 73 | 24-04-2005 17:04 | |
Lifestyle |